Bekijk volle/desktop versie : BREAKING NEWS!!: Lange Frans en Baas B uit elkaar



30-03-2009, 13:22
AMSTERDAM - Baas B zal niet meer optreden met Lange Frans. Dat maakte de rapper, die eigenlijk Bart Zeilstra heet, vrijdagochtend bekend in het radioprogramma van Giel Beelen. Lange Frans gaat solo door.

Zeilstra: "Na vijf jaar optreden met Frans is het tijd voor een nieuwe droom. Ik ga achter de schermen schrijven voor anderen. Het podium is in mijn hart niet helemaal de goede plek waar ik thuis hoor."

Lange Frans zag het afscheid van zijn zangpartner al aankomen. "We kennen elkaar van kleins af aan, hij stond nooit te springen om het podium op te gaan. Dat vuur zit wel in mij."

''Ik ben Bart dankbaar dat hij het zolang heeft volgehouden en ben blij dat we tot dit punt hebben kunnen komen.''

Awards
Het duo is vooral bekend van nummers als Moppie, Supervisie, Het Land van... en Zinloos dat eind 2004 een nummer 1-hit werd. In 2005 wonnen de heren de Edison voor beste nieuwkomer. Verder krijgen ze de Essent Award, Megaward, twee 3FM Awards en drie TMF Awards.

Het duo geeft vrijdag tijdens het RTL 4 programma X-Factor het laatste tv-optreden. Ze brengen dan op een special manier Het land van... ten gehore.

Begin juli nemen ze officieel afscheid van elkaar op het podium. Nog zeker tot die tijd trekken Lange Frans en Baas B door het land.

http://www.nu.nl/achterklap/1939529/lange-frans-en-baas-b-uit-elkaar.html

Zou Baasie B. vreemdgegaan zijn? De slet!

30-03-2009, 13:25


Eindelijk.....

30-03-2009, 13:26
Lange Frats en baas Belabberd? ken k nie.

30-03-2009, 13:26

Citaat door Tanit:
Eindelijk.....


Mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit!

30-03-2009, 13:27


Lange frans... tazzzzzzzzzzzzzzz.

30-03-2009, 13:27
Da's natuurlijk geen brekend nieuws, want het is van afgelopen vrijdag.

30-03-2009, 13:29

Citaat door Bada_Bing:
Mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit!


Moppie moppie moppie..je bent helemaal toppie....oh moppie....






kop op.....zegggg

30-03-2009, 13:29

Citaat door Tanit:
Moppie moppie moppie..je bent helemaal toppie....oh moppie....






kop op.....zegggg



Het rijmt toch?

30-03-2009, 13:29

Citaat door @bracadaver:
Da's natuurlijk geen brekend nieuws, want het is van afgelopen vrijdag.


fucking hell ......

30-03-2009, 13:33

Citaat door @bracadaver:
Het rijmt toch?








Steek je er 1 op schatje..... Deze vind ik wel lekker flow.......ogen dicht en

...steek hem op en pass hem door...lekker spacen...geef me even rust...mijn leven is druk....dus ik neem....nog een....

30-03-2009, 13:34

Citaat door Tanit:






Steek je er 1 op schatje..... Deze vind ik wel lekker flow.......ogen dicht en

...steek hem op en pass hem door...lekker spacen...geef me even rust...mijn leven is druk....dus ik neem....nog een....



't is niet helemaal mijn ding, ik ben meer van de "jeugd van tegenwoordig"

Buma in me zak!

30-03-2009, 13:35

Citaat door Tanit:






Steek je er 1 op schatje..... Deze vind ik wel lekker flow.......ogen dicht en

...steek hem op en pass hem door...lekker spacen...geef me even rust...mijn leven is druk....dus ik neem....nog een....


Voor Nederlandse rap is dit een stuk beter...


30-03-2009, 13:49





Dit nummer draai ik af en toe keihard thuis...gewoon om de buren even te stangen....als je dit nummer keihard laat galmen door de woning is echt totaal ontspoord......

30-03-2009, 13:51

Citaat door Tanit:



Dit nummer draai ik af en toe keihard thuis...gewoon om de buren even te stangen....als je dit nummer keihard laat galmen door de woning is echt totaal ontspoord......




Gek wijf, ik mag jou wel.

30-03-2009, 13:54

Citaat door Bada_Bing:


Gek wijf, ik mag jou wel.


ik mag jou ook bada bing bada boem boem boem......