Bekijk volle/desktop versie : kan je verliefd worden op een jongen met wie je (lees verder)



29-03-2009, 23:47
ik heb een vraagje aan jullie

kan je verliefd worden op een jongen met wie je een sexcontact hebt? sexvriendje zeg maar.

iemand die jou als geen andere geil kan maken en andersom, en als jullie samen zijn vrijen jullie met elkaar op alle mogelijke manieren. kan je verliefd worden op elkaar, en kan die sexrelatie veranderen in een serieuze relatie? of niet?

29-03-2009, 23:49




!!!!!!

pfff mensen van tegenwoordig!
ik dacht dat dat per stappen ging
maar je springt eerst naar stap 5 en nu wil je naar stap 1

29-03-2009, 23:52

Citaat door verdwaalde:


!!!!!!

pfff mensen van tegenwoordig!
ik dacht dat dat per stappen ging
maar je springt eerst naar stap 5 en nu wil je naar stap 1




zijn smsjes en belletje waren zo hot, en ik werd verslaafd aan zijn hot aandacht, waardoor we uiteindelijk een paar keer in bed zijn beland maar ik vind hem stiekem leuk

29-03-2009, 23:53
aantrekkingskracht, of wel genoemd LUST... Dan pas verstand laten werken... Dan opeens krijgt verstand, verstand en gaat nadenken, en dan opeens het hart. En dan Damnnnn in love... Ja dat kan gebeuren. En nee kan je beter puur sex relatie houden. geen love relatie...

29-03-2009, 23:56



Citaat door Asrrar:
aantrekkingskracht, of wel genoemd LUST... Dan pas verstand laten werken... Dan opeens krijgt verstand, verstand en gaat nadenken, en dan opeens het hart. En dan Damnnnn in love... Ja dat kan gebeuren. En nee kan je beter puur sex relatie houden. geen love relatie...


puur sex relatie houden? maar nu heb ik af en toe behoefte om andere dingen met hem te delen. gewoon samen zijn, over andere dingen, zonder sex erbij, van hem genieten zonder sex. tot nu toe is het altijd "vrijen" als we samen zijn, en we spreken altijd af in het huis van zijn broer of hotel

30-03-2009, 00:12
Ik denk dat jij alleen als sex object wordt gezien, als hij uitgespeelt is met je dan zal die overgaan na de volgende.

30-03-2009, 00:17

Citaat door LatifaMaroc:
ik heb een vraagje aan jullie

kan je verliefd worden op een jongen met wie je een sexcontact hebt? sexvriendje zeg maar.

iemand die jou als geen andere geil kan maken en andersom, en als jullie samen zijn vrijen jullie met elkaar op alle mogelijke manieren. kan je verliefd worden op elkaar, en kan die sexrelatie veranderen in een serieuze relatie? of niet?



wie weet!

30-03-2009, 09:07

Citaat door LatifaMaroc:
ik heb een vraagje aan jullie

kan je verliefd worden op een jongen met wie je een sexcontact hebt? sexvriendje zeg maar.

iemand die jou als geen andere geil kan maken en andersom, en als jullie samen zijn vrijen jullie met elkaar op alle mogelijke manieren. kan je verliefd worden op elkaar, en kan die sexrelatie veranderen in een serieuze relatie? of niet?


Je seksueel aangetrokken voelen tot iemand is zeer belangrijk. Waarom zou het niet kunnen? Als er liefde is, en niet alleen sex, dan is het prima, toch..

30-03-2009, 11:16
Iegh.

30-03-2009, 11:19

Citaat door LatifaMaroc:
ik heb een vraagje aan jullie

kan je verliefd worden op een jongen met wie je een sexcontact hebt? sexvriendje zeg maar.

iemand die jou als geen andere geil kan maken en andersom, en als jullie samen zijn vrijen jullie met elkaar op alle mogelijke manieren. kan je verliefd worden op elkaar, en kan die sexrelatie veranderen in een serieuze relatie? of niet?

Seks is bedoeld om een band te creëeren tussen twee mensen.
Vooral vrouwen zijn gevoelig voor verliefdheid op hun sekspartner.
Heel soms komt er uit een seksrelatie een serieuze relatie, maar ik zou er niet op hopen.

30-03-2009, 11:23
a3oedoe bilah wat een gestoordheid.