Bekijk volle/desktop versie : ...Talent gezocht R&B/Dance/Hiphop.....



07-04-2004, 19:14

Citaat door passover_music:
Voor een nieuw op te richten R&B/Dance/Hiphop groep zijn wij op zoek naar een aantal mensen in de leeftijd 16 tm 26 jaar, zowel jongens als meiden.
Dus wil je ontzettend graag wat meer tijd besteden aan zingen en lijkt het je leuk om dit samen met een aantal anderen in een groep te gaan doen, reageer per prive berichtje of stuur een email met wat gegevens naar>

passover_music@hotmail.com

Je naam, leeftijd, woonplaats en bijv. je hobbies. Het hoeft niet perse heel uitgebreid te zijn.

Ook als je eerst het een en ander wilt weten of vragen hebt mag je gewoon reageren!

.

08-04-2004, 22:23


Ik begrijp niet echt wat je bedoelt..., ga je nou 3 groepe vormen... ??
- r&b
- dance
- hiphop

en hoe moet ik t zien, is het als recreatie of is t voor prof. doeleinden..., misschien helpt het, als je wat uitgebreider vertelt wat je precies wilt doen en bereiken.

dan hebben we een duidelijk beeld..!

08-04-2004, 23:28
moet je marokkaan zijn?

09-04-2004, 02:46

Citaat:
Origineel gepost door mocro_chicaaa
moet je marokkaan zijn?
wil ik ook wel weten

09-04-2004, 16:44


Hoe weet ik of ik talent heb?

09-04-2004, 17:08
Mssn heb ik talent.

maar niet voor jullie.

09-04-2004, 20:27
oke bedankt ik weet genoeg

je zult nog van me horen

09-04-2004, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door Wal
Hoe weet ik of ik talent heb?
jij hebt talent
denk ik

11-04-2004, 00:55
Kost Me Zuurstof..

11-04-2004, 01:31

Citaat:
Origineel gepost door passover_music
Er staat duidelijk groep, dus geen 3 verschillende groepen.
R&b, dance en hiphop zijn stijlen die we met elkaar combineren...
En ja het is voor serieuze doeleinden, dus echt niet voor de lol!

Marokkaans zijn hoeft niet perse Mocro Chikaa.

Zo Serieus neem je het blijkbaar niet..., want hoe wil je in hemelsnaam hiphop met dance gaan combineren...
Ik denk niet gauw in hokjes, maar die dingen gaan niet samen...!!
Maar in iedergeval doe gewoon jullie ding, en keep it real..!!

11-04-2004, 13:52

Citaat:
Origineel gepost door passover_music

Als je wilt valt alles te combineren, zelfs hiphop met house!
hahahaha...damn jij bent echt scheef...!!! hiphop and house... ??? come on man...! Als je echt zo serieus was..., ging je je wel verdiepen in wat WEL en NIET kan slagen....., en niet 1,2,3...een dom iniatief te starten zonder na te denken...!!!

want zo te horen...is dat wat jij niet hebt gedaan ouwe..!!!

12-04-2004, 16:11
Wat is het toch moeilijk he om kritiek te accepteren...

Misschien moet je maar eens contact met me opnemen, kan ik je eens wat leren hoe de music-bizz in elkaar zit...want blijkbaar hebt je er echt geen cous-cous van gegeten...!!!

Hahahaha....

30-10-2010, 17:01



Citaat door passover_music:
Voor een nieuw op te richten R&B/Dance/Hiphop groep zijn wij op zoek naar een aantal mensen in de leeftijd 16 tm 26 jaar, zowel jongens als meiden.
Dus wil je ontzettend graag wat meer tijd besteden aan zingen en lijkt het je leuk om dit samen met een aantal anderen in een groep te gaan doen, reageer per prive berichtje of stuur een email met wat gegevens naar>

passover_music@hotmail.com

Je naam, leeftijd, woonplaats en bijv. je hobbies. Het hoeft niet perse heel uitgebreid te zijn.

Ook als je eerst het een en ander wilt weten of vragen hebt mag je gewoon reageren!


http://www.youtube.com/watch?v=WmQi17Ry31I&feature=related

30-10-2010, 17:02
http://www.youtube.com/watch?v=WmQi17Ry31I&feature=related