Bekijk volle/desktop versie : .........DWVDMV: Marokkanen die Alcohol drinken.........



27-03-2009, 18:24
Ben vandaag een Marokkaan in de supermarkt tegen gekomen met zijn jonge vrouw en ze hadden het luidkeels in het Marokkaanse over hoeveel biertjes de gasten zullen drinken. Nieuwsgierig als ik ben, dacht ik aaaaaaaaaaaaaccch het zullen wel Nederlanders zijn die op bezoek komen totdat ze de gasten gingen opsommen: Hassan, Jahia, Malika etc. etc.



Ik liep door naar de kassa en ging naar huis, maar mijn maag keerde helemaal om.


Ligt het aan mij of komt Alcohol drinken onder Marokkanen nu vaker voor.



Verricht ook de poll als je wilt.

27-03-2009, 18:29


never, ga al van de geur alleen over m'n nek serieus!..

27-03-2009, 18:30

Citaat door Galadriel:
Tja...niet alle Marokkanen zijn automatisch moslim of praktiseren het geloof....dus nee...ik sta er niet verbaasd van te kijken....



De vraag was ook niet of je daar verbaasd om bent, maar of naar jouw idee Marokkanen steeds masaler alcohol drinken.


Vele schamen zich er helaas niet meer voor en vele doen het ook stiekem.

27-03-2009, 18:32

Citaat door Respectvol_25:
De vraag was ook niet of je daar verbaasd om bent, maar of naar jouw idee Marokkanen steeds masaler alcohol drinken.


Vele schamen zich er helaas niet meer voor en vele doen het ook stiekem.


Het verbaasd mij eerlijk gezegd niet veel marokkanen zijn aan het ontsporen en alles wordt normaal gevonden.

27-03-2009, 18:37


jakkiedarrieee

27-03-2009, 18:57
Ja, hoor de laatste tijd ook veel verhalen over marokkaanse meiden die drinken. Vind het echt niet kunnen!