Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen als....



Pagina's : [1] 2

26-03-2009, 23:41
[er een niet-marokkaanse jongen om je hand komt vragen, en je bent helemaal gek op hem en wil met hem trouwen. Maaaaar, je vader zegt; Nee, een niet-marokkaan noooooitt]

Wat o wat?

26-03-2009, 23:43


Ik zou zowiezo nee zeggen

26-03-2009, 23:44
Als het moslim is meid, probeer jouw vader over te halen...

En praat goed met jouw ouders....



Ik persoonlijk wil inshaallah een marokkaanse moslim...

26-03-2009, 23:45

Citaat door lina_tangawia:
Ik zou zowiezo nee zeggen


Ahaha,, ja dat kan

26-03-2009, 23:46


ja praten praten en nog eens praten is het nog steeds nee......ja wat moet je da doen?

26-03-2009, 23:47

Citaat door __Esmaatje__:
Als het moslim is meid, probeer jouw vader over te halen...

En praat goed met jouw ouders....



Ik persoonlijk wil inshaallah een marokkaanse moslim...


Heej meid, haha ik beschrijf niet mijn situatie. Maar ken erg veel meiden die dat wel meemaken. Ik persoonlijk, wou gek worden als mn vader nee zou zeggen

Maja, ik vind het echt onzin als een vader of een andere familielid weigert als het een niet-marokkaan is maar wel MOSLIM! Terwijl ze die recht niet eens hebben

26-03-2009, 23:47

Citaat door qwerty23:
ja praten praten en nog eens praten is het nog steeds nee......ja wat moet je da doen?


Ja wat zou je dan moeten doen, opgeven of doorgaan?

26-03-2009, 23:49

Citaat door sbaki:
Heej meid, haha ik beschrijf niet mijn situatie. Maar ken erg veel meiden die dat wel meemaken. Ik persoonlijk, wou gek worden als mn vader nee zou zeggen

Maja, ik vind het echt onzin als een vader of een andere familielid weigert als het een niet-marokkaan is maar wel MOSLIM! Terwijl ze die recht niet eens hebben



Ooh okee meid, sorry..


Jaah ieder zijn/haar keuze..

Ik wil inshaallah met een Marokkaanse moslim eindigen, als het mijn mektab is...

26-03-2009, 23:49

Citaat door sbaki:
Ja wat zou je dan moeten doen, opgeven of doorgaan?


als het een goede jonge is en ik hou echt van hem doorzetten alles op alles zetten dat ze toestemmen.

26-03-2009, 23:50

Citaat door sbaki:
Ja wat zou je dan moeten doen, opgeven of doorgaan?


Hoeveel ik ook om die jongen zal geven,als mijn ouders nee zeggen, zal de keuze van mijn ouders voor gaan, hoe hard en stom het ook klinkt...Ik wil ook met mijn ouders de zegen het huwelijk in...

Maarja, dat vind ik dan..

26-03-2009, 23:51

Citaat door Petrus:
Het antwoord is een vraag:
Wat houdt jouw tegen om toch te trouwen?


Hmm

26-03-2009, 23:51

Citaat door __Esmaatje__:
Ooh okee meid, sorry..


Jaah ieder zijn/haar keuze..

Ik wil inshaallah met een Marokkaanse moslim eindigen, als het mijn mektab is...


Nee geef niet meid!

Insha'Allah! Allaahie jieblek chi magrabi mezyan

26-03-2009, 23:52



Citaat door qwerty23:
als het een goede jonge is en ik hou echt van hem doorzetten alles op alles zetten dat ze toestemmen.


Jeps

26-03-2009, 23:52
Allahoe ameen lieverd...

26-03-2009, 23:53

Citaat door __Esmaatje__:
Hoeveel ik ook om die jongen zal geven,als mijn ouders nee zeggen, zal de keuze van mijn ouders voor gaan, hoe hard en stom het ook klinkt...Ik wil ook met mijn ouders de zegen het huwelijk in...

Maarja, dat vind ik dan..


Aan de ene kant heb je zeker gelijk, maar aan de andere kant hebben jouw ouders dan het recht niet om te weigeren. Ze hebben het recht om je advies te geven, maar weigeren no way!

Pagina's : [1] 2