Bekijk volle/desktop versie : Waarom..



26-03-2009, 18:32

Citaat door Sweet_Hliwa:
Er is een jongenmet wie ik telefonisch contact heb en die ik best vaak zie en elke keer als ik hem zie, blijft hij de hele tijd naar mij kijken. Non stop, zijn ogen op mij gericht.
Waarom doen jongens dat, als er iets is kan hij me toch ook gewoon bellen en zijn hartje luchten
.

26-03-2009, 18:34


Dan zeg je toch gewoon: Neem gelijk een foto en blijf daar naar staren.

26-03-2009, 18:35
Waarschijnlijk denkt hij bij zichzelf van "Damn wat een lelijke rotkopf".























p.s : Boeiende topic

26-03-2009, 18:38
Ik heb net een leuk artikel gevonden. Laat 'm voortaan maar 8.2 seconden kijken.
http://www.nu.nl/wetenschap/1938999/mannen-verliefd-in-82-seconden.html

26-03-2009, 18:57



Citaat door Sweet_Hliwa:
Er is een jongenmet wie ik telefonisch contact heb en die ik best vaak zie en elke keer als ik hem zie, blijft hij de hele tijd naar mij kijken. Non stop, zijn ogen op mij gericht.
Waarom doen jongens dat, als er iets is kan hij me toch ook gewoon bellen en zijn hartje luchten


Wellicht heb je er geen problemen mee, anders zou je hem niet blijven contacteren...

26-03-2009, 19:04

Citaat door Sweet_Hliwa:
Heb er ook geen problemen mee, vroeg me alleen af waarom. En aangezien hij geen zinvol antwoord geeft, dacht ik hier misschien een antwoord in die richting te krijgen



Hij heeft wellicht ooit ergens gehoord dat iemand recht in de ogen aankijken emoties opwakkert.. of ..

hij heeft zo'n cameralens in.. die zijn inmiddels al ontwikkeld en te koop

Dussehh..

26-03-2009, 19:20

Citaat door Sweet_Hliwa:
Hahahaha dat laatste zou iig wel origineel zijn, maar denk niet dat hij daaraan heeft gedacht. En ik kijk hem niet recht in de ogen aan, ik zie hem alleen staren naar mij



naar jou in het geheel of een bepaalde plek?

26-03-2009, 19:38

Citaat door Matras:
Waarschijnlijk denkt hij bij zichzelf van "Damn wat een lelijke rotkopf".












p.s : Boeiende topic
iii emchoooom

26-03-2009, 19:47

Citaat door Klopt.:
Hij heeft wellicht ooit ergens gehoord dat iemand recht in de ogen aankijken emoties opwakkert.. of ..

hij heeft zo'n cameralens in.. die zijn inmiddels al ontwikkeld en te koop

Dussehh..



26-03-2009, 20:31
Interressant...

26-03-2009, 20:35
Okej.. dit is echt zo een topic die een hint geeft zo van ik bn zo lkkr dat ie niet kan stoppen met kijken maar dan via een omweg jeh erbaz verzin iets anders boeiends wil je mense derin late trappe

26-03-2009, 20:38

Citaat door Sweet_Hliwa:
bewaar je intelligentie voor een ander moment, wil je



haha kon je niks beters verzinnen

26-03-2009, 20:42



Citaat door Sweet_Hliwa:
Nope, meer denkwerk ben je niet waard



ewaa ga dan maar verder met fantaseren over je "date" die jou heel de dag aan kijkt