Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van de functie



Pagina's : [1] 2

26-03-2009, 17:50
Raadsgriffier?

Rare antwoorden, domme opmerkingen of een jaloerse sneer houd je maar voor jezelf! Degene voor wie dit bedoeld is voelt zich vanzelf aangesproken

26-03-2009, 17:56


Echt een leuk beroep!

26-03-2009, 17:58

Citaat door jijmensikmens:
Raadsgriffier?

Rare antwoorden, domme opmerkingen of een jaloerse sneer houd je maar voor jezelf! Degene voor wie dit bedoeld is voelt zich vanzelf aangesproken




Ik zal nooit meer wat zeggen,meid ga ervoor,al weet ik niet wat het inhoud

26-03-2009, 18:18

Citaat door lina2003:
Echt een leuk beroep!


Kan je er meer over vertellen?

26-03-2009, 18:31


Griffier is een beetje eentonig werk tenminste lijkt mij dan, maar het is een functie waar je zeker blij mee kan zijn, een respectvolle functie!

Ik denk dat je zelf wel weet wat jou erin aantrekt, het kan ook leuk zijn vanwege de verschillende zaken ie langskomen!

Heel veel succes!

26-03-2009, 18:57
Ooh nee is raadsgriffier van een gemeente. Het is wel saai dat wel.
Ik studeer trouwens Bestuurskunde.

Ik kan dat werk doen via mijn werkgever.

26-03-2009, 19:00

Citaat door jijmensikmens:
Ooh nee is raadsgriffier van een gemeente. Het is wel saai dat wel.
Ik studeer trouwens Bestuurskunde.

Ik kan dat werk doen via mijn werkgever.



Oh dan zou het best leuk kunnen zijn, je kan het altijd even proberen om het echt mee te maken. Ik vind bestuursrecht zelf sowieso slaapverwekkend.

26-03-2009, 19:04
mss als opstapje of binnenkomer, maar niet als carriere
beetje veredelde secretaris spelen voor de rest van je carriere is van serveerster naar stewardess gaan.. beiden moeten toch drankjes inschenken

but that´s just me, voor ieder wat wils natuurlijk

26-03-2009, 19:08

Citaat door Besla:
Oh dan zou het best leuk kunnen zijn, je kan het altijd even proberen om het echt mee te maken. Ik vind bestuursrecht zelf sowieso slaapverwekkend.


Gelukkig heb ik geen rechten gestudeerd, maar heb ik gekozen voor een sociale wetenschap. Maar ik zal verder informeren..thanks.

26-03-2009, 19:09

Citaat door NuFFniet:
mss als opstapje of binnenkomer, maar niet als carriere
beetje veredelde secretaris spelen voor de rest van je carriere is van serveerster naar stewardess gaan.. beiden moeten toch drankjes inschenken

but that´s just me, voor ieder wat wils natuurlijk


Het is sowieso tijdelijk..ik werk voor bmc en dat is een opdracht die ik evt. zou kunnen doen.

26-03-2009, 19:12

Citaat door jijmensikmens:
Het is sowieso tijdelijk..ik werk voor bmc en dat is een opdracht die ik evt. zou kunnen doen.


hmmzzz dat is ff anders.. als je er zin in hebt dan lekker doen !!
alle ervaring is mooi meegenomen en kan van nut zijn in je verdere carriere

26-03-2009, 20:34

Citaat door jijmensikmens:
Het is sowieso tijdelijk..ik werk voor bmc en dat is een opdracht die ik evt. zou kunnen doen.



Ligt eraan wat je wil en kan leren bij die baan. het zegt mij in ieder geval niets. Als je bestuurskunde hebt gedaan, kan je denk ik nog veel leukere banen vinden. raadsgriffier..... het klinkt zo grijze muis achtig....

26-03-2009, 22:48



Citaat door NuFFniet:
mss als opstapje of binnenkomer, maar niet als carriere
beetje veredelde secretaris spelen voor de rest van je carriere is van serveerster naar stewardess gaan.. beiden moeten toch drankjes inschenken

but that´s just me, voor ieder wat wils natuurlijk


je kan er goed mee verdienen en ik vind het zeker geen veredeld secretaresse werk

Dan kan je elk routine matig werk wel afdoen als secretaresse werk.

26-03-2009, 22:50
Daar moet je echt een regeltante voor zijn. Als het je aanspreekt, moet je het doen! Alle ervaringen zijn mooi meegenomen..

27-03-2009, 01:41

Citaat door Youss_Lee:
Dus jij vraagt aan ons wat jij in je toekomst wilt worden?

Hoezo wanhopig.

Toekomst? waar heb jij het over?

Pagina's : [1] 2