Bekijk volle/desktop versie : Al hoceima reportage



28-03-2009, 18:30
wie dit jaar naar Al hoceima gaat neem een gitaar voor deze jongen. ipv arabiertjes te helpen in Gaza


http://www.amazightv.net/uitzending/1103_thajit-n-abdessadek-di-lhusima.html


bron

29-03-2009, 14:56


Of ze nu arabieren zijn of irrifien of eender wat het blijven moslims dat is de enige wat telt! dat is ook de reden dat we hen willen steunen en alles voor hen kunnen doen...

29-03-2009, 16:59

Citaat door Moslima17:
Of ze nu arabieren zijn of irrifien of eender wat het blijven moslims dat is de enige wat telt! dat is ook de reden dat we hen willen steunen en alles voor hen kunnen doen...


ja moslim zijn is mooi, maar het blijven Arabieren die irrifien onder drukken onze taal willen afpakken en hun wil willen opleggen door misbruik te maken van de islam

30-03-2009, 17:51
Hoe bedoel je met onderdrukken? Heb je in marokko ooit problemen gehad wegens uw ras?? Dit is nu eenmaal het leven, dat vinden ook de belgen of de nederlanders van de marokkanen en noem maar op. Ik hoef hierover niet te discussieren want het is duidelijk genoeg en onzin. Ik vind je nickname vrij gemeen wat betreft de arabieren, ik ben zelfs tarifacht en ik leef met arabieren ik heb daar nooit problemen mee gehad. Ik snap niet van waar het woord onderdrukking ineens haalt. Ik vind het heel erg wanneer marokkanen elkaar discrimineren ! Dit kan toch niet !

30-03-2009, 19:59



Citaat door Moslima17:
Hoe bedoel je met onderdrukken? Heb je in marokko ooit problemen gehad wegens uw ras?? Dit is nu eenmaal het leven, dat vinden ook de belgen of de nederlanders van de marokkanen en noem maar op. Ik hoef hierover niet te discussieren want het is duidelijk genoeg en onzin. Ik vind je nickname vrij gemeen wat betreft de arabieren, ik ben zelfs tarifacht en ik leef met arabieren ik heb daar nooit problemen mee gehad. Ik snap niet van waar het woord onderdrukking ineens haalt. Ik vind het heel erg wanneer marokkanen elkaar discrimineren ! Dit kan toch niet !



hhahaha blijkbaar heb je geen 10jaar met ze gewoond.we worden erger gediscrimineerd dan geert wilders, wilders vergelijken met Arabieren valt in het niks. zelfs onze taal mogen we niet eens spreken als aan hun ligt.somige banen mag je niet eens bekleden.

dus hou je bek als je niet weet waar het over gaat.

31-03-2009, 16:57
Gelooft gij echt in uw eigen dat ge gelijk hebt?? Meisje je bent puuur aan het zeveren, Stop eens met die racistische gedrag ! Nee hoor u vergist u, ik heb inderdaad meer dan tien jaar met hen geleefd als je dit genoeg vindt, ik ken ze denk ik veel beter hopelijk toch en qua werk das puur gezever . Van waar haalt gij al die fundamentele uitspraken? Wees blij dat dankzij hen onze voorouders de Islam hebben gekend !!

31-03-2009, 22:42
jongens geen ruzie maken he...