Bekijk volle/desktop versie : Titel: Mishandelt, vreemdgegaan.... Komt het ooit weer goed?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

30-03-2009, 21:19
Na veel overleggen hebben Lella^Riffia & Ik gekozen om een verhaal te schrijven hier op m.nl.. Het is NIET waargebeurd (even om misverstanden te voorkomen) en het gaat over een vrouw: Salima en ze wordt mishandelt door haar man. Ze hebben veel problemen, maar alles verandert als Salima haar man betrapt op het feit dat hij vreemdgaat.............................

30-03-2009, 21:20

Wij gaan pas beginne na 3 reacties

30-03-2009, 21:20

Even als begin:

Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de schrijvers.

--------------------------------

Ik heb een inhoudsopgave gemaakt zodat jullie niet hoeven te zoeken als jullie terug willen kijken naar een vervolgje ofzo. Have Fun!

Inhoudsopgave:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
Eindvervolgje, 18 juni 2009

Ik hoop dat jullie hebben genoten van het verhaal.

30-03-2009, 21:56
We gaan zoo beginnen wahahah:P

30-03-2009, 21:57

Okee,, 1 reactie is ook goed Er komt een vervolg aan.. Geef ons nog eventjes de tijd

30-03-2009, 22:02

30-03-2009, 22:12
Langzaam wordt ik wakker. Ik voel aan mijn hoofd en ik voel een hele grote bult. Naast mij ligt Fouad te slapen. Als hij slaapt ziet hij er best leuk uit, maar als hij wakker is, lijkt het net een hel voor mij! Ik sta op en voel de grond onder mij wegzakken. Ik laat mezelf weer zachtjes op het bed vallen. Gister hebben Fouad en ik zoals altijd weer ruzie gehad. Waarom?! Dat weet ik niet! Hij is de laatste tijd zo prikkelbaar! Ik herrinner me onze bruiloft nog als de dag van gister. Het was het mooiste moment van m´n leven, maar Fouad en ik zijn nu al een jaar getrouwd en we hebben de laatste tijd steeds meer ruzie. Mijn ouders weten van niks, want mijn vader heeft iets met zijn hart en als ik het vertel kan hij misschien wel doodgaan!
Ik probeer met moeite op te staan. Na veel getreuzel, lukt het eindelijk. Ik kleed me langzaan om en ik loop naar de keuken. Daar maak ik het ontbijtje klaar en ik hoor gestommel in onze slaapkamer. Dat zal Fouad vast en zeker wel zijn. Hij gaat onder de douche en na een paar minuten hoor ik hem de keuken inlopen. Ik voel meteen dat er iets mis zal gaan net zoals gister. Ik schrik op uit mijn gedachten van de branderige geur die in de keuken hangt. Fouad merkt het ook en de eerste klap is meteen raak. "Jij vuile ho3r! Hoe durf jij niet op te letten tijdens het koken!" zegt jij woedend. Ik val op de grond en hij schopt en slaat overal waar hij maar kan. De tranen vloeien over mijn wangen heen. Alles wordt

zwart voor mijn ogen

30-03-2009, 23:15
Morgen maak ik een verolgje rond vier uur... Maar eerst willen we weten of we überhaupt wel door moeten gaan....
Up? of niet?

30-03-2009, 23:33
Nieuwe fan erbij ,

het lijkt me wel spannend verhaal ,
ga zo door meiden
heb alle geduld voor jullie hoor

31-03-2009, 04:10
ik ben nieuwe fan ga verder meid lijkt me leuk verhaal

31-03-2009, 15:07
Thanks lieve mensen! Ik ga nu een vervolgje maken en zet het er zo inshallah op @Nieuwe fans: Welkom en enjoy!

31-03-2009, 15:25

Citaat:
"Jij vuile ho3r! Hoe durf jij niet op te letten tijdens het koken!" zegt jij woedend. Ik val op de grond en hij schopt en slaat overal waar hij maar kan. De tranen vloeien over mijn wangen heen. Op dat moment wordt alles zwart voor mijn ogen.....

Langzaam word ik wakker en kijk om me heen. Er hangt een muffige ziekenhuisgeur in de lucht. Er komt een dokter binnen en stelt zich voor als dr. Janssen. "Ik zie dat je al wakker bent", zegt hij onderzoekend, "jouw echtgenoot is zonet naar huis gegaan en heeft tegen ons gezegd dat je tegen de punt van een tafel bent gevallen tijdens het dweilen." Wat een klootzak is Fouad! Eerst mishandelt hij me en daarna ook nog eens liegen! "Ja, dat klopt, " lieg ik, bang dat ze Fouad meenemen naar het politiebureau, " maar hoelang lig ik hier al?" "Je bent hier vanochtend gebracht door jouw echtgenoot en je mag morgenvroeg weg, na een onderzoek." Ik knik langzaam, diep in mijn gedachte verzonken. Waarom slaat Fouad me zo?! Ik heb hem hartstikke goed verzorgt sinds we zijn getrouwd, heb nognooit tegen hem geschreeuwd. Ik ben zelfs nooit tegen zijn wil ingegegaan... Ik hoor dat de deur open wordt gemaakt en zie dat de dokter weggaat. Langzaam sta ik met moeite op en loop ik naar het gordijn. Ik trek het gordijn open en kijk naar buiten. Het is al avond en buiten is het een enorme drukte. Hier in Rotterdam is het altijd druk, al is het om 4 uur in de nacht. Fouad en ik zijn in Rotterdam komen wonene, omdat zijn ouders hier ook wonen. Mijn ouders wonen in Den Haag en ik moest eerst wennen, maar nu lijkt het alsof ik nergens anders heb geleefd. Sommige dingen wennen sneller dan je denkt. Ik doe de gordijnen weer dicht en ga weer liggen. Denkend over toen we pas getrouwd waren en hartstikke gelukkig waren.

De volgende dag....

Ik pak mijn telefoon uit mijn broek en stuur een sms naar Fouad: " Kom je me ophalen van het ziekenhuis? Ik mag hier eindelijk weg! Ondanks wat je me hebt aangedaan heb ik je wel gemist zeg!" Met een glimlach stuur ik het smsje naar Fouad. Ik weet niet wát Fouad met me doet, maar ondanks dat hij me slaat houd ik zielsveel van hem. Ik durf niet van hem weg te gaan, omdat ik bang ben dat ik dan de grootste fout van mijn leven zal maken. Mijn telefoon piept en trilt in mijn handen. Geschrokken lees ik mijn berichtje...............

31-03-2009, 15:42

Vervolgje na een aantal reacties.. Wat vinden jullie ervan?! Moet ik doorgaan of denken jullie: Laat maar zitten!

31-03-2009, 15:44
Moooi, het lijkt heel veel op een andere verhaal die ik ook lees!

Go on!

31-03-2009, 15:45

Citaat door IxSTYLE:
Moooi, het lijkt heel veel op een andere verhaal die ik ook lees!

Go on!

Dankjee!! Watvoor ander verhaal?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27