Bekijk volle/desktop versie : Balkenellende bezet Irak met ons balasting geld, wat vinden we ervan?



Pagina's : [1] 2

07-04-2004, 19:28
over alles wat we kopen in dit land betalen we belasting over in de vorm van btw. over het ene product betalen we 6% en het andere 19% btw. en het loon dat iemand krijgt in dit land wordt ook belasting ingehouden. kort om we betalen met z'n allen een hoop belasting die in handen komt van Belkenellende. door dit geld is balkenellende in staat om oorlog te voeren tegen het iraaks volk en helpt hij hierdoor het moordlustige amerikanen irak bezet te houden.

wat vinden jullie er van dat wij ook mee betalen aan die oorlog via balkenellende en zo de moorlustige amerikanen voorzien van geld en wapens waarmee Irakezen worden vermoord?

07-04-2004, 19:38


Dat vindt de doorgewinterde kaaskop helemaal niet erg. waarom?, het is een investering!. Vrije toegang tot de olievoorraden waardoor de industrie lekker op volle toeren kan draaien, minder afhankelijk van Saudie Arabie, Nederlandse bedrijven krijgen orders om Irak(dat door diezelfde landen gebombardeert is) weer op te bouwen, Amerikaanse wapenindustrie die ook op volle toeren werkt, kortom kassa, kassa en nog eens kassa!.

07-04-2004, 20:16

Citaat:
Origineel gepost door Oppasser
Ik heb er veel meer moeite mee dat er nog veel meer van mijn belastinggeld gaat naar bijstandtrekkende- en WAO-criminele allochtonen....

De oorlog tegen islamitische terreur mag van mij wel een paar centen kosten....

Zo duidelijk?
z


ulke figuren als jij zullen voor een derde wereld oorlog zorgen. leg dat maar uit aan de nederlandse bevolking. zulke zieke psychopaten als jij zullen deze wereld ten gronde trekken.

en denk niet dat als er oorlog uitbreekt dat jij buiten schot blijft ziek ventje.

07-04-2004, 20:26

Citaat:
Origineel gepost door Oppasser
Ik heb er veel meer moeite mee dat er nog veel meer van mijn belastinggeld gaat naar bijstandtrekkende- en WAO-criminele allochtonen....

De oorlog tegen islamitische terreur mag van mij wel een paar centen kosten....

Zo duidelijk?
Hey vuile stinkende kaaskop je denkt stoer te zijn op het internet met je uitspraakjes maar zodra je op straat bent durf je zulke uitspraken niet meer te roepen je schijt in je broek...

07-04-2004, 20:32



Citaat:
Origineel gepost door Oppasser
Bedankt voor deze eloquente reactie!

Met jouw type zullen we de oorlog vast wel winnen....
Dacht je dat

07-04-2004, 20:34

Citaat:
Origineel gepost door Arthur
Zegt iemand die waarschijnlijk zijn leven lang voor de tv heeft gehangen, de playboy onder zijn kussen heeft liggen en zich verlekkert aan zijn ongetwijfeld gejatte Nikes waar hij sier mee maakt om de pap in zijn hoofd mee te maskeren. Verwend kereltje ben je. Nooit iets hoeven doen voor de kost waarschijnlijk.
haha...ik werk hard voor mijn brood kaasje en alles is eerlijk wat ik doe...ik steel niet, deal niet nee gewoon lekker full time een baan kijk die heb je er ook hoor tussen zitten geloof mij als ik jou in mijn handen heb ik verbouw je hele gezicht....

07-04-2004, 20:39

Citaat:
Origineel gepost door Jeanne
waar komt die haat en agressie toch vandaan?
vind je dat gek...kijk naar die kaasbroeders van je wat ze allemaal uitkramen....

07-04-2004, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door Arthur
Denk goed na over wat je schrijft.
Als er hier oorlog uitbreekt blijft er geen moslim meer over. Denk na man!
Gaat Nederland daarvoor zorgen?

Ohja shit helemaal vergeten, Nederland heeft F 16's.

Koning Arthur, je hebt grote praatjes voor een huismannetje, maar eenmaal buitenshuis doe je het al in je broek als je een moslim ziet.

Typerend!

07-04-2004, 20:43

Citaat:
Origineel gepost door Oppasser
Ik heb er veel meer moeite mee dat er nog veel meer van mijn belastinggeld gaat naar bijstandtrekkende- en WAO-criminele allochtonen....

De oorlog tegen islamitische terreur mag van mij wel een paar centen kosten....

Zo duidelijk?
oow dus je vindt dat er islamitische terreur in irak is?? zal ik je eens wat zeggen? jou IQ is nog lager dan die van een koe.
als je vriendjes Bush en die andere jood zomaar een land binnenvallen zijn de slachtoffers bij jou de terroristen.

en de oorlog tegen het amerikaanse terreur het joodse terreur?? moeten die ook niet aangepakt worden?

07-04-2004, 20:47

Citaat:
Origineel gepost door Arthur
Hebben jullie iets met poep of zo?
Iedere tweede reactie gebruiken jullie dat woord.
Jij bent degene die dat woordje gebruik vies homootje dat je bent.

Trouwens deze site is niet voor iemand van jou leeftijd bedoeld huismannetje.

Wil je echte discussies voeren, dan heet ik je van harte welkom op maghrebonline.nl

See you there

07-04-2004, 21:21
Gezien Balkenende (althans officieel) het volk vertegenwoordigt, mag hij dat inderdaad.
Het is alleen zeker niet netjes om dat tegen de wil van de huidige meerderheid in te doen, zelfs al heeft die meerderheid dat fout. En dat heeft deze meerderheid.

Zeker, het is waar dat we geen 'casus belli' hebben vanwege Bush' idioterie, maar dat neemt niet weg dat Saddam een dictator was die absoluut geen recht had op de macht. Het is onmogelijk om (met een beetje gezond verstand) zijn vertrek iets anders dan goed te noemen.

Ja, ook volgens de Iraqi's zelf.
Een poll van de BBC.

En tot slotte: Moslimterreur is (mogelijk) overdreven, maar dat neemt niet weg dat de terreur inderdaad onlosmakelijk met de moslims is verbonden. (Wat overigens niet wil zeggen dat alle moslims terroristen zijn, of dat de Islam zo iets aanmoedigt).

07-04-2004, 21:25
Nou, van het belastinggeld van 17.000.000 Nederlanders kun je wel wat doen. Van het belastinggeld van 300.000 MarokkaanseNederlanders waarvan er aantoonbaar 85% een uitkering hebben doe je weer veel minder.

Sinds er geen MaroNederlanders van soldaat hun beroep willen maken is de vraagstelling nogal hoogmoedig. Als de Surinaamse gemeenschap die vraag zou stellen, dan lag het anders, SurinaamseNederlanders zijn trots op hun uniform en wij allemaal op hun inzet. En zij kiezen voor het leger.

Wij tellen een delegatie van SurinaamseNederlanders van ongeveer 500.000 zielen.

07-04-2004, 21:57



Citaat:
Origineel gepost door Oppasser
Op 11 sept. 2001 is door het islamitisch terrorisme de oorlog verklaard aan het vrije westen.

Afghanisan en Irak zijn ons legitieme antwoord (zelfverdediging is een internationaal recht).

Elke staat die moslimterroristen herbergt c.q. niet oppakt zal in het kader van ons defensief worden aangevallen.

Van onze kant is het een verdedigingsoorlog, dat heeft niets te maken met terreur.
denk je nou echt dat ik die leugen van 11 september geloof. voor mij staat vast dat de joden achter die aanslag zitten. waarom denk je dat er geen enkel jood te vinden was in die torens op 11 september terwijl het er vol zit van de joden.

dit is het nieuwe terreur van joden. ze plegen misdaden en schuiven die in de schoenen van anderen.

joden zijn tot alles instaat. zie wat ze gedaan hebben met jezus.

als er oorlog tegen terreur komt dan is dat tegen de joden.

elke land die de terreur van de jdoen steun moet worden aangepakt.

07-04-2004, 22:10

Citaat:
Origineel gepost door amazigharifi denk je nou echt dat ik die leugen van 11 september geloof. voor mij staat vast dat de joden achter die aanslag zitten. waarom denk je dat er geen enkel jood te vinden was in die torens op 11 september terwijl het er vol zit van de joden.
Ooit wel eens van bewijs gehoord?


Citaat:
dit is het nieuwe terreur van joden. ze plegen misdaden en schuiven die in de schoenen van anderen.
Idem, plus Anti-defamation league reportage


Citaat:
joden zijn tot alles instaat. zie wat ze gedaan hebben met jezus.
Bedoel je die Jezus die volgens de Koran niet eens dood ging? Da's niet bepaald erg.
Bovendien heeft volgens een groot aantal wetenschappers die jongen niet eens bestaan.


Citaat:
als er oorlog tegen terreur komt dan is dat tegen de joden.

elke land die de terreur van de jdoen steun moet worden aangepakt.
Ik ben zelf niet bepaald voor Israël, maar haar buurlanden zijn zeker net zo erg. Sorry hoor, maar ik voel me niet schuldig als iemand een paar middeleeuwse theocratieën aanpakt, waar de macht EN het geld in handen van letterlijk vijf of zes families zit, die bovendien te beroerd zijn om ook maar te proberen vluchtelingen uit Palestina op te pikken en hulp te geven.
Dat soort mensen moet worden aangepakt.
Die gebruiken Palestina alleen als een goede reden om 's ff lekker anti-semitisch te doen.

07-04-2004, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door Oppasser
O ja, dat is die persoonlijke site van Farid....

Trouwens, die zou toch ophoepelen naar Malaysia? Voorlopig zit ie als een autist de hele site vol te plempen met .....wat niemand leest.
Laat me raden, jij bakte daar niets van en dacht laat ik die kleine jongens en meisjes van marokko.nl ff pesten.?

Hier voel je je wat, maar daar kan je niet tegen het hoge niveau van de marokkanen daar.

En Farid is een top gozer.

Pagina's : [1] 2