Bekijk volle/desktop versie : Kinderopvang nodig, ik heb nog een plekje....



30-03-2009, 23:19
Salamoe3alijkoem,

Voor omgeving rotterdam/schiedam/vlaardingen

Ik heb nog een plekje voor kindjes die meerdere dagen opvang nodig hebben en ander verder zijn andere kindjes die eenmalig of af en toe een oppas nodig hebben ook van harte welkom....

Ik ben een moeder van 2 kids en oudste van 8 zusjes en 2 broertjes.....elhamdoelilah ervaring genoeg dus...

Elhamdoelilah zijn wij een praktiserend gezin en ik streef er naar de kids een islamitische opvoeding mee te geven.

Vanzelfsprekend leven wij in een rookvrije omgeving en hygiensche leefomgeving....
Kom om in de speelgoed en er is voor elk kind wel iets leuks te doen, zoals kleien-kleuren-verven

Ook heb ik veel speeltuintjes in de buurt dus kunnen we bij mooi weer lekker even wandelen.....

Wie meer info nodig heeft kan me een pm sturen...

salamoe3alijkoem

31-03-2009, 23:15


Assalaamou 'alaykoum,

Ik heb een vraagje, het werk dat je nu doet, wordt dat gezien als een echt inkomen? Stel je zou dus een baan moeten nemen, kun je dan ook gastouder zijn?

31-03-2009, 23:19

Citaat door Um_Abdelkhaleeq:
Assalaamou 'alaykoum,

Ik heb een vraagje, het werk dat je nu doet, wordt dat gezien als een echt inkomen? Stel je zou dus een baan moeten nemen, kun je dan ook gastouder zijn?


wa3alijkoem assalaam warahmatoellah,

Het kan op 2 manieren,
via een gastouderbureau, dan bemiddelen hun alles voor je, en gaan ook de betalingen van de vraagouders naar de gastouders via hun....dit kan ook invloed hebben op je huurtoeslag/heffingskorting.....maar aan de andere kant kan je ook geld terug krijgen van de belasting voor bijv. speelgoed dat je speciaal aanschaft voor de kids enz. ongeveer 20 per week

Of je komt overeen met de ouders dat je het geld gewoon in de hand ontvangt...

31-03-2009, 23:24
Hmm oke, baraka Allaahou feeki voor de verduidelijking.

Veel succes verder.(f)

Wa assalaamou 'alaykoum wa rahmatou Allaahi wa barakatou.