Bekijk volle/desktop versie : Alleen reizen naar het buitenland



Pagina's : [1] 2

30-03-2009, 16:19
Welke vrouw houd van reizen en doe dit ook met regelmaat alleen? Het maakt niet uit of je single of getrouwd ben, alle reisverhalen zijn welkom.

30-03-2009, 16:22


Lijkt me heerlijk! Maar ik moet eens durven haha. Ik mag Belgie niet eens in alleen.

30-03-2009, 16:23
Tot nu toe nog niet, wel in de toekomst een keer even weg ...

IK ben vn mening dat wanneer je dat als vrouw kan, de man het ook moet kunnen doen. In mijn geval ben ik er niet aan toe om mijn man alleen op vakantie te sturen

30-03-2009, 16:23

Citaat door MaRoCcInA:
Lijkt me heerlijk! Maar ik moet eens durven haha. Ik mag Belgie niet eens in alleen.


ahh miskiena...maar heb je wel eens geprobeerd om toch je ouders over te halen? Je weet het nooit!

30-03-2009, 16:26



Citaat door MoneyMonster:
Ik.


uhh ja ik ook!


Vertel je ervaringen!!!


Ik ben nu aan het werk, mijn verhaal komt straks.

30-03-2009, 16:31

Citaat door ikmensjijmens:
uhh ja ik ook!


Vertel je ervaringen!!!


Ik ben nu aan het werk, mijn verhaal komt straks.



Gedurende mijn huwelijk ging ik altijd met mijn echtgenoot.
Nu ga ik alleen met vriendinnen en nichten (ben gescheiden). En ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeerlijk! In april insahallah staat 9 dagen turkije gepland. En begin oktober gaan we voor 12 dagen naar Jamaica (onze eerste hele verre reis zonder mannen).

Moet eerlijk zeggen dat een vakantie met meiden heel anders is dan met een man. Ik vind het gewoon veel ontspannender.

30-03-2009, 16:31
Ik ga eind dit jaar met 2 vriendinnen reizen. 5 dagen Londen of Rome.


En volgend jaar ga ik zelf naar Marokko rijden. Ik neem mijn 2 beste Hollandse vriendinnen mee.

30-03-2009, 16:32
Ik reis al vanaf me 16de alleen met vriendinnen enz..

30-03-2009, 16:32
heb de vraag niet goed gelezen...

Ik ben gek op verre reizen, helaas heb ik er nog niet veel kunnen doen.

Ik ben naar Egypte, de Emiraten, Venetie en Marokko geweest.

GEWELDIG, cultuur opsnuiven, door straten slenteren, eten waar de bevolking eet en dan aan het einde van de vakantie de luxe opzoeken...jammieeeeeeeeeeeee

Ik wil in december, mocht ons kindje en ik gezond en wel zijn InshaAllah graag op vakantie willen naar Maleisie of Aruba.
Misschien hebben anderen leuke ideeen voor een verre reis??

wa salam

30-03-2009, 16:35
moet er niet aan denken

30-03-2009, 16:40

Citaat door ambitiontje:
heb de vraag niet goed gelezen...

Ik ben gek op verre reizen, helaas heb ik er nog niet veel kunnen doen.

Ik ben naar Egypte, de Emiraten, Venetie en Marokko geweest.

GEWELDIG, cultuur opsnuiven, door straten slenteren, eten waar de bevolking eet en dan aan het einde van de vakantie de luxe opzoeken...jammieeeeeeeeeeeee

Ik wil in december, mocht ons kindje en ik gezond en wel zijn InshaAllah graag op vakantie willen naar Maleisie of Aruba.
Misschien hebben anderen leuke ideeen voor een verre reis??

wa salam

Dominicaans Republiek!! echt een aanrader

30-03-2009, 16:45

Citaat door koraaltje:
Dominicaans Republiek!! echt een aanrader



2 mensen dier op het forum hebben dar mooie dingen over verteld, maar ze vertelden er ook bij dat je haast niet vrij kunt reizen in het land..te gevaarlijk..

Vandaar dat het geen D.R wordt.

30-03-2009, 16:52



Citaat door ambitiontje:
2 mensen dier op het forum hebben dar mooie dingen over verteld, maar ze vertelden er ook bij dat je [B]haast niet vrij kunt reizen in het land..te gevaarlijk..

Vandaar dat het geen D.R wordt.[/B]



Ik ben er ook geweest en echt geen problemen gehad met vrij rond lopen. Of bedoelen ze aan de kant die met haiti grenst?
Wij zijn in punta cana geweest en was geweldig. Absoluut een aanrader.

30-03-2009, 19:48

Citaat door MoneyMonster:
Ik ben er ook geweest en echt geen problemen gehad met vrij rond lopen. Of bedoelen ze aan de kant die met haiti grenst?
Wij zijn in punta cana geweest en was geweldig. Absoluut een aanrader.

idd wij konden ook gaan en staan waar we wilde en ik was op Sosua Bay

30-03-2009, 20:25

Citaat door MoneyMonster:
Gedurende mijn huwelijk ging ik altijd met mijn echtgenoot.
Nu ga ik alleen met vriendinnen en nichten (ben gescheiden). En ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeerlijk! In april insahallah staat 9 dagen turkije gepland. En begin oktober gaan we voor 12 dagen naar Jamaica (onze eerste hele verre reis zonder mannen).

Moet eerlijk zeggen dat een vakantie met meiden heel anders is dan met een man. Ik vind het gewoon veel ontspannender.


Zonder man op vakantie naar Jamaica? Moge Allah swt je bijstaan.
De mannen staan op het vliegveld al op je te wachten. Zeg dan: "O Allah! Ik zoek bescherming bij U tegen onreinheid en geesten."


Pagina's : [1] 2