Bekijk volle/desktop versie : Marokko Haalt het Wk!



Pagina's : [1] 2

29-03-2009, 18:38
Marokko haalt het wk met de hakken over de sloot is mijn voorspelling.
Winnen wij van cam. en togo hebben we 6 punten.
Speelt togo gelijk tegen gabon/ of winnen ze minimaal en verliezen ze (dik) van marokko hebben zij..4/6 pnt
Speelt gabon tegen cameroon verliezen ze en spelen gelijk of verliezen tegen togo hebben zij 4./3 Pnt.
Wint cameroon van gabon en verliest van marokko hebben zij 3 punten.

Uiteindelijke stand.
1.Marokko 6pnt.
2.Togo 6pnt
3.Gabon 3pnt.
4. Cameroon.3pnt

Kortom bijna alles ligt nog in marokkaanse handen, want laten we ervan uitgaan dat gabon minimaal 1 wedstrijd verliest tegen cameroon of togo.
Dan moet marokko gewoon met een aantal doelpunten verschil winnen van deze landen.
Cameroon en Togo moeten (het liefst dik) gewonnen worden en we zijn in Zuid-afrika present.

De taak aan de trainener is dus de juiste spelers selecteren en geen houthakkers die niet kunnen voetballen.
Dus weg met: Safri, Kaddouri, en De keeper was denk ik Benzakri en geen Zaza.

Marokko haalt het wk wel, let op mijn woorden.

29-03-2009, 18:49


geef mij 1 reden waarom we volgens jou van kameroen en togo gaan winne terwijl we gister pakkies hebbe gevange van de zwakste tegenstander

29-03-2009, 18:50
Wie weg moeten

1 safri
2 kharja
3 elkadouri
4 elkakouri
5 el arachi maar hij was alleen vervanger...

29-03-2009, 18:52

Citaat door Riffie_denboch:
Marokko kon uit tegen gabon ook winnen, 2-1 thuis verliezen die goal van elhamdaoui kan ons nog veel goeds doen, want stel dat 2 landen even veel punten halen dan gaan ze kijken naar onderling duels. dus als Marokko uit met 1-0 wint van Gabon hebben ze nog veeeeel kans, saudi arabie in de kwalificatie hebben 2 keer thuis verlorenen 1 keer gewonnen en 1 keer uit geleik gespeeld, maar gisteren hebben ze uit van iran gewonnen en nu hebben ze nog altijd kans


http://en.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_World_Cup_qualification_%28CAF%29

We hebben nog 5 wedstrijden te gaan er kan vanalles gebeuren, maar marokko moet de 1e ronde als het ware zo gaan spelen.

In mijn ogen kan marokko het nog makkelijk halen, indien zij de juiste spelers selecteren.

Als je safri als aanvoerder hebt, sta je eigenlijk al met 1-0 achter voordat je wedstrijd begint.

29-03-2009, 19:02


________Chamakh___________
_________El Hamdoui______
_____Boussoufa_Aissati____
____Kharja_________El ahmadi__
El Akcoui_Benatia_Ouaddo_Basser_
___________Zaza/Zaari_______

Wissels: Baha, Hadji,Taarabt,El Zhar

29-03-2009, 19:02
Islam zegt niet allah al watan al malik a riffi denbosch

29-03-2009, 19:05

Citaat door a_033:
________Chamakh___________
_________El Hamdoui______
_____Boussoufa_Aissati____
____Kharja_________El ahmadi__
El Akcoui_Benatia_Ouaddo_Basser_
___________Zaza/Zaari_______

Wissels: Baha, Hadji,Taarabt,El Zhar


Hoe durf jij nog chamakh en kharja op te stellen hoeeeeeeeee !


In plaats van chamakh komt hamdaoui te staan en achter hamdaoui elzhar.....

En chafni in plaats van kharja

29-03-2009, 19:11

Citaat door elzhar8:
Hoe durf jij nog chamakh en kharja op te stellen hoeeeeeeeee !


In plaats van chamakh komt hamdaoui te staan en achter hamdaoui elzhar.....

En chafni in plaats van kharja


Je moet kijken chamakh kan je niet beoordelen op 1 wedstrijd en kharja heeft zich vaker bewezen.
Ik denk dat dit de beste team is. Nogmaals TEAM. El hamdoui moet niet in de punt spelen daar is hij minder. Kijk naar az hij moet een breker voor zich hebben. Ari/Pelle. En kharja speelde gister niet goed, maar in deze team kan hij werken voor onderandere boussoufa en aissati, dit geldt ook voor el ahmadi, Je moet niet alleen maar ''mooi weer'' voetballers als taarabt en el zhar opstellen omdat ze een trukje kunnen. Je moet ook de opknappers hebben.

29-03-2009, 19:54
kharja is gewoon slecht over chamakh heb je wel gelijk

29-03-2009, 19:57
Ik denk ook wel dat ze het halen inschallah..

maar de wedstrijd van gister was gewoon niet te filmen gewoon schandalig niet normaal !! maar ze komen er wel denk ik als ze wel betr spelen dan hoe ze tegen gabon hebben gespeeld!

29-03-2009, 19:58

Citaat door elzhar8:
kharja is gewoon slecht over chamakh heb je wel gelijk


Geloof mij maar kharja is de beste speler die we daar hebben. Speelt Serie A wekelijks redelijk niveua enn heeft misschien niet de trukjes voor een middenvelder, maar speelt redelijk als hij ook de spelers om zich heen heeft.

29-03-2009, 20:01

Citaat door a_033:
Geloof mij maar kharja is de beste speler die we daar hebben. Speelt Serie A wekelijks redelijk niveua enn heeft misschien niet de trukjes voor een middenvelder, maar speelt redelijk als hij ook de spelers om zich heen heeft.




WHhahaha dit meen je toch niet jonge ze moeten verandering in brengen

oude duo die ongeveer 5 jaar niet klikte : safri-kharja
Nieuwe duo Elahmadi-Chafni

29-03-2009, 20:14



Citaat door elzhar8:
WHhahaha dit meen je toch niet jonge ze moeten verandering in brengen

oude duo die ongeveer 5 jaar niet klikte : safri-kharja
Nieuwe duo Elahmadi-Chafni


Ik kijk wekelijks naar kharja hij doet het gewoon goed hoor bij zijn club.
En doet het zelfs heel goed tegen topclub, maar chafni speelt in frankrijk toch.. ? Hij zou ook geen vaste basisplaats hebben bij auxxere, maar het is zeker wel een talent, maar of hij de ballen afpakt .. ?

29-03-2009, 20:21
Marokko heeft slechte defensie, dus ze moete 5-3-2 op de counter spele,

Zaza
Basser-Ouaddou-Benatia-Erbate-Elkaddouri
Kharja-Taarabt-Elahmadi
Boussoufa-Elhamdaoui

29-03-2009, 22:18
Nog 5 wedstrijden en hopen dat marokko, aissati meeneemt scheelt ook veel hoar. Beter gaat hij niet voor nederland uitkomen.

Kijk naar affelay, Bolahrouz en Fellaini ewilie als zij voor marokko uitkwamen was het echt een dodelijke team maarja,, jmmr

Pagina's : [1] 2