Bekijk volle/desktop versie : Ik val niet op negers.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-04-2009, 11:56
Maar er is een jongen die half nederlands en half cabo is.
Het is gewoon een topmodel.!!!!
Wat is die jongen toch mooi. Alleen jammer daar zal ik nooit van me hele leven ooit wat mee kunnen beginnen.

01-04-2009, 12:08


Wat is het moreeel van dit verhaal?

01-04-2009, 12:09
Val dood



Citaat door zebipipi:
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

01-04-2009, 12:10
Dat verveling heerst en dat er wel mooie negers zijn alleen of je er wat mee kan gaan das een ander verhaal.



Citaat door miss_patrona:
Wat is het moreeel van dit verhaal?

01-04-2009, 12:12


yeh vieze kahba.... fie sbaglillah topics over negers openen

01-04-2009, 12:13


Emshoema oefff wie maak je nou gek.

Er op vallen en ermee gaan dat zijn 2 verschillende dingen he

Noem me wat je wilt ik weet wat ik waard ben




Citaat door zebipipi:
EN jij valt op negers

Nog keer


Hoereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

01-04-2009, 12:13
aaaaaiiiii gurrrlll je leefftt ensoooooww

01-04-2009, 12:14

Citaat door Blondehoofddoek:
aaaaaiiiii gurrrlll je leefftt ensoooooww

ebeshoen djemmem fie sabilillah

01-04-2009, 12:15
Haaai blondieeee..

Weet even niet eens meer wie je bent. Maar ik leef nog jij ook zo te zien

Xx




Citaat door Blondehoofddoek:
aaaaaiiiii gurrrlll je leefftt ensoooooww

01-04-2009, 12:15

Citaat door selinaatje:
Jezussssssssss wij marokkanen wat hebben we toch een kort lontje zeg.

Alsof jullie koppen er lekker uitzien. Ik zeg alleen dat ik een mooie neger ken. Verder heb ik toch niet gezegt dat ik ermee ging ofzoooooooooooooo...


Mongolen!!!!!!

ga a kk slet door jouw soort worden onze nette meisjes lastiggevallen op straat en aangesproken door negers omdat jullie ze het gevoel geven dat ze gewild zijn

01-04-2009, 12:16
Waar zit jij je druk om te maken jonge jonge.



Citaat door Devilprince3:
ebeshoen djemmem fie sabilillah

01-04-2009, 12:17

Citaat door selinaatje:
Jezussssssssss wij marokkanen wat hebben we toch een kort lontje zeg.

Alsof jullie koppen er lekker uitzien. Ik zeg alleen dat ik een mooie neger ken. Verder heb ik toch niet gezegt dat ik ermee ging ofzoooooooooooooo...


Mongolen!!!!!!



hahaha.. drm khoop dat jullie jongens allemaal verliefd worden op negerinnen .. en ze jullie gwn niet willen ,, pleeg zelfmoord

01-04-2009, 12:17


Heey ben niet een van je zusjes dat je zo tegen me lult.

Kneusje je kent mij niet eens en trek alsjeblieft geen vooroordeel.
Weet niet wat voor hxeren jij kent. Maar onze nette meisjes dat doen ze zelf. Daar heb ik niet voor gezorgt of iemand anders.



Citaat door Devilprince3:
ga a kk slet door jouw soort worden onze nette meisjes lastiggevallen op straat en aangesproken door negers omdat jullie ze het gevoel geven dat ze gewild zijn

01-04-2009, 12:18

Citaat door liefffmeisje21:
hahaha.. drm khoop dat jullie jongens allemaal verliefd worden op negerinnen .. en ze jullie gwn niet willen ,, pleeg zelfmoord

zo wanhopig zijn we niet a vetzilla

01-04-2009, 12:18

Citaat door selinaatje:
Heey ben niet een van je zusjes dat je zo tegen me lult.

Kneusje je kent mij niet eens en trek alsjeblieft geen vooroordeel.
Weet niet wat voor hxeren jij kent. Maar onze nette meisjes dat doen ze zelf. Daar heb ik niet voor gezorgt of iemand anders.

haha typisch laagopgeleid tuig...ten eerste ik heb geen zusje en ten tweede mijn zusje opent geen topics over negers op internet a kahba....ga a goedkope slut...zoek een leven teef

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7