Bekijk volle/desktop versie : Morfine



Pagina's : [1] 2

29-03-2009, 00:22
wie kan eraan komen


ik heb net via ebay gezocht , maar je kan niet bij de gezonheidsproducten komen via een NL ip


Citaat:
Dear User:

Unfortunately, access to this particular item has been blocked due to legal restrictions in some countries. We are blocking your viewing in an effort to prevent restricted items from being displayed. Regrettably, in some cases, we may prevent users from accessing items that are not within the scope of said restrictions because of limitations of existing technology. Please accept our apologies for any inconvenience this may cause, and we hope you may find other items of interest on eBay.

Thank You.
Gare Hollanda , heb net via Proxy gekeken zelf de buren hebben niks

29-03-2009, 00:24


Op doktersrecept................ Of overval een apotheek

29-03-2009, 00:27
Ik heb het voor je.


Nog steeds pijn

29-03-2009, 00:30
K zei jwana, je wil niet..

29-03-2009, 00:33


waarom heb je dat nodig?

morfine is heavy hoor..

29-03-2009, 00:38

Citaat door SuperNurse24:
Op doktersrecept................ Of overval een apotheek


ze willen niks geven enigste wat ze adviseren is paracetamol en een ibru iets m dat hekot gewoon niet m, en iets en de pijn is terug , ik kan goed tegen pijn mmaar dit is geen lpijn meer

29-03-2009, 00:41

Citaat door JuztMe:
waarom heb je dat nodig?

morfine is heavy hoor..



Ik heb een keer mn vlees opengesneden jaa je leest het goed , open gesneden omdat het MOEST , geen verdoving niks , maar DIT is zwaar , heb hier paar zakjes brufen 600mg ,maar die dingen doen niks

29-03-2009, 00:45

Citaat door Khataarlijk:

Ik heb een keer mn vlees opengesneden jaa je leest het goed , open gesneden omdat het MOEST , geen verdoving niks , maar DIT is zwaar , heb hier paar zakjes brufen 600mg ,maar die dingen doen niks



Owhh wat erg. Gaare dokters hier ook, zomaar schrijven ze niks voor. Wat ga je nu doen? als het echt zo pijnijk is kan je beter naar het ziekenhuis gaan. Straks val je flauw van de pijn.

29-03-2009, 00:48

Citaat door JuztMe:
Owhh wat erg. Gaare dokters hier ook, zomaar schrijven ze niks voor. Wat ga je nu doen? als het echt zo pijnijk is kan je beter naar het ziekenhuis gaan. Straks val je flauw van de pijn.



het is nu rustiger geworden , maar ben bang dat het met de nacht erger wordt , dan heb ik een probleem ,plus heb een tentamen dinsdag kan zo geen ene .... doen

29-03-2009, 00:54

Citaat door Khataarlijk:

het is nu rustiger geworden , maar ben bang dat het met de nacht erger wordt , dan heb ik een probleem ,plus heb een tentamen dinsdag kan zo geen ene .... doen


shit happens..

29-03-2009, 01:01

Citaat door JuztMe:
shit happens..


heb om 23h wat genomen en voel nu weer de pijn , ze zeiden 4 uur werkt dit nou bij mij is het 2 uur

29-03-2009, 01:08

Citaat door Khataarlijk:

heb om 23h wat genomen en voel nu weer de pijn , ze zeiden 4 uur werkt dit nou bij mij is het 2 uur



Aaawhh miskiin. Allaahi shaafik. Ik zal een dou3a voor je doen okay dan voel je geen pijn meer

29-03-2009, 01:14



Citaat door JuztMe:
Aaawhh miskiin. Allaahi shaafik. Ik zal een dou3a voor je doen okay dan voel je geen pijn meer



heb nu weer wat genomen , deze nacht ga ik dus nie slapen zo te zien maar alleen die ibru ding oplossen en ccapsules nemen

29-03-2009, 01:16

Citaat door Khataarlijk:
heb nu weer wat genomen , deze nacht ga ik dus nie slapen zo te zien maar alleen die ibru ding oplossen en ccapsules nemen


Let je wel op? geen overdosis nemen he!

29-03-2009, 01:19

Citaat door JuztMe:
Let je wel op? geen overdosis nemen he!



heb nu 1200 mg op is geen overdosis , ik heb gelezen dat een arts 3200mg mag schrijven (bepaalde gevallen) ik ben nu een apart geval

Pagina's : [1] 2