Bekijk volle/desktop versie : Heelpp



30-03-2009, 02:43
Ik moet een betoog maken morgen.. ik kan niet op een onderwerp komen het moet in ieder geval dingen die verkeerd gedacht wordt over de islam verdedigen (moet niet maar dat heb ik het liefst)... iemand tips???

30-03-2009, 02:50


Eerlijk gezegd, andersgelovigen of ongelovigen denken verkeerd over De Islam omdat de moslims idd verkeerd bezig zijn.

30-03-2009, 02:53

Citaat door JAABIR:
Eerlijk gezegd, andersgelovigen of ongelovigen denken verkeerd over De Islam omdat de moslims idd verkeerd bezig zijn.


zoals ik al zei wil ik de islam verdedigen niet de moslims die verkeerd bezig zijn

30-03-2009, 02:58

Citaat door hageneesss:
zoals ik al zei wil ik de islam verdedigen niet de moslims die verkeerd bezig zijn
Dat bedoel ik ook. De Islam heeft jouw verdediging niet nodig. De Islam is sterk genoeg.
De zwakke moslims zou je mischien wel kunnen verdedigen.

30-03-2009, 03:00


ik moet gewoon een stelling hebben en het liefst wil ik het daarover want verkeerde opvatting uit de wereld helpen is altijd goed vooral als het om islam gaat

30-03-2009, 03:10

Citaat door hageneesss:
ik moet gewoon een stelling hebben en het liefst wil ik het daarover want verkeerde opvatting uit de wereld helpen is altijd goed vooral als het om islam gaat


Je kan zelfs niet op een onderwerp komen, en je wilt De Islam 'verdedigen'.

Mischien is deze een goede stelling: Ongelovigen hebben een verkeerde beeld over De Islam die door ontwetende jongeren 'verdedigt' wordt aan de hand van haatzaaiende gesprekken.

30-03-2009, 04:19

Citaat door JAABIR:
Je kan zelfs niet op een onderwerp komen, en je wilt De Islam 'verdedigen'.

Mischien is deze een goede stelling: Ongelovigen hebben een verkeerde beeld over De Islam die door ontwetende jongeren 'verdedigt' wordt aan de hand van haatzaaiende gesprekken.


hoe weet jij of ik onwetend ben ten eerste en ten 2e als jij wel wat weet over de islam waarom weet je dan niet dat een goede moslim altijd van het goede uitgaat bij een moslimbroeder, dat zie ik je namelijk niet doen met die stelling van jou