Bekijk volle/desktop versie : krediet crisis



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

01-04-2009, 01:32
wie merkt er al wat van de krediet crisis?
wij helaas wel! we hebben een eigen uitzendburo en helaas zitten we tegen het sluiten aan.. er is weinig tot geen werk meer!

ik en mijn man proberen nu aan een baan te komen maar helaas gaat het heel moeizaam, het aantal vacatures wat er voorheen was is heel klein geworden

01-04-2009, 07:36


betekent misschien dat je maar weer eens echt het veld op moet. naar de klant toe gaan. in contact blijven. reclame maken voor jezelf.

bekijk goed hoe je kunt concurreren met andere bureau's ook als dat betekent dat je er voorlopig niet zo goed mee verdient.

01-04-2009, 13:33
Helaas hebben we alles al gedaan wat we kunnen doen,
er is gewoon te veel vraag en weinig aanbod op het moment.

er zijn te veel uzb en heel weinig vacatures, plus wat je ook ziet is dat de werkgevers niet meer gebruik willen maken van uzb maar zelf een 0 uren contract opstellen zo zijn ze goedkoper uit.

ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren . maar hoop dat het snel weer overwaait inschallah

01-04-2009, 13:38
Ik hoop inshaAllah dat het beter gaat voor jullie

Ik heb er ook wat van gemerkt, ik sinds vandaag thuis
Geen werk meer!

01-04-2009, 13:41


Per camion da we nu vervoeren maken we min. 5000 euro verlies op...

Prijzen zijn gedaald en wij zitten hier nog vast aan oude dure aankoopprijzen..

Kheb geen flauw idee hoelang ze mij hier houden maar ik zit hier al maanden me mijn vingers te draaien.. Soms krijgen we lachwenkkende orders... Dus ja

01-04-2009, 13:44
Insahallah zullen jullie snel een baan vinden! Ik merk er persoonlijk alhamdoellah zelf niet veel van ...

01-04-2009, 13:46
via randstad heb je zo werk (mocht je echt wat zoeken)

01-04-2009, 13:46

Citaat door Miss_Magrebia:
Insahallah zullen jullie snel een baan vinden! Ik merk er persoonlijk alhamdoellah zelf niet veel van ...




wat voor werk doe je?

Heb gisteren op de radio gehoord dat er een bedrijf bij mij in de buurt failliet is gegaan 200 mensen zitten nu op straat msakien..

01-04-2009, 13:52

Citaat door noä:
via randstad heb je zo werk (mocht je echt wat zoeken)

Niet waar ik ben nog maandag daar geweest

01-04-2009, 13:54

Citaat door insaf18:
wat voor werk doe je?

Heb gisteren op de radio gehoord dat er een bedrijf bij mij in de buurt failliet is gegaan 200 mensen zitten nu op straat msakien..



Ik zelf werk als Office Manager bij een ICT bedrijf. Hoor ook veel.. waar mijn man werkt is de Amerikaanse BV bijna er doorheen.. De NL opereerd gelukkig los daarvan dus zal hij daar alhamdoellah niets van merken!

01-04-2009, 13:56

Citaat door Miss_Magrebia:

Ik zelf werk als Office Manager bij een ICT bedrijf. Hoor ook veel.. waar mijn man werkt is de Amerikaanse BV bijna er doorheen.. De NL opereerd gelukkig los daarvan dus zal hij daar alhamdoellah niets van merken!




ICT BEDRIJVEN MERKEN ER IDD NIET VEEL VAN

HET IS VOORAL DE STAAL + AUTOSECTOR... DUITSLAND EN AMERIKA LIGT BIJNA PLAT ZO OOK TOYOTA

HOOP DAT ZE SNEL IET VINDEN ANDERS IS HEEL DUITSLAND LETTERLIJK WERKLOOS..

01-04-2009, 13:57
Hier ook weinig last van! Ook in het bedrijf, mensen krijgen als lease een porsche cayenne Wordt nog elke week volopgevlogen naar het MO en in europa!

TS inshallah vind je snel een baan tis ff doorbijten!

01-04-2009, 13:58



Citaat door zonneschijn2006:
Niet waar ik ben nog maandag daar geweest



nou ik ken mensen die hadden binnen 1 maand goed werk via hun

01-04-2009, 14:00

Citaat door Oemuggs:
Hier ook weinig last van! Ook in het bedrijf, mensen krijgen als lease een porsche cayenne Wordt nog elke week volopgevlogen naar het MO en in europa!

TS inshallah vind je snel een baan tis ff doorbijten!



fijn dat het bij jullie ook nog goed gaat, wat voor bedrijf werk je??

01-04-2009, 14:00

Citaat door noä:
fijn dat het bij jullie ook nog goed gaat, wat voor bedrijf werk je??



Ook een ict bedrijf.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6