Bekijk volle/desktop versie : Mangané negen duels geschorst na schandalige tackle



27-03-2009, 02:00

Citaat door Makhloefi:
De tuchtcommissie van de Franse voetbalbond (FFF) laat niet met zich sollen. Kader Mangané komt dit lopende seizoen niet meer in actie. De verdediger van Stade Rennes hoorde donderdagavond dat hij een schorsing van negen wedstrijden moet uitzitten naar aanleiding van een schandalige charge op Jonathan Lacourt.

De middenvelder van Valenciennes leek afgelopen zaterdag in het onderlinge duel een schot op doel te lossen, maar werd handhandig gestuit door Mangané. De Senegalees zag onmiddellijk de rode kaart. Lacourt, die nog dezelfde avond werd geopereerd, staat nu zeker negen maanden aan de kant met een gebroken kuit- en scheenbeen.

Mangané zit volledig in zak en as, vooral omdat hij in het verleden ploeggenoot van Lacourt was bij RC Lens. Hij is zelfs zo van slag dat hij besloot om niet in te gaan op een invitatie voor het nationale elftal. "Dezelfde avond ben ik Jonathan op gaan zoeken, nog voor zijn operatie. En zondag wederom. Ik wil hem zoveel mogelijk bijstaan. Op dit moment heeft Jonathan al mijn aandacht en niet het nationale elftal."



.

27-03-2009, 09:36


ewa zo te lezen heeft die spijt van zijn daad

Maar jah spijt komt altijd na de zonde

27-03-2009, 12:14
wilieee dat been ging alle kanten op ik hoor het al helemaal kraken

27-03-2009, 13:25

Citaat door Makhloefi:
Praten vrouwen tegenwoordig ook over voetbal?



nee meer over de mannen, maar als het je stoort moet je maar niet bij sporthoekje komen

27-03-2009, 13:51


heb je mij horen zeuren, ik vonv het leuk, maar het begon me te vervelen nu kijk ik dus alleen nog naar het kapsel etc etc etc, en natuurlijk de vrouw waar ze mee lopen, dat boeit me toch iets meer

29-03-2009, 15:08
HHAHA

jammer dat ik niet gekeken heb hahahahahaha