Bekijk volle/desktop versie : mannen: je vrouw een corrigerende tik geven



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2009, 22:37
en dan heb ik het niet over tikken die grenzen aan mishandeling, maar gewoon een platte hand op het achterhoofd of een trap op het achterwerk

30-03-2009, 22:38


een echte man slaat niet

30-03-2009, 22:39
Liever niet, maar als je zo'n chick hebt die je moeder voor alles en nog wat uitmaakt, je steeds duwt en in je gezicht spuugt, dan mag je haar wel een stoot verkopen.

30-03-2009, 22:39
Gewoon eerlijk zijn, als een vrouw bijdehand is zonder dat de man dat verdient en gewoon normaal tegen zijn vrouw doet dan verdient ze best een bitchslap wollah. En als zij vreemd gaat uiteraard, maar dan verdient ze meer dan een klap.

Dus ja, een vrouw kan een klap verdienen

30-03-2009, 22:40


I ain't no killer.. but don't push me..


30-03-2009, 22:41

Citaat door precious-one:
een echte man slaat niet



er zijn vrouwen/meisjes die echt een pak rammel verdienen, en over zulke heb ik het

30-03-2009, 22:42
ik wil ze levend verbranden, ik weet over wie je het hebt

30-03-2009, 22:42
Een tik om haar wakker te maken is geen enkel probleem, maar zolang zij haar hersens gebruikt op een gezonde manier zal dat nergens voor nodig zijn, maar waar vind je die gezonde intelligente ruimdenkende vrouw?

30-03-2009, 22:43

Citaat door el_cid:
Liever niet, maar als je zo'n chick hebt die je moeder voor alles en nog wat uitmaakt, je steeds duwt en in je gezicht spuugt, dan mag je haar wel een stoot verkopen.




Citaat door PeetVader:
er zijn vrouwen/meisjes die echt een pak rammel verdienen, en over zulke heb ik het



akkoord maar daar moet je je handen niet aan vuil maken, gewoon hen de deur wijzen. effectiever dan handgemeen

30-03-2009, 22:44
Een trap op het achterwerk zie ik echt niet aan als een corrigerende tik.

And whatever happened to talking? In de Quran staat dat de corrigerende tik als allerlaatste optie gebruikt moet worden.

Er zijn andere manieren om je vrouw een lesje te leren. Wat mss begint met een (in jouw ogen) kleine corrigerende tik, kan al gauw leiden tot iets ernstigers.

30-03-2009, 22:44

Citaat door el_cid:
Liever niet, maar als je zo'n chick hebt die je moeder voor alles en nog wat uitmaakt, je steeds duwt en in je gezicht spuugt, dan mag je haar wel een stoot verkopen.



dat zijn die ordinaire straatsloeries, die verdienen eerder een messteek dan een stoot

30-03-2009, 22:45
Een tik tegen het achterhoofd werkt goed bij arrogante vrouwen, het is namelijk een behoorlijk denigrerend gebaar.

30-03-2009, 22:45



Citaat door shab-arrriff:
Een tik om haar wakker te maken is geen enkel probleem, maar zolang zij haar hersens gebruikt op een gezonde manier zal dat nergens voor nodig zijn, maar waar vind je die gezonde intelligente ruimdenkende vrouw?



moet je beter zoeken:P, zijn er genoeg

30-03-2009, 22:47

Citaat door flowergirl18:
moet je beter zoeken:P, zijn er genoeg

Ik zoek niet, maar ik kijk om me heen en ik zie alleen kinderachtige gedragende schreeuwende meiden die niet weten wat het wereld inhoudt en wat het einddoel is...mensen leven alsof er geen einde aan de wereld of aan hun zelf komt!!!!

30-03-2009, 22:49

Citaat door shab-arrriff:
Ik zoek niet, maar ik kijk om me heen en ik zie alleen kinderachtige gedragende schreeuwende meiden die niet weten wat het wereld inhoudt en wat het einddoel is...mensen leven alsof er geen einde aan de wereld of aan hun zelf komt!!!!



ja dan zie je telkens de verkeerde meiden

Pagina's : [1] 2 3