Bekijk volle/desktop versie : Ben jij vandaag in de maling genomen?



Pagina's : [1] 2

01-04-2009, 20:26
Vertel hier

01-04-2009, 20:28


nee, vorig jaar heel erg maar vandaag niet..

01-04-2009, 20:29
Ik ben in ieder geval wel in de maling genomen!

Ik rende beetje naar de bus, omdat hij op het punt stond om weg te gaan.. Dus chauffeur deed net de deur dicht.. Ik zo Taarrrrr

Dus hij maakte van die gebaren dat hij al te laat was en dus moest gaan.. Ik zo in mezelf; ach rot toch op

Toen deed hij de deur open en zei; Meissieee meissieee meisssiee, wat een bekkie 1 APRIL!!

01-04-2009, 20:31

Citaat door Morraya:
nee, vorig jaar heel erg maar vandaag niet..

Vertel?

01-04-2009, 20:34



Citaat door Chadiatje:
Vertel?


ik en een aantal vrienden zijn toen ik de maling genomen door een ander groep vrienden, ik werd gebeld en lastig gevallen met wat is er gebeurd en in welk ziekenhuis lig je en zij met ze ligt in het ziekenhuis na een auto-ongeluk en ik had neit door dat het 1 april was..maar ja wel leuk om te weten dat je vrienden van je houden.

01-04-2009, 20:35

Citaat door Morraya:
ik en een aantal vrienden zijn toen ik de maling genomen door een ander groep vrienden, ik werd gebeld en lastig gevallen met wat is er gebeurd en in welk ziekenhuis lig je en zij met ze ligt in het ziekenhuis na een auto-ongeluk en ik had neit door dat het 1 april was..maar ja wel leuk om te weten dat je vrienden van je houden.

Hahahahah Sooo.. Auto ongeluk nog wel, heftig!

01-04-2009, 20:38
Gelukkig niet, ik kan daar heel slecht tegen vooral als ik in een slechte bui ben

01-04-2009, 20:39

Citaat door Experience:
Gelukkig niet, ik kan daar heel slecht tegen vooral als ik in een slechte bui ben

Ja ik was ook sjaggo, en toen die buschauffeur..! Ik ging niet eens lachen, ik liet mn vervoersbewijs zien en liep meteen zo door




01-04-2009, 20:41
Een smsje in de ochtend met het volgende;


Aan wie heb jij mijn nummer gegeven? Iemand belde mij gisteren en zei dat hij mijn nummer van Omaima heeft gekregen!

Waarop ik helemaal mdowga was en zei waar heb jij het over?

als antwoord kreeg ik:

Hij zei dat en ik ken maar 1 Omaima, dan zal jij het vast wel zijn. Maar ja als je het zeker weet dat jij het niet heb gegeven van is het goed. hij stalkt mij wel, en als je gegeven hebt mag je dat best zeggen hoor!

Toen ik bij de bushalte stond dacht ik: ik nummer gegeven? Oooooooooooooooooh ja, 1 April!

01-04-2009, 20:41
Ik had vandaag een belangrijke afspraak met nog 2 anderen
en als 1 van ons niet kwam opdagen dan hadden we met zijn 3en een probleem!

Dus we moesten om half 10 bij elkaar komen en 1 van die vriendinnen mij al om 8 uur bellen en bellen en bellen want ik ben nogal en laatkomer

maar ik nam maar niet op.. ging ze bellen naar dat andere vriendin en helemaal tekeer gaan van wat doet verdwaalde en dit vergeef ik haar nooit

toen kwam ik aan op school (precies op tijd ) en ik zag haar daar staan meskiena helemaaal rood van woede!!!!!

en toen zei ik 1 april

01-04-2009, 20:44

Citaat door Omaima0:
Een smsje in de ochtend met het volgende;


Aan wie heb jij mijn nummer gegeven? Iemand belde mij gisteren en zei dat hij mijn nummer van Omaima heeft gekregen!

Waarop ik helemaal mdowga was en zei waar heb jij het over?

als antwoord kreeg ik:

Hij zei dat en ik ken maar 1 Omaima, dan zal jij het vast wel zijn. Maar ja als je het zeker weet dat jij het niet heb gegeven van is het goed. hij stalkt mij wel, en als je gegeven hebt mag je dat best zeggen hoor!

Toen ik bij de bushalte stond dacht ik: ik nummer gegeven? Oooooooooooooooooh ja, 1 April!



Citaat door verdwaalde:
Ik had vandaag een belangrijke afspraak met nog 2 anderen
en als 1 van ons niet kwam opdagen dan hadden we met zijn 3en een probleem!

Dus we moesten om half 10 bij elkaar komen en 1 van die vriendinnen mij al om 8 uur bellen en bellen en bellen want ik ben nogal en laatkomer

maar ik nam maar niet op.. ging ze bellen naar dat andere vriendin en helemaal tekeer gaan van wat doet verdwaalde en dit vergeef ik haar nooit

toen kwam ik aan op school (precies op tijd ) en ik zag haar daar staan meskiena helemaaal rood van woede!!!!!

en toen zei ik 1 april



Hahahahaha


Ow verdwaalde toch, je hebt je vriendinnetjes goed laten schrikken.

01-04-2009, 20:45

Citaat door Chadiatje:
Hahahahaha


Ow verdwaalde toch, je hebt je vriendinnetjes goed laten schrikken.







01-04-2009, 20:46



Citaat door Omaima0:

Ik had vandaag een vriendin van me gesmst, Jaa check marokko.nl je fotos zijn geplaatst

01-04-2009, 20:48

Citaat door Chadiatje:
Ik had vandaag een vriendin van me gesmst, Jaa check marokko.nl je fotos zijn geplaatst





hahahahaah sooo zeker hartstilstand!

Ik schrok me wel, maar was pas wakker ik dacht huh waar heb jij het over?
Niemand heeft aan mijn telefoon gezeten hoor.
Tot ik bij de bushalte stond en keek naar de datum en begon te lachen hahahahaha! Ha ha ha erg lollig hoor!

01-04-2009, 20:54

Citaat door Chadiatje:
Ja ik was ook sjaggo, en toen die buschauffeur..! Ik ging niet eens lachen, ik liet mn vervoersbewijs zien en liep meteen zo door

Precies, ik ga dan helemaal gek worden dus niemand moet dat bij mij doen

Citaat door Chadiatje:
Ik had vandaag een vriendin van me gesmst, Jaa check marokko.nl je fotos zijn geplaatst

Weo, dit ga ik naar mijn nichtje sturen. Die word helemaal gek!

Pagina's : [1] 2