Bekijk volle/desktop versie : Meiden van haram?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

29-03-2009, 21:32
Iemand die gezien?

29-03-2009, 21:40


Nee ken ze niet.
Wat doen ze zoal?

29-03-2009, 21:42
hun eerste aflevering: http://player.omroep.nl/?aflid=8425232
zie vanaf rond: minuut 12.. Dan gaat het over een cartoonist, een riffijnse cartoonist. en praat hij over radicalisering van islam..

Groet

29-03-2009, 21:44
pooiermoskee hahaha

29-03-2009, 21:47


Oh haha die 2 heb ik wel eens vaagjes voor bij zien komen.

Ze waren ook te gast bij De wereld draait door.
http://www.youtube.com/watch?v=SPNUYJPBSdY

29-03-2009, 22:01
ik vind ze maar droog. zowel hen als de meiden van hallal

hebben ze iets bereikt, tja. inhoudelijk had je ook niets beters kunnen verw8en van die troela marokkanen

29-03-2009, 22:04
Klopt. Meiden van haram is gewoon sukkelig. NEtals meiden van halal..

Het zijn inderdaad gewoon troela's. Lachen veel enzo..

Maar ik vind die abbtoy ofzo wel geinig.. Wat hij doet is dan misschien erg hard en taboeloos. Maar met die pooiermoskee heeft hij eigenlijk wel gelijk en een goed punt. Wat hij dus duidelijk wil maken is dat een moskee altijd gescheiden hoort te zijn! En daar heeft hij een satire over gemaakt (van de poldermoskee). Dat is dus eigenlijk mooi. Hoewel aan andere kant islam dit soort satire niet accepteert -denk ik-..

Groet

29-03-2009, 22:08

Citaat door Leve_Riffs:
Klopt. Meiden van haram is gewoon sukkelig. NEtals meiden van halal..

Het zijn inderdaad gewoon troela's. Lachen veel enzo..

Maar ik vind die abbtoy ofzo wel geinig.. Wat hij doet is dan misschien erg hard en taboeloos. Maar met die pooiermoskee heeft hij eigenlijk wel gelijk en een goed punt. Wat hij dus duidelijk wil maken is dat een moskee altijd gescheiden hoort te zijn! En daar heeft hij een satire over gemaakt (van de poldermoskee). Dat is dus eigenlijk mooi. Hoewel aan andere kant islam dit soort satire niet accepteert -denk ik-..

Groet

hahah denk je:P ze zullen het enig vinden joh! die lui staan overal voor open

29-03-2009, 22:12

Citaat door Pi3p3l03ntj3:
ik vind ze maar droog. zowel hen als de meiden van hallal

hebben ze iets bereikt, tja. inhoudelijk had je ook niets beters kunnen verw8en van die troela marokkanen



Zeg Pi3p3l03ntj3. Je bent druk aan het posten. Maar je had me toch beloofd dat je voor me zou gaan zoeken in het Nieuwe Testament waar Jezus een voordracht hield over de Profeet Mohammed?

29-03-2009, 22:13
Deemah, offtopic..

..

29-03-2009, 22:16

Citaat door Deemah:
Zeg Pi3p3l03ntj3. Je bent druk aan het posten. Maar je had me toch beloofd dat je voor me zou gaan zoeken in het Nieuwe Testament waar Jezus een voordracht hield over de Profeet Mohammed?

een vrouw kan veel dingen tegelijk, maak je geen zzorgen. krijg je t vandaag niet, dan is er morgen inshallah weer een dag:d

ik zal t niet vergeten

ik heb trouwens niet gezegd nieuwe testament. ik zei bijbel:dso be patient

29-03-2009, 22:20

Citaat door Leve_Riffs:
Iemand die gezien?



heb paar afleveringen gezien en vond het eerlijk gezegd onzin en belachelijk

29-03-2009, 22:22


Is het zeker ook.. net zo belachelijk als meiden van halal..

Wel stom dat moslims hun te woord staan.. ..

29-03-2009, 22:23
marokkanen maken zichzelf altijd belachelijk ,met alles wat ze bereiken. ze denken nu kijkcijfers te scoren,maar worden genaaid van voor en achter.

excuses voor mensen die zizch wel gedragen

29-03-2009, 22:25

Citaat door Pi3p3l03ntj3:
marokkanen maken zichzelf altijd belachelijk ,met alles wat ze bereiken. ze denken nu kijkcijfers te scoren,maar worden genaaid van voor en achter.

excuses voor mensen die zizch wel gedragen


Haha, jij hebt vandaag wel zin he? Toegefloten door een marokkaan?:P..

Maar ja, marokkanen zijn verwesterd. Vooral die sousie-marokkanen (dat bruine wijf is vast sousie) of wijven van berkane enzo.. Geen enkele schaamte.

WEl verklaren zij zichzelf als moslima's (bij de wereld draait door)..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11