Bekijk volle/desktop versie : The Unborn



28-03-2009, 19:31
[Heeft iemand die al gezien of er wat van gehoord? Ben namelijk van plan om zo naar de bios te gaan en weet niet of ik naar die moet of Cofessions of a shopaholic...]

28-03-2009, 19:32


ik ken hem niet?

28-03-2009, 19:33
http://www.pathe.nl/schouwburgplein/film/5763/the-unborn/

28-03-2009, 19:33

Citaat door lady_nasi:
[Heeft iemand die al gezien of er wat van gehoord? Ben namelijk van plan om zo naar de bios te gaan en weet niet of ik naar die moet of Cofessions of a shopaholic...]


Ik ben naar the confessions of a shopaholic geweest en die viel echt tegen. The Unborn lijkt me veel leuker..

28-03-2009, 19:33


un born is wel leuk.. had hem vorige week gezien.. maar je moet er niet te kritisch naar kijken...

28-03-2009, 19:33

Citaat door lady_nasi:
[Heeft iemand die al gezien of er wat van gehoord? Ben namelijk van plan om zo naar de bios te gaan en weet niet of ik naar die moet of Cofessions of a shopaholic...]



neem bloody valentin 3D of zoiets , vergeet niet een emmertje mee te nemen , want je gaat pipie doen

28-03-2009, 19:35

Citaat door JuztMe:
Ik ben naar the confessions of a shopaholic geweest en die viel echt tegen. The Unborn lijkt me veel leuker..


Ik heb van beide de trailers net bekeken en ik vind The unborn ook veel leuker als ik eerlijk moet zijn ja maar mijn nichtje is echt zo'n tutje die niet van horor/thriller houdt

28-03-2009, 19:36

Citaat door Galadriel:
Ik zou daar echt geen bioscoopkaartje aan willen verspillen....ken de film 'The Omen'? The Unborn heeft een soortgelijke verhaallijn....



Ja, die heb ik 80 keer gezien ofsow...

hmm..hoe is Bloody Valentine??

28-03-2009, 19:36

Citaat door Khataarlijk:


neem bloody valentin 3D of zoiets , vergeet niet een emmertje mee te nemen , want je gaat pipie doen



heb je die gezien?? vertel er wat meer over als je wilt

28-03-2009, 19:37

Citaat door noä:
un born is wel leuk.. had hem vorige week gezien.. maar je moet er niet te kritisch naar kijken...



hoezo? lijkt het zo nep??

28-03-2009, 19:38
Ik heb al van 3 verschillende mensen gehoord dat ''the unborn'' echt 3x NIETS is!

28-03-2009, 19:39

Citaat door Baby22:
Ik heb al van 3 verschillende mensen gehoord dat ''the unborn'' echt 3x NIETS is!



okee dank je!! tips voor een andere film misschien?? ik wil echt naar de bios ben zo lang niet geweest en verveel me dood!!

28-03-2009, 19:39



Citaat door Khataarlijk:


neem bloody valentin 3D of zoiets , vergeet niet een emmertje mee te nemen , want je gaat pipie doen

Ik heb die film gisteren gezien in 3D en sorry, maar vond 'm echt niet eng gewoon.. Beetje scream-achtig.. 1 voor 1 gaan er mensen dood, rara..wie is het mannetje onder dat pak en helemaal op het einde kom je erachter wie het is.. Nou eng hoor!

28-03-2009, 19:41

Citaat door lady_nasi:
okee dank je!! tips voor een andere film misschien?? ik wil echt naar de bios ben zo lang niet geweest en verveel me dood!!

Confessions of a shopaholic is wel leuk, niet spectaculair, maar wel funny en best herkenbaar. Leuk om met wat meiden te zien.

Bride-wars is ook zo een film waar je niet te veel van moet verwachten, maar wel leuk is voor vermaak. Die moet ik nog zien.

The Dutches is trouwens wel erg goed, althans, als je een beetje van middeleeuwse films houdt.

28-03-2009, 19:43

Citaat door Baby22:
Confessions of a shopaholic is wel leuk, niet spectaculair, maar wel funny en best herkenbaar. Leuk om met wat meiden te zien.

Bride-wars is ook zo een film waar je niet te veel van moet verwachten, maar wel leuk is voor vermaak. Die moet ik nog zien.

The Dutches is trouwens wel erg goed, althans, als je een beetje van middeleeuwse films houdt.



Okee dank je wel voor je reactie!!