Bekijk volle/desktop versie : Ik heb met spoed Islamitisch advies nodig.



26-03-2009, 12:18
Salaam Alaikom,

Beste broeders en lieve zusters ik heb islamitisch advies nodig omtrent het volgende;

Om praktische overwegingen zijn wij sinds 2 jaar verhuisd naar een andere woning. We wonen op zich hier heel goed maar er gebeuren teveel onverklaarbare dingen.

Zo ruiken wij een vreemde geur in huis, je kunt het vergelijken met rottend vlees of vuilnis. Dit gebeurt niet vaak maar als ik het ruik dan is dat meestal 's Nachts. De geur is zo sterk dat ik er wakker van word. Mijn moeder ruikt dit ook, alleen we ruiken het niet tegelijk.
Ook horen wij continu stromend water en bonkende/knallende geluiden. Dit gaat 24 uur door en houdt nooit op. De verwarming geeft 's Avond een gratis concert weg. Iedere avond hoor ik een tikkend geluid op maat terwijl de verwarming uit staat. Ik kan me voorstellen wanneer je de verwarming aanzet dat het dan bezig is en dat je geluiden hoort.

Al deze dingen vind ik niet eens zo erg alleen ik merk nu dat dit steeds extremer wordt omdat mijn moeder veel lichamelijke klachten krijgt en wij af en toe ook. Overdag is er niets aan de hand. Mijn moeder is een heel gelovige vrouw die haar tijd alleen maar besteed aan koran leren, reciteren en dua verrichten. Maar zodra zij gaat slapen of ze gaat in de middag wat rusten dan begint haar lichaam zeer te doen. Ze heeft het idee dat iemand hard in haar hoofd knijpt en omhoog trekt. Ze krijgt hartkloppingen en steken in haar buik.
Wanneer ze dit ervaart raapt ze al haar energie op om woedoe te verrichten en 2 rakaat te bidden. Zodra ze dit doet dan gaat alles over. In het begin sprak ze er niet over maar dit wordt steeds erger. Mijn moeder is heel sterk en kan zich goed vermannen om woedoe te doen en te bidden. Maar wij daarentegen niet.
Het punt is nu dat mijn moeder heel snel boos wordt en soms haatgevoelens krijgt tegen over ons (haar kinderen).
Zomaar uit het niets praat ze niet tegen ons en kijkt ze boos. Ook heeft ze zomaar huilbuien. Ze is verdrietig maar weet niet waarom. Dit alles beseft zij heel goed (gelukkig). Ze beseft dat dit niet klopt en dat ze zonder reden veranderd. Elhamdoulilah is ze heel sterk en standvastig in haar geloof. Want zodra ze het beseft en ze neemt maatregelen (bidden) dan is het over.

Wat betreft mijn situatie en die van mijn broers die wil ik jullie graag besparen want daar kan ik lange pagina's over typen. Het komt er op neer dat wij veel blokkades hebben in ons leven.

Het gaat er nu om dat we iets moeten doen en we weten niet wat, waar en hoe. Ons geloof lijdt hieronder en dat is gevaarlijk. We houden allemaal van ons geloof en zijn goede mensen. Ik geloof niet dat familie iets heeft gedaan, ik geloof eerder dat de Nederlandse buren hier achter zitten. Waarom? Omdat ze misgunners zijn. Wij zijn alle 3 hoogopgeleid en hebben een goede baan. We rijden alle drie in mooie auto's. Mijn moeder is een heel intelligente vrouw die ook goed staat aangeschreven. Ik kan me voorstellen dat dit de buren raakt omdat ze dit niet hebben kunnen bereiken. Ons contact met de buren is ook heel slecht. We hebben geprobeerd om dichterbij te komen maar zij geven daar geen gehoor aan. We hebben ze uitgenodigd toen we hier zijn komen wonen maar ze zijn niet geweest. Met de feestdagen hebben we voor de deur gestaan met iets lekkers maar dit hebben ze geweigerd. Als wij ze tegen komen op straat dan groeten zij nooit terug. Kortom een heel slechte verstandhouding zonder aanleiding.

Mijn vraag aan jullie is wat kunnen wij doen? Wij doen veel dua en extra gebeden maar ik zie na 2 jaar geen verandering.
We hebben hulp nodig van anderen.

Willen jullie mij laten weten wie ik hierover het beste kan raadplegen?

Ik dank jullie alvast voor jullie inzet en moge Allah jullie en alle moslims beschermen tegen het slechte en het geloof standvastig maken. Moge Allah alle zieke genezen en de Imaan versterken en ons allen het paradijs schenken.
Allahouma amien.

26-03-2009, 12:28


verhuizen...

26-03-2009, 12:40

Citaat door EnnaMardia:
Salaam Alaikom,

Beste broeders en lieve zusters ik heb islamitisch advies nodig omtrent het volgende;

Om praktische overwegingen zijn wij sinds 2 jaar verhuisd naar een andere woning. We wonen op zich hier heel goed maar er gebeuren teveel onverklaarbare dingen.

Zo ruiken wij een vreemde geur in huis, je kunt het vergelijken met rottend vlees of vuilnis. Dit gebeurt niet vaak maar als ik het ruik dan is dat meestal 's Nachts. De geur is zo sterk dat ik er wakker van word. Mijn moeder ruikt dit ook, alleen we ruiken het niet tegelijk.
Ook horen wij continu stromend water en bonkende/knallende geluiden. Dit gaat 24 uur door en houdt nooit op. De verwarming geeft 's Avond een gratis concert weg. Iedere avond hoor ik een tikkend geluid op maat terwijl de verwarming uit staat. Ik kan me voorstellen wanneer je de verwarming aanzet dat het dan bezig is en dat je geluiden hoort.

Al deze dingen vind ik niet eens zo erg alleen ik merk nu dat dit steeds extremer wordt omdat mijn moeder veel lichamelijke klachten krijgt en wij af en toe ook. Overdag is er niets aan de hand. Mijn moeder is een heel gelovige vrouw die haar tijd alleen maar besteed aan koran leren, reciteren en dua verrichten. Maar zodra zij gaat slapen of ze gaat in de middag wat rusten dan begint haar lichaam zeer te doen. Ze heeft het idee dat iemand hard in haar hoofd knijpt en omhoog trekt. Ze krijgt hartkloppingen en steken in haar buik.
Wanneer ze dit ervaart raapt ze al haar energie op om woedoe te verrichten en 2 rakaat te bidden. Zodra ze dit doet dan gaat alles over. In het begin sprak ze er niet over maar dit wordt steeds erger. Mijn moeder is heel sterk en kan zich goed vermannen om woedoe te doen en te bidden. Maar wij daarentegen niet.
Het punt is nu dat mijn moeder heel snel boos wordt en soms haatgevoelens krijgt tegen over ons (haar kinderen).
Zomaar uit het niets praat ze niet tegen ons en kijkt ze boos. Ook heeft ze zomaar huilbuien. Ze is verdrietig maar weet niet waarom. Dit alles beseft zij heel goed (gelukkig). Ze beseft dat dit niet klopt en dat ze zonder reden veranderd. Elhamdoulilah is ze heel sterk en standvastig in haar geloof. Want zodra ze het beseft en ze neemt maatregelen (bidden) dan is het over.

Wat betreft mijn situatie en die van mijn broers die wil ik jullie graag besparen want daar kan ik lange pagina's over typen. Het komt er op neer dat wij veel blokkades hebben in ons leven.

Het gaat er nu om dat we iets moeten doen en we weten niet wat, waar en hoe. Ons geloof lijdt hieronder en dat is gevaarlijk. We houden allemaal van ons geloof en zijn goede mensen. Ik geloof niet dat familie iets heeft gedaan, ik geloof eerder dat de Nederlandse buren hier achter zitten. Waarom? Omdat ze misgunners zijn. Wij zijn alle 3 hoogopgeleid en hebben een goede baan. We rijden alle drie in mooie auto's. Mijn moeder is een heel intelligente vrouw die ook goed staat aangeschreven. Ik kan me voorstellen dat dit de buren raakt omdat ze dit niet hebben kunnen bereiken. Ons contact met de buren is ook heel slecht. We hebben geprobeerd om dichterbij te komen maar zij geven daar geen gehoor aan. We hebben ze uitgenodigd toen we hier zijn komen wonen maar ze zijn niet geweest. Met de feestdagen hebben we voor de deur gestaan met iets lekkers maar dit hebben ze geweigerd. Als wij ze tegen komen op straat dan groeten zij nooit terug. Kortom een heel slechte verstandhouding zonder aanleiding.

Mijn vraag aan jullie is wat kunnen wij doen? Wij doen veel dua en extra gebeden maar ik zie na 2 jaar geen verandering.
We hebben hulp nodig van anderen.

Willen jullie mij laten weten wie ik hierover het beste kan raadplegen?

Ik dank jullie alvast voor jullie inzet en moge Allah jullie en alle moslims beschermen tegen het slechte en het geloof standvastig maken. Moge Allah alle zieke genezen en de Imaan versterken en ons allen het paradijs schenken.
Allahouma amien.


Ken je de term si7r? Misschien is dit bij je moeder gedaan aangezien zij o.a. emotionele wisselbuien heeft en voelt alsof zij wordt tegengewerkt door een kracht (lichamelijk) wa Allahoe a3lem.

Ken je een betrouwbare raaqie (djinn verdrijver) dan zou ik hem, als ik jullie was, raadplegen insjaa Allah.

De tekens vanuit je tekst komen naar mijn mening sterk overeen met djinn wa Allahoe a3lem.

Blijf toevlucht zoeken bij Allah en leer roeqi-jja te verrichten (koop een betrouwbaar boek daarover) en pas het toe.

Allahoema jasier

26-03-2009, 13:38
Inn: verhuizen is echt geen optie. Waar we nu wonen is ideaal voor mijn moeder. Vooral als wij straks de deur uitgaan. Alles ligt binnen handbereik.

Moslims2009: Ik ken de term wel maar ik ben er niet helemaal in thuis. Wij allemaal niet eigenlijk. We kennen ook niemand die dit heeft meegemaakt.
Wat ik wel weet is zoveel mogelijk koraanrecitaties opzeggen in water en dan opdrinken. Ik heb het één en ander gehoord op tv zender Iqra.
We doen ons best om dit zelf op te lossen maar ik zie geen verandering in herstel maar alleen toename van de klachten.

Ik zou niet weten wie ik zou moeten raadplegen. Ik weet wel dat ik niet geloof in waarzeggers met hun vreemde rituelen.
Ik wil de koraan als oplossing, de koraan is zo krachting, Allah is krachtig.

Als jij mij ergens mee kan helpen laat het mij weten asjeblieft.

26-03-2009, 14:11


Sallaam Oulaikom (Wbt)

Lieve Zuster ik zelf denk ook dat er iets met shir is bij je moeder Allah Oe 3lam.
Ik zal jou ook een Rafki aanraden, die Roqia kan doen, ga zoeken voor je moeder lieve zuster!

Dit is wat ik gevonden heb:

Rouqya van Shuraim & Sudais.

Rouqya van Sheikh Saalih Budair.

Rouqya van Sheikh Shuraim.

Rouqya van Sheikh Sa`d Al-Ghaamidee.

Rouqya van Sheikh Mshary El-Efasi.

Rouqya van Sheikh YASER AD-DOSSARY.

Rouqya van Khalid Qahtani

Rouqya van Nasir Al-Qataami.

Rouqya van Maher Al-Muayqali.

Rouqya speciaal voor shir.

الشيخي&#160 6; أحمد العجمى و سعد الغامد&#160 9;

http://www.alroqya.com/sound_gallery1.htm
Beluister hier ook Rouqya van verschillende Imaams.


Allaah de Meest Verhevene zegt ook:

En Wij zenden van de Qor-aan datgene neer wat een geneesmiddel en een barmhartigheid is voor de gelovigen [Soerah al-Israa- 17:82].

26-03-2009, 14:12
Allereerst moet duidelijk zijn dat niets maar dan ook niets in het behandelplan in strijd is met de Islam. Alle zaken die er in genoemd zijn komen velen van jullie bekend voor. Er zitten dus geen simsala bim zaken in. Ten tweede deze zelfbehandelplan is een methode om jezelf met de wil van Allah te genezen van je grootste vijand die in je zit. Deze vijand die je hindert in je leven, die je leven wil kapot maken en het liefst jouw als een dakloze junkie over de wereld ziet lopen. Daarom is deze zelfreinigingplan een goede manier om die vijand in je uit te dagen met het machtigste wapen en vervolgens te bestrijden. Wat hiervoor nodig is zijn een aantal zaken:


- 1/2 liter nigellezaadolie (7abbat sauda-olie, in Marokko sanoezolie genoemd)
- 1 liter olijfolie (pure)
- 50 gram cedrbladeren (oa te koop in Beverwijk) jojobabladeren 7
- een emmer van 5 liter gevuld met kraanwater
- assistent(e) die jij vertrouwt (wel mahram, geen relatievriend(-in)


Wat duidelijk gemaakt moet worden is dat je absoluut niet bang moet zijn. Door bang te zijn geef je de djinn veel kracht en motivatie om met je te doen wat hij wil. Je moet een houding aannemen van "hee luister onrechtpleger ,je zit al voor een hele lange periode in een lichaam waar je niet in hoort. Je hebt erg lang de tijd gehad om er vrijwillig uit te gaan, je hebt die kans niet gepakt. En vanaf vandaag ga ik jouw bestrijden op een manier waar je niet blij mee zal zijn en ik zal alleen dingen gebruiken waar je zeker niet van houdt. En weet dat ik de grootste macht en kracht heb, namelijk Allah en jij de zwakste macht en kracht, namelijk Shaitan. Dus ik kan je nu alvast zeggen, dit ga je verliezen met de wil van Allah."


Verder is het belangrijk dat je op tijd bidt. Door op tijd te bidden laat je aan de djinn zien dat je geen zigzagmoslim bent. En daarnaast is het gebed jouw directe verbinding met Allah. En als je in de soezoed bent smeek Allah dan dat Hij de djinn in je verbrandt en de djinn met Zijn Wil weghaalt. In de soezoed ben je het dichtste bij Allah. En door elke keer in de soezoed Allah lang te smeken, doe je de djinne erge pijn en je laat hem zien dat je een trouwe dienaar bent van Allah. Daarnaast laat je hem zien dat hij in het lichaam zit van iemand waar Allah van houdt. En als iemand de oorlog verklaart aan een dienaar van Allah, dan verklaart Allah hem de oorlog. En in dit geval is dat de zielige djinn die in jouw zit. Maak hier dus gebruik van en laat het gebed niet zitten. Je verpest dan dit hele plan en je relatie met Allah. En als je de relatie met Allah verpest, dan word je overgelaten aan de djinns en duivels. En dan gaan je klachten toenemen. En al die rottovenaars en zogenaamde genezers kunnen je er niet mee helpen en als je helpen is het maar voor een zeer korte tijd.


Ga de uitdaging aan en maak je niet druk om wat kan gebeuren. Gewoon doorgaan met het behandelplan vanaf de eerste seconde tot en met de laatste, niet afhaken als je na de eerste paar dagen iets meer pijn voelt dan normaal. Dit is normaal. Vanaf de eerste dag tot ongeveer vijf dagen erna, kan je wat meer pijn voelen dan normaal. Dit omdat hij nog even alles op alles wil zetten en jouw wil laten merken dat je hem niet moet bestrijden. Dit omdat hij daar met een doel inzit. Namelijk dat je gaat scheiden, erge ziekte gaat krijgen, je bepaalde succes niet kan behalen of dat je ruzie moet krijgen met je hele familie. Je moet nu strategisch denken, geduld hebben en vol zelfvertrouwen zitten. Want wat is het ergste wat je kan overkomen? En wat is het beste wat je kan overkomen als je geduldig blijft en doorzet?

Schrijf daarom op dat als je geduldig en optimistisch dit behandelplan voortzet dat je met de wil van Allah over twee weken al jezelf veel beter voelt en in sommige gevallen is de djinn er allang vandoor.


De volgende verzen dienen gelezen te worden over de olijfolie, 7abbat sauda olie en het water.
Vers 1 die je over het water leest is Ayatoelkoersie. Ayatoelkoersie lees je 1 maal met je mond dicht tegen het water en dan spuw je in het water.

de koraan

Vanaf 0.25 seconden tot 1.12

Vers 2 die je leest staat in soerah Al A3raf vers 117 tot en met 119

وَأَوْح& #1614;يْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاك&#161 4; فَإِذَ&#157 5; هِيَ تَلْقَف& #1615; مَا يَأْفِك& #1615;ونَ {117} فَوَقَع& #1614; الْحَقّ& #1615; وَبَطَل& #1614; مَا كَانُوا& #1618; يَعْمَل& #1615;ونَ {118} فَغُلِب& #1615;واْ هُنَالِ& #1603;َ وَانقَل& #1614;بُواْ صَاغِرِ& #1610;نَ {119}

Je leest deze vers drie keer met je mond dicht tegen het water en dan spuw je erin.

Vers 3 vind je in soerah Yoennes vers 79 tot en met 82.

وَقَال&#161 4; فِرْعَو& #1618;نُ ائْتُون& #1616;ي بِكُلّ&#161 6; سَاحِر&#161 3; عَلِيم&#161 3; {79} فَلَمَّ& #1575; جَاء السَّحَ& #1585;َةُ قَالَ لَهُم مُّوسَ&#160 9; أَلْقُو& #1575;ْ مَا أَنتُم مُّلْقُ& #1608;نَ {80} فَلَمَّ& #1575; أَلْقَو& #1575;ْ قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُ&#160 5; بِهِ السِّحْ& #1585;ُ إِنَّ اللّهَ سَيُبْط& #1616;لُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ يُصْلِح& #1615; عَمَلَ الْمُفْ& #1587;ِدِينَ {81} وَيُحِق& #1617;ُ اللّهُ الْحَقّ& #1614; بِكَلِم& #1614;اتِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْ& #1585;ِمُونَ {82}

Ook deze vers lees je drie keer met je mond dicht tegen het water en dan spuwen.

Vers 4 staat in soerah Ta ha vers 65 tot en met 70

‏ قَالُو&#157 5; يَا مُوسَى إِمَّا أَن تُلْقِي& #1614; وَإِمَّ& #1575; أَن نَّكُون& #1614; أَوَّل&#161 4; مَنْ أَلْقَ&#160 9; {65} قَالَ بَلْ أَلْقُو& #1575; فَإِذَ&#157 5; حِبَالُ& #1607;ُمْ وَعِصِي& #1617;ُهُمْ يُخَيَّ& #1604;ُ إِلَيْه& #1616; مِن سِحْرِه& #1616;مْ أَنَّهَ& #1575; تَسْعَ&#160 9; {66} فَأَوْج& #1614;سَ فِي نَفْسِه& #1616; خِيفَة&#161 1; مُّوسَ&#160 9; {67} قُلْنَ&#157 5; لَا تَخَفْ إِنَّك&#161 4; أَنتَ الْأَعْ& #1604;َى {68} وَأَلْق& #1616; مَا فِي يَمِينِ& #1603;َ تَلْقَف& #1618; مَا صَنَعُو& #1575; إِنَّمَ& #1575; صَنَعُو& #1575; كَيْدُ سَاحِر&#161 3; وَلَا يُفْلِح& #1615; السَّاح& #1616;رُ حَيْثُ أَتَى {69} فَأُلْق& #1616;يَ السَّحَ& #1585;َةُ سُجَّدا& #1611; قَالُو&#157 5; آمَنَّ&#157 5; بِرَبّ&#161 6; هَارُون& #1614; وَمُوسَ& #1609; {70}


Vers 5 Soerah Al kafieroen

قُلْ يَا أَيُّهَ& #1575; الْكَاف& #1616;رُونَ {1} لَا أَعْبُد& #1615; مَا تَعْبُد& #1615;ونَ {2} وَلَا أَنتُم&#161 8; عَابِدُ& #1608;نَ مَا أَعْبُد& #1615; {3} وَلَا أَنَا عَابِد&#161 2; مَّا عَبَدتّ& #1615;مْ {4} وَلَا أَنتُم&#161 8; عَابِدُ& #1608;نَ مَا أَعْبُد& #1615; {5} لَكُمْ دِينُكُ& #1605;ْ وَلِيَ دِينِ {6}‏

Driemaal lezen en spuwen

Vers 6 is soerah Alichlaas, iedereen kent deze vers met Qoel hoewa Allahoe a7ad ....

قُلْ هُوَ اللَّه&#161 5; أَحَدٌ {1} اللَّه&#161 5; الصَّمَ& #1583;ُ {2} لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَد&#161 8; {3} وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوا&#161 1; أَحَدٌ {4}‏

3 maal lezen en drie keer spuwen in het water

Vers 7 Qoel ahoedhoe bierabiel falaq

قُلْ أَعُوذ&#161 5; بِرَبّ&#161 6; الْفَلَ& #1602;ِ {1} مِن شَرِّ مَا خَلَقَ {2} وَمِن شَرِّ غَاسِق&#161 3; إِذَا وَقَبَ {3} وَمِن شَرِّ النَّفّ& #1614;اثَاتِ فِي الْعُقَ& #1583;ِ {4} وَمِن شَرِّ حَاسِد&#161 3; إِذَا حَسَدَ {5}‏


3 maal lezen en drie keer spuwen in het water


Vers 8 Qoel ahoedhoe bierabie Nas

قُلْ أَعُوذ&#161 5; بِرَبّ&#161 6; النَّاس& #1616; {1} مَلِكِ النَّاس& #1616; {2} إِلَهِ النَّاس& #1616; {3} مِن شَرِّ الْوَسْ& #1608;َاسِ الْخَنّ& #1614;اسِ {4} الَّذِ&#161 0; يُوَسْو& #1616;سُ فِي صُدُور&#161 6; النَّاس& #1616; {5} مِنَ الْجِنّ& #1614;ةِ وَ النَّاس& #1616; {6}‏


3 maal lezen en drie keer spuwen in het water

Tijdens deze behandeling is het zeer belangrijk dat je uit de buurt blijft van grote en kleine zondes. De zondes geven de djinn weer brandstof terwijl je hem eigenlijks aan het bestrijden bent. Ga niet bang zijn of angstig. Wees trots, want hij bevindt zich op jouw territorium. Hij moet dus van jouw bang zijn.

Tijdens het behandelplan is het belangrijk om echt de zaken zo stipt op te volgen, een beetje afwijken van de moment van uitvoering mag, alleen het mag niet overgeslagen worden.

Stel alles eenmalig zo in op basis van je werktijden. Door vaste tijden aan te houden zal je merken dat je insha Allah snel resultaat zal zien met de wil van Allah.

26-03-2009, 14:13
Zelfreinigingplan

06.00 uur opstaan, woedoe doen en vervolgens de twee rak’a voor fajr bidden en dan het fajr-gebed verrichten hardop. Nadat je de tasliem hebt gedaan blijf je zitten en je zegt 33 keer soeb7ana Allah, 33 keer Alhamdoelilah en 33 keer Allahoe Akbar. Vervolgens de honderste keer zeg je 1 maal Laa ielaha ielah Allah wa7dahoe laa shariekala lahoel moelkoe walahoel 7amd wahoewa 3ala xxxxxe sjei ien qadier. En dan reciteer je ayatoel koersie.
Daarna kan je op de bank gaan zitten voor twintig minuten en je zegt het volgende met een lichtverhogende stem:
- soerah Al fati7a
- beginstukje van soerah Al baqara (vers 1 tot en met 5)
- ayatoel koersie (soerah Al Baqarah vers 255)
- Amana rasoeloe (soerah Al Baqarah vers 285 + 286)
- Qoel hoewa Allahoe a7ad (drie maal)
- Qoel ahoedhoe bierabiel falaq (drie maal)
- Qoel ahoedhoe bierabie nas (drie maal)


Dan zeg je honderd maal “Laa ielaha ielah Allah wa7dahoe laa shariekAllah lahoel moelkoe walahoel 7amd wahoewa 3ala xxxxxe shjei ien qadier” vertaald betekent het ongeveer “Er is geen ware God behalve Allah, Hij is alleen en heeft geen Deelgenoot, aan Hem behoort de Heerschappij en alle Lof en Hij is Almachtig over alle zaken.”. Door dit te zeggen na fajr en voor zonsopgang worden honderd zondes gewist, honderd goede daden opgeschreven en je wordt beschermd tegen de valse listen van de duivel. Daarnaast elke keer dat je het zegt vol overtuiging, vanuit je hart en vol trots zorg je voor een harde klap in het doelenplan van die djinn die in je zit. Hij denkt dan bij zichzelf “waar ben ik terechtgekomen, ze maakt het mij erg moeilijk. Straks word ze nog een oprechte dienares van Allah en dan zal Allah haar volledig beschermen en zal elke seconde in haar lichaam als een hel zijn voor mij. Ik hoop dat ze dit allemaal niet lang gaat volhouden, zodat ik kan verwezenlijken van waar ik voor gestuurd ben”.


Na dit gezegd te hebben pak je de nigellezaadOLIE (7abbat sauda) en smeer je je hele lichaam in. Vooral de gehele rug en schoudergedeelte en de plekken waar je hem vaak voelt of de plekken waar je pijn en irritatie voelt. Ook de hoofdgedeelte moet je niet vergeten, goed inwrijven in je hoofdhuid. En je moet het op de manier doen van “met de wil van Allah ga je hierdoor zeker lijden”. En niet op de manier van “ik ga dit wel proberen, maar ik denk niet dat het gaat werken allemaal”. Zoals ik al eerder zei je moet even iemand vinden die de komende twee tot drie weken je rug helemaal kan insmeren. Ook je gezicht dien je in te smeren, behalve je oogkleppen. Als je assistent niet gelooft in si7r en dat iemand bezeten kan zijn, dan zeg je gewoon dat je last hebt van die plekken en dat je die olie drie weken moet gebruiken en dat de genezing van Allah op je neerdaalt door deze sabab.


Als dit gedaan is, ga je gewoon lekker ontbijten als je naar school of werk moet. Als je huisvrouw bent ga je nog even een paar uurtjes slapen. Voor de mensen die naar school of werk gaan kan je gewoon een deo gebruiken en de geur van 7abbat sauda zal je niet ruiken. De geur vervliegt ook als je even buiten loopt

09.30 uur De huisvrouwen of de mensen die voor twee weken vrij hebben genomen voor dit reinigingsplan die staan op om ongeveer 09.30 uur, mag ook eerder, maar niet later. En die gaan woedoe (de kleine wassing) doen. Vervolgens ga je je insmeren met de olijfolie, ook weer je gehele lichaam en vergeet niet je rug en schouders. Vervolgens ga je gelijk roqya luisteren, de hele sessie en niet voor een deel. De hele sessie duurt ongeveer een uurtje. En je gaat dit luisteren met koptelefoon op en de volume zo hoog mogelijk. Je mag tijdens het luisteren niet surfen of iets anders doen. Je zit en luistert. Wat je wel doet is een lege emmertje pakken en 5 glazen van dat water waarover gereciteerd is. Deze drink je op tijdens het luisteren. En dat glas water drink je in 1 keer op en niet in teugjes. Niets aantrekken van pijn die ontstaat tijdens de roqya. Dat zijn manipulatietactieken van de djinn zodat je gaat stoppen met alles. Jij MOET doorzetten en aan hem laten zien dat hij de zon op kan met zijn duivelse ideeën. Elke keer dat hij je gaat irriteren tijdens de roqya-sessie bied je weerstand door wat nigellezaadolie op die plek te smeren met lichte kracht en volmoed. En daarna geef je hem nog een glas van dat water waardoor hij verdrinkt en verbrand. Laat hem tijdens deze sessie zien dat hij niets voorstelt en dat jij Allah hebt en hij de zwakke iblies. Deze strijd (in de ergste gevallen, want het kan ook zijn dat je maar een heel klein beetje iets voelt) houd je vol tot de laatste seconden van de roqyasessie die je beluistert met koptelefoon op. Laat hem maar lekker blerren, schreeuwen, huilen en lijden tijdens de sessie. Hij bevindt zich in jouw lichaam en daar hoort hij niet thuis. Als hij voelt dat je angstig, onzeker en twijfelt dan zal hij je heel vaak manipuleren. Als hij merkt dat je girlpower hebt en vol moed het plan uitvoert, dan zal hij de eerste paar dagen deze weerstand bieden en het dan opgeven en als een watje in je lichaam blijven zonder dat hij nog wat durft te doen. En dan ga je door met de sessie totdat hij helemaal foetsie is gegaan.


Na die vijf glazen gedronken te hebben kan het zijn dat je vaak naar het toilet moet, is geen probleem. Wat wel een probleem is, is dat je niet zonder woedoe mag zitten na de toiletbezoek. Haast je snel om woedoe te doen. De woedoe is de schild van de gelovige. Zorgt er ook voor dat geen enkele djinn in je lichaam kan komen en als er een djinn in je zit dan maakt het hem erg zwak.

12.30 uur
De tijd voor het dhohrgebed is aangebroken. Je verricht het dhohrgebed en gelijk daarna zeg je weer 33 keer Soeb7ana Allah, 33 keer Alhamdoelilah, 33 keer Allahoe Akbar en vervolgens “Laa ielaha ielah Allah wa7dahoe laa shariekAllah lahoel moelkoe walahoel 7amd wahoewa 3ala xxxxxe shjei ien qadier” en je sluit het daarna af met ayatoel koersie.

Het één en ander lijkt moeilijk en zwaar, maar als je dit geduldig en met oprechtheid uitvoert dan zal je zien dat dit alles een prettig onderdeel word in je leven. En dat zal zeker de leegte in je hart opvullen en je zal met de wil van Allah de zoetheid van het geloof proeven.

Na dit dhohr gebed en de adhkaar (gedenken van Allah) ga je jezelf licht insmeren met het water. Vervolgens ga je even anderhalf uur qailoela (siesta) doen en je gaat terwijl je ligt/ slaapt je mp-3 beluisteren. En je luistert dan naar soerah Ali ‘Imran. Ook hierbij geldt dat je niets moet aantrekken van de djinn of de pijn. Hoe irritanter hij doet, hoe hoger je de volume gaat zetten. Er zal een moment komen dat hij gaat zeggen “ok ok ik stop ermee”. Maar als hij ziet dat je je door zijn manipulerende gedrag laat beïnvloeden, dan gaat hij met jou spelen.

14.35 uur
De tijd van asr is aangebroken. Je staat op en doet de woedoe. Je bidt 3asr en doet de bekende adhkaar. Tijdens elke gebed moet je niet vergeten dat je in de soezoed het dichtste bij Allah bent. Smeek dan ook in de soezoed dat Allah je genezing schenkt, de djinn verbrand of ermee doet wat Allah wil. Dit zeg je op zijn Arabisch. Als je geen Arabisch kan, dan kan je dat ook zeggen op zijn tamazigt of een andere taal. Allah kent alle talen. Je gaat merken dat als je oprecht smeekt in de soezoed dat Allah je krachten gaat geven en de djinn zal eronder lijden. Je gaat door met smeken, zo lang mogelijk. Ook al irriteert de djinn jou, hij wil namelijk niet dat je Allah gaat vragen. Dit omdat hij weet dat er Geen macht of Kracht is buiten die van Allah.


Na asr zeg je dezelfde soerahs als na fajr, precies hetzelfde. Alleen Laa ielaha ielah Allah en verder zeg je nu maar tien keer ipv honderd keer.

Tussen 3asr en maghreb zeg je zoveel mogelijk, tientallen of honderden keren, afhankelijk van wat je aankan het volgende “Laa 7auwla wala qoewata ielah bielah”. Vertaald betekent het “Er is geen macht of kracht behalve die van Allah”. Dit zeg je ook op een lichtverhogende stem, dit zodat de djinn mee kan luisteren terwijl hij herinnert word dat hij niets voorstelt en er een Macht of Kracht is boven die van hem.

Je moet trouwens in de middag niet vergeten om te eten. Tijdens deze behandelperiode adviseer ik je om alle vetproducten te laten en veel eiwitten en vitamines te eten. Je bent vrij om te kiezen wat je wil.

Als de tijd bijna is aangekomen dat je man thuiskomt, dan ga je je mooi maken voor hem. Lekker onder de douche, make-upje op, mooie kleding, leuke pumps en een prettig geurtje. En vandaag ga jij je man verleiden. Voor de dames die lijden aan si7r tafrieq die moeten bij het zien van hun man die nare haatgevoelens onderdrukken. Deze gevoelens creëert die djinn voor je zodat je hem erg gaat haten. Jij onderdrukt deze omdat ze niet van jouw zijn. Jij gaat je man een onvergetelijke avond bezorgen en je gaat hem helemaal voor je winnen. Op deze manier ziet die djinn dat zijn plan niet echt werkt. Wat erg belangrijk is dat je oppervlakkig gaat denken als je je man ziet, niet je gevoelens volgen. Want via je gevoelens beïnvloed de djinn je. Denk optimistisch en volg je verstand ipv je gevoelens. En stap voor stap ga je dan inzien wat van jezelf is en wat door de djinn word ingewreven.



26-03-2009, 14:14
Net voor het slapen ga je jezelf weer insmeren met de nigellezaadolie. Je hele lichaam en geloof me als je deze avond de hart van je man gewonnen hebt, dan zal hij je met plezier helpen om je rug in te smeren. Sterker nog hij wil je misschien helemaal insmeren. Weiger dat dan ook niet, maar laat hem zijn gang gaan. Je word er volledig voor beloond. Nadat het gedaan is ga je lekker slapen. Onthoud wel dat het best kan zijn dat je de eerste paar dagen niet tot weinig gaat slapen. Ook het tegenovergestelde kan, namelijk dat je gaan slapen als een roos. Die djinns vinden het prachtig om mensen te irriteren terwijl ze op hun zwakst zijn, namelijk tijdens het slapen. Je trekt je er niets van aan en je gaat je niet irriteren omdat je niet kan slapen. Zorg ervoor dat je een schaaltje met nigellezaadolie naast je bed hebt liggen. Elke keer dat de djinn je ergens in je lichaam irriteert tijdens de nachtrust dan doe je je handen in die schaal en smeert die plek goed in. En dat doe je constant als hij vervelend doet. Doe het wel met trots en een lach, zodat hij weet dat het je niets doet. Hij voelt namelijk aan als je je geïrriteerd voelt of bang bent, daar geniet hij van. En hij lijdt eronder als zijn acties jouw niets doen.


Het beste zou zijn als je slaapt met je mp-3 speler op en dan laat je soerah Al Baqara, Soerah Taha en tientallen keren ayatoel koersie en de drie laatste qoels afspelen.

Dit is dag één en dit herhaal je elke dag. Blijf geduldig, denk optimistisch en verlang hevig ernaar als die drie weken voorbij zijn. Dat is jouw doel, net als dat de djinn een doel heeft, zo stel jij ook een doel voor ogen. En jij hebt Allah en hij heeft Iblies.

26-03-2009, 14:15
De behandelplan voor de mensen die weinig tijd hebben

Standaard onderdeel van een moslim
1) 5 keer per dag op tijd bidden ( je kan Allah niet om genezing vragen als je het contact verbroken hebt)

2) standaard woedoe hebben (hierdoor is de djinn de hele dag door op zijn zwakst)

3) 100 keer in de ochtend laa ielaha ielah Allah wa7dahoe laa shariekala lahoel moelkoe walahoel 7amd wahoewa 3ala xxxxxe shei ien qadier en dit tien keer tussen 3asr en maghreb.

4) zo vaak mogelijk op een dag Laa 7auwla wala qoewata iela Bielah (er is geen macht of kracht buiten die van Allah)


Wat je voor een periode van 30 dagen gaat toevoegen is het volgende

1) 2 maal per dag insmeren met olijfolie waarover gereciteerd is met de verzen die hierboven staan. Eenmaal voor het slapen gaan en eenmaal wanneer je zelf wil of kan. Als er maar tenminste drie uur zit tussen de eerste keer smeren en tweede keer smeren.

2) Elke dag twee limonadeglazen drinken uit die emmer waarover je gereciteerd hebt.

3) 1 tot 3 keer volledig roqia beluisteren met koptelefoon op en de volume zo hoog mogelijk.

Te vinden op de volgende site

Roqya shar3iya - <p></p> - Al-islam.nl l islam Quran Gebedstijden Anasheed Tekenfilms E-cards en nog veel meer..

Het beste is om elke dag een andere recitator uit te kiezen op deze site. En de stem waar je het meeste op reageert daar blijf je dan naar luisteren.

26-03-2009, 14:16
Insha Allah heb je er wat aan!
Ghair Insha Allah

26-03-2009, 15:05
Salaam Alaikom Nnajat,

Enorm bedankt voor de tekst en uitleg van de behandelplan. Het is een hele karwei maar inchallah zeker de moeite waard.

Ik zit me af te vragen of het niet beter is dat iemand anders dit bij haar doet. Ik ben bang dat die klachten haar gaan overmeesteren en wellicht angstig wordt.

Ken jij misschien iemand? Of zou je voor mij in je omgeving na willen vragen?

26-03-2009, 15:07
salamo 3alaykom

Wat je sowieso zou moeten doen is het reciteren van soerat al baqarah bij jou thuis, omdat de profeet vrede zij met hem ons heeft verteld dat de duivel het huis niet binnenkomt waar soerat al baqarah wordt gereciteerd.

26-03-2009, 15:26


Wa3alaikom salaam,

Ik heb een CD van sourat El Baqarah. Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet conseqeunt ben met het draaien van de CD.
Dit komt ook omdat ik full-time werk. Dus ik ben alleen 's avonds thuis.

Gair inchallah.
Bedankt voor je reactie.