Bekijk volle/desktop versie : Terrorisme in perspectief

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

02-04-2009, 09:08

Citaat door studente88:
Kan je daar mischien inhoudelijk op reageren?
Lachertje? Wat vind je precies een lachertje.. ik kan ook dingen staan roepen van: Onzin, bulshitt, maar daar win je geen discussie mee.

precies, je kunt al de bronnen plaatsen die er zijn en goede argumenten hebben, but some people wil never learn.

02-04-2009, 09:08

Citaat door _The_Kwisatz:
Ok, kom maar op dan?
Waar wil je over hebben? CD, Building 7, het geen joden in het gebouw complot, vrije val van de towers, geen passagiersvliegtuigen?

Zeg het maar, wat is jouw grootste troef in het complot van de 'inside job'?

Overigens, heb jij ook wel serieuze docu's over het onderwerp gezien? National Geografic en de BBC hebben er een paar uitgezonden.
En zo ja, wat klopt er niet aan hun verklaring?

check mijn geposte info zou ik zeggen...

02-04-2009, 09:24
tjonge, zal ik ook effe relativeren?

Op een dag schreeuwden 100den miljoenen moslims zich de keel schor over 300 kinderen die werden gedood door oorlogsgeweld.
Oh, en de daders waren boeven, misdadigers, slagers, en, en, en...JODEN!

Oordovend stil was het toen meer dan 300.000 zwarte moslims, waaronder zéér veel vrouwen en zéér, zéér veel jonge kinderen werden gedood door Soedaneze boeven, misdadigers, slagers......en, en, en...moslims.

Nog véél stiller werd het toen het opperkommando van deze slagersbende Omar Bashir van Soedan met alle egards werd ontvangen op de Arabische Ligatop, en de andere Arabische leiders, de 1 na de ander hardop verklaarden, dat deze "vriend" helemaal niet vervolgd mocht worden door het Oorlogstribunaal in Den Haag..."allemaal onzin!"

En inderdaad, volgens Unicef sterven er per dag wereldwijd 25.000 kleine kinderen aan oorzaken( ziekten, honger etc) die hadden kunnen worden voorkomen.

Dus wat maakt het allemaal uit?

Maar, mensen, onthoud goed, dit is de theorie van de leugenaars, de ontkenners. Zij die zaken bagatelliseren.

02-04-2009, 09:30

Citaat door Dezelfde:
tjonge, zal ik ook effe relativeren?

Op een dag schreeuwden 100den miljoenen moslims zich de keel schor over 300 kinderen die werden gedood door oorlogsgeweld.
Oh, en de daders waren boeven, misdadigers, slagers, en, en, en...JODEN!

Oordovend stil was het toen meer dan 300.000 zwarte moslims, waaronder zéér veel vrouwen en zéér, zéér veel jonge kinderen werden gedood door Soedaneze boeven, misdadigers, slagers......en, en, en...moslims.

Nog véél stiller werd het toen het opperkommando van deze slagersbende Omar Bashir van Soedan met alle egards werd ontvangen op de Arabische Ligatop, en de andere Arabische leiders, de 1 na de ander hardop verklaarden, dat deze "vriend" helemaal niet vervolgd mocht worden door het Oorlogstribunaal in Den Haag..."allemaal onzin!"

En inderdaad, volgens Unicef sterven er per dag wereldwijd 25.000 kleine kinderen aan oorzaken( ziekten, honger etc) die hadden kunnen worden voorkomen.

Dus wat maakt het allemaal uit?

Maar, mensen, onthoud goed, dit is de theorie van de leugenaars, de ontkenners. Zij die zaken bagatelliseren.

Wil je nu een stickerje of een koekje voor je online acteerprestatie vol met onzin.

Je onderschat het niveau van mensen als je denkt dat ze dit soort post serieus nemen en dan niet meer gaan denken aan wat er gaande is in de wereld.

02-04-2009, 12:04

Ach man, dit is allemaal achteraf gelul. Je kan precies hetzelfde doen met Pearl Harbor of met de invasie op D-Day. Alle informatie om het te voorkomen was aanwezig en en toch is het gebeurt...Zal wel een complot wezen...zucht.
Terugkijken met de kennis van nu en net doen of dat vooraf ook allemaal bij iedereen bekend was. Zo simpel en doorzichtig allemaal.

Maar hoe zit het volgens jou dan met het instorten van de towers en WTC7.
Controlled demolition zeker? waren het wel passagiersvliegtuigen?

Check mijn vorige posts! Typ nou niet alleen maar wat er in je hoofd opkomt maar ga nou eens een keer LEZEN!!

Jouw mening doet er niet toe. Of kom met bewijzen of probeer de punten die aangeef inhoudelijk te beargumenteren, want van meningen raak ik niet onder de indruk.

02-04-2009, 12:38

Citaat door 10-66:
Zegt meer over jezelf dat je dit zinloze informatie vind....schaap. Als jij het maar goed hebt hé.

Als het aan jou ligt moeten alle veiligheidsregels volledig worden ingetrokken, want sja, er bestaan helemaal geen mensen die kwaad willen.
Je mist wat jongen...

Ik zeg NIET dat alle moslims kwaad willen maar dat er zeker een groep IS(kijk naar de beelden van explosieve reacties op de dood van theo van gogh, fitna, cartoons of de moorden in Darfur, aanslagen India, Madrid, Londen, Beslam etc..) die WEL kwaad wilt en dat ten koste van onschuldige burgers...

02-04-2009, 12:40

Horen wie het zegt!
Bij voorbaat worden door jou de serieuze onderzoeken door wetenschappers bij voorbaat niet gelooft omdat de conclusie je niet bevalt.
Dan kom je met het slapste excuus denkbaar, namelijk dat zij ook de machthebbers zijn, maar diezelfde machthebbers die het hele complot hebben kunnen smeden en stilhouden kunnen niet een paar armzalige journalisten en complotdenkers het zwijgen opleggen?
Ze maken volgens jou 3000 onschuldige Amerikanen dood maar een klein complotdenkertje zal de hele operatie wel even bloot leggen.

Sure, je gelooft zeker ook in vliegende paarden?

02-04-2009, 14:02

Citaat door sjourt:

Als het aan jou ligt moeten alle veiligheidsregels volledig worden ingetrokken, want sja, er bestaan helemaal geen mensen die kwaad willen.
Je mist wat jongen...

Ik zeg NIET dat alle moslims kwaad willen maar dat er zeker een groep IS(kijk naar de beelden van explosieve reacties op de dood van theo van gogh, fitna, cartoons of de moorden in Darfur, aanslagen India, Madrid, Londen, Beslam etc..) die WEL kwaad wilt en dat ten koste van onschuldige burgers...

Sinds wanneer ben je bevoegd om namens mij te spreken/denken?

kwaad willende mensen zijn er zeker en de gevaarlijkste van die groep zijn degene de het geld, macht en kunnen hebben om hun kwade plannen door te zetten en dan heb ik het niet over een bogey-man in een of andere grot of demonstrerende mensen bij een ambasade. Je noemt aanslagen waar je je af moet vraag door wie ze zijn gecoordineerd en met welk doel, maar zo ver kun je blijkbaar niet denken of wil je niet denken.

En kom aub met wat betere argumenten dan (nogmaals) je mening. want tot nog toe heb ik nog geen één argument of punt van je gehoord waar je op in gaat in de door JOUW gevraargde bronnen.

02-04-2009, 15:02

Citaat door 10-66:
Sinds wanneer ben je bevoegd om namens mij te spreken/denken?

kwaad willende mensen zijn er zeker en de gevaarlijkste van die groep zijn degene de het geld, macht en kunnen hebben om hun kwade plannen door te zetten en dan heb ik het niet over een bogey-man in een of andere grot of demonstrerende mensen bij een ambasade. Je noemt aanslagen waar je je af moet vraag door wie ze zijn gecoordineerd en met welk doel, maar zo ver kun je blijkbaar niet denken of wil je niet denken.

En kom aub met wat betere argumenten dan (nogmaals) je mening. want tot nog toe heb ik nog geen één argument of punt van je gehoord waar je op in gaat in de door JOUW gevraargde bronnen.

Ik heb aangegeven wie er verantwoordelijk voor wordt gehouden en dat het wel degelijk een gevaar is met het doel om de westerse samenleving te ontwrichten, dat is geen mening, dat zijn feiten.
Wat moet ik met je nietszeggende cijfers en daarbij nog eens 100 nietszeggende links plakt over diverse onderwerpen? Ik ben al op de hoogte wat er in de wereld speelt.

02-04-2009, 15:48

Citaat door sjourt:
Ik heb aangegeven wie er verantwoordelijk voor wordt gehouden en dat het wel degelijk een gevaar is met het doel om de westerse samenleving te ontwrichten, dat is geen mening, dat zijn feiten.
Wat moet ik met je nietszeggende cijfers en daarbij nog eens 100 nietszeggende links plakt over diverse onderwerpen? Ik ben al op de hoogte wat er in de wereld speelt.

Sure you are!

04-04-2009, 11:47

Citaat door sjourt:

Wil jij niet meer op mij reageren.

En mocht je toch tekst willen schrijven, doe dat dan publiekelijk, niet homo-achtig via het reputatieschema.

En als je op de hoogte bent, stop dan maar beter.

06-04-2009, 17:32

Citaat door MennovdMeer:
Wil jij niet meer op mij reageren.

En mocht je toch tekst willen schrijven, doe dat dan publiekelijk, niet homo-achtig via het reputatieschema.

En als je op de hoogte bent, stop dan maar beter.

Tegen een boom gelopen?
Of heb je dezelfde voorouders als Pizatie?

06-04-2009, 19:34

Citaat door sjourt:

Tegen een boom gelopen?
Of heb je dezelfde voorouders als Pizatie?

Probeer op zn minst met de tijd mee te gaan als je een poging waagt om grappig over te komen,

06-04-2009, 21:54

Citaat door 10-66:
Probeer op zn minst met de tijd mee te gaan als je een poging waagt om grappig over te komen,

Ons Menno reageert in eerste instantie op mij via zo'n homo-achtige reputatieding. Als je dingen gaat verdraaien moet je het wel goed doen natuurlijk. Niet zoals in je nietszeggende topic...

07-04-2009, 11:37

Citaat door sjourt:

Ons Menno reageert in eerste instantie op mij via zo'n homo-achtige reputatieding. Als je dingen gaat verdraaien moet je het wel goed doen natuurlijk. Niet zoals in je nietszeggende topic...

Tuurlijk!

Pagina's : 1 2 3 4 [5]