Bekijk volle/desktop versie : Vlieg tax gaat verdwijnen per 1 juli 2009!!



Pagina's : [1] 2 3

01-04-2009, 22:25
Lees ik net, dus wie nog niet heeft geboekt nu doen hihi.

Maar wel raar want ik ga dus kijken voor een ticket van 3 juli tot 3 augustus naar Marokko en dan staat er nog + taxes bij, maarja totaal bedrag is €330 dus valt wel mee?

01-04-2009, 22:28


Je betaalt altijd tax maar sinds vorige jaar kwam er een extra tax
erbij milieutax en dat is best wel veel ik dacht euro 45 per enkele reis
euro 330 valt echt wel mee.

01-04-2009, 22:32
Ja ik lees het net, niet alles vervalt, maargoed scheelt in ieder geval toch iets hihi.

Zit nu op €310 met alles vanaf schiphol maar ga nog even beter zoeken

01-04-2009, 22:33
als het per juli wordt afgeschaft dan is dat ook pas per 1 juli. Dus als je nu boekt betaal je het dus nog wel.
denk ik.

01-04-2009, 22:35


Heeft u een reis geboekt via Reisbureau Schiphol.nl?
Wat betekent dat voor u?
De tarieven binnen Europa worden verlaagd met EUR 11,25 per persoon
De tarieven buiten Europa worden verlaagd met EUR 45,00 per persoon



Heeft u reeds een ticket geboekt met vertrek vanaf 1 juli 2009?
Hiervoor zullen wij de tickettax aan u restitueren als onze airlines duidelijkheid hebben gegeven over de procedure hoe wij het bedrag aan u kunnen terugbetalen.

Nieuwe boekingen met vertrek voor 1 juli 2009
Hier is de tickettax nog voor geldig en er zal dan ook geen restitutie voor plaatsvinden.



Low cost tickets
Het beleid van onze Low cost maatschappijen is nog niet duidelijk. Mocht er duidelijkheid komen over de te volgen procedure houden wij u hiervan via deze weg op de hoogte.



Dus ik denk dat er van het totaal bedrag wat je zo betaald je nog die tax terug gaat krijgen??

01-04-2009, 22:47
Ik heb hierover met mijn reisbureau gebeld.. Alleen wat zei zei. is dat het alleen voor mensen is die een ticket plus hotel bijv hebben geboekt.. Niet voor de mensen die alleen een vlucht boeken..

01-04-2009, 22:49

Citaat door Gypsymeid:
Lees ik net, dus wie nog niet heeft geboekt nu doen hihi.

Maar wel raar want ik ga dus kijken voor een ticket van 3 juli tot 3 augustus naar Marokko en dan staat er nog + taxes bij, maarja totaal bedrag is €330 dus valt wel mee?

welke site heb jij zitten kijken...

Vind het dit jaar maar duur
Vorig jaar hebben we voor mams en 2 zusje voor 750 geboekt terwijl ze nu bekant 1500 moeten betalen...

01-04-2009, 22:52

Citaat door lief_meisje070:
Ik heb hierover met mijn reisbureau gebeld.. Alleen wat zei zei. is dat het alleen voor mensen is die een ticket plus hotel bijv hebben geboekt.. Niet voor de mensen die alleen een vlucht boeken..

Klopt niet! Ga er achterna, ik werkte tot vorige week bij een reisbureau

01-04-2009, 22:52

Citaat door lief_meisje070:
Ik heb hierover met mijn reisbureau gebeld.. Alleen wat zei zei. is dat het alleen voor mensen is die een ticket plus hotel bijv hebben geboekt.. Niet voor de mensen die alleen een vlucht boeken..



Dan weet jouw reisbureau niet waar ze over praten want dat klopt gewoon niet.

01-04-2009, 22:53

Citaat door fatt:
welke site heb jij zitten kijken...

Vind het dit jaar maar duur
Vorig jaar hebben we voor mams en 2 zusje voor 750 geboekt terwijl ze nu bekant 1500 moeten betalen...


Gewoon schiphol.nl ik kom nu op een ticket van €307 euro uit, alleen wel overstappen in Toulouse en dat doe ik liever niet maarja... Is van 8 juli tot 29 juli 3 weekjes.

18-06-2009, 20:58
Vliegtaks terug naar reiziger

Weet iemand of je je geld terug kan krijgen als je online hebt geboekt? (Atlas-blue/ Royal air Maroc)

18-06-2009, 22:13

Citaat door Hayaaat:
Vliegtaks terug naar reiziger

Weet iemand of je je geld terug kan krijgen als je online hebt geboekt? (Atlas-blue/ Royal air Maroc)


Niemand?

18-06-2009, 23:16


Ik heb hier zo een ruzie met mijn reisbureau over gehad.
Damn wat kunnen die heksen mij irriteren

Ik vraag van hoe het zit en wanneer wij het terug krijgen..
Vervolgens krijg ik een hele botte antwoordt, bel zelf maar naar Royal Air Maroc. Dat weten wij niet:S Ik zo ik vind dat jullie dit zelf moeten uitzoeken. ik boek bij jullie niet rechtstreekds bij Royal Air maroc!

20-06-2009, 11:33
Ik heb een klacht ingediend. en wat denk je meteen dag erna telefoontje..

20-06-2009, 11:39
officieel krijg je het terug, maar easyjet wil het mooi NIET terugstorten. Wordt vervolgd dus.

Pagina's : [1] 2 3