Bekijk volle/desktop versie : aanrader: bij perla jurken maken



Pagina's : [1] 2

29-03-2009, 23:07
Dames ik heb een goede gayata gevonden in Utrecht. Ze Heeft de jurk gemaakt die ik wilde en precies op maat. Zeker Aangeraden!

29-03-2009, 23:13


plaats is effe een foto van je jurk

ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet

29-03-2009, 23:15
waar uit utrecht???

29-03-2009, 23:18
Heb je telnr. van de gayatah?

29-03-2009, 23:19


Meer info over deze gayata please

29-03-2009, 23:19
heb je een foto van de jurk die ze gemaakt heeft? Waar in utrecht woont ze~?

29-03-2009, 23:20
Het is zeker een lieve dame ja

29-03-2009, 23:22
ik vond het echt extreeeeem duur om een jurk te laten maken terwijl je alles zelf moet halen stof enz.. ik heb gevraagd op een kaftan zonder sifia maar met zo een band dat bewerkt is met stenen die kan je bij een hindostaanse winkel kopen voor 5 euro per meter en het was nog wel een kortmouwig kaftan daar durfde ze 350 euro voor te vragen omdat er stenen opzaten terwijl je die stenen zo koopt aan die band(sfifa achtig)...

dat gaf mij aan dat ze er geen verstand van had.. en gewoon snel geld wil verdienen.. als er iets is waar ik verstand van heb zijn het marokkaanse jurken en de waarde van bepaalde stoffen en materiaal..

ik heb dit ook een tijdje stil gehouden omdat ik zoiets had van ze zoekt et maar uit als andere haar wel goed vinden moeten ze het vooral doen.. maar nu kon ik het ff echt niet laten..

niet hatelijk bedoeld is gewoon mijn mening

30-03-2009, 23:06
Hallo dames
Ik heb nog geen geen foto van mijn jurk helaas. Het telefoonummer van perla is:0648479588. Maar de afwerkingen van mijn jurk zijn heel goed die jurken worden in Marokko gemaakt. De stof heb ik zelf gekocht maar de riem en sfifa komen vandaar.

PS. Soutjuuuh je hebt inderdaad verstand van HINDOUSTAANSE prijzen. En je moet alles zelf halen stof ENZ??? Alleen de stof!! wat overdreven allemaal zeg voor een simpele jurk bij anderen ben je gauw 500euro kwijt. IK ruik gewoon weer typisch marokaanse afgunst want het gaat je al helemaal niks aan hoe iemand geld verdiend maar ja mensen met afgunst interesseren zich daar wel in.

30-03-2009, 23:06
mijn jurk kostte trouwens 220 euro

30-03-2009, 23:09
ze woont in Overvecht

30-03-2009, 23:32

Citaat door lunaah:
Hallo dames
Ik heb nog geen geen foto van mijn jurk helaas. Het telefoonummer van perla is:0648479588. Maar de afwerkingen van mijn jurk zijn heel goed die jurken worden in Marokko gemaakt. De stof heb ik zelf gekocht maar de riem en sfifa komen vandaar.

PS. Soutjuuuh je hebt inderdaad verstand van HINDOUSTAANSE prijzen. En je moet alles zelf halen stof ENZ??? Alleen de stof!! wat overdreven allemaal zeg voor een simpele jurk bij anderen ben je gauw 500euro kwijt. IK ruik gewoon weer typisch marokaanse afgunst want het gaat je al helemaal niks aan hoe iemand geld verdiend maar ja mensen met afgunst interesseren zich daar wel in.



lieve lieve lieveeee meid.. als het iets is wat het niet is is het afgunst.. ik wens iedereen het ebste met wat ie doet en wat ie leuk vind..

wie heeft gezecht dat ik verstand heb van hindostaanse jurken ??? moehiem er zijn denk ik genoeg meiden die zelf door hebben dat het aan de dure kant is als je het gaat vergelijken met andere meiden die dit soort werk doen..

en je bent nooit 500 euro kwijt als het je eigen stof is kweet niet waar je dat vandaan hebt gehaald.. moehiem het was mijn mening voel je niet aangevallen jij was toch een GEWONE klant of is het iets persoonlijks

31-03-2009, 08:39


Ik vind het ook prijzig voor "alleen" een jurk maken!!

31-03-2009, 08:43

Citaat door Faartje:
Ik vind het ook prijzig voor "alleen" een jurk maken!!



ja echt he veel geld, 220, 350 euro...jek lebes?? Ik heb een drie delige jurk laten maken voor 200 euro. En ik heb alleen de stof moeten kopen, de rest was van de giata . En ik heb een kaftan laten maken met korte mouwen en hij is helemaal bewerkt met steentjes voor 110 euro....dat zijn redelijke prijzen, vind ik

Ik raad jullie aan om met verschillende giatas contact op te nemen.

Succes

31-03-2009, 08:57

Citaat door lunaah:
Hallo dames
Ik heb nog geen geen foto van mijn jurk helaas. Het telefoonummer van perla is:0648479588. Maar de afwerkingen van mijn jurk zijn heel goed die jurken worden in Marokko gemaakt. De stof heb ik zelf gekocht maar de riem en sfifa komen vandaar.

PS. Soutjuuuh je hebt inderdaad verstand van HINDOUSTAANSE prijzen. En je moet alles zelf halen stof ENZ??? Alleen de stof!! wat overdreven allemaal zeg voor een simpele jurk bij anderen ben je gauw 500euro kwijt. IK ruik gewoon weer typisch marokaanse afgunst want het gaat je al helemaal niks aan hoe iemand geld verdiend maar ja mensen met afgunst interesseren zich daar wel in.


Weet je misschien waar ze in Marokko (in welke stad) de jurken laat maken??

Pagina's : [1] 2