Bekijk volle/desktop versie : Kinderwens , pil , zwangerschap , voorbehoedsmiddelen , wat te doen ??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-03-2009, 12:12
DWVDMV heeft echt zijn voordelen , door alle revaringen van dames te lezen ben ik erachter gekomen dat het gebruik van de pil negatieve gevolgen kan hebben op het lichaam van de vrouw, waardoor ze voor een periode niet vruchtbaar kan worden .

heb hier verschillende reacties gelezen waarin dames dus pas na 5 maanden , een jaar zwanger geraakt zijn na het stoppen van de pil .


Heb je weleens met je man/vrouw hierover gesproken om een alternatief te vinden ? of waarschuwen '' Meneer pas op he, ga het niet weer flikken maar als je het voelt komen ,maak dat je weg komt ''

mn vraag is : hebben jullie het gevoel niet dat die pil de oorzaak kan zijn dat je onvruchtbaar blijft ? want het ene lichaam is anders dan het andere , Mevrouw X kan na het stoppen van de pil na 1 maand zwanger worden en een mevrouw Y pas na 6 maanden etc



Moge allah de vrouwen/mannen met een kinderwens een wondertje schenken en moge hij de dames die in verwachting zijn een gezonde hebben voorgeschreven

26-03-2009, 12:14


mijn mening is dat de pil geen invloed kan hebben op je vruchtbaarheid ,

een prikpil weer wel

26-03-2009, 12:15
Mijn wimpers zorgen voor een optimale manier van kids krijgen

26-03-2009, 12:16

Citaat door mama_lief:
Mijn wimpers zorgen voor een optimale manier van kids krijgen

hoe???!!!

26-03-2009, 12:18



Citaat door Louwelieh:
hoe???!!!


''hete blikken'' doen wonderen bij mannen
wonderen= meer zin in..
dan krijg je betere sperma.. en dan sneller kids

26-03-2009, 12:19

Citaat door Louwelieh:
mijn mening is dat de pil geen invloed kan hebben op je vruchtbaarheid ,

een prikpil weer wel


ik denk er toch zo over , ik neem de eerste generatie als voorbeeld : na het trouwen is de vrouw gelijk 9 maanden later bevallen van eerste kind , en daarna na 11 maanden bv een ander kind .

een vrouw nu gebruikt vanaf dag 1 de pil , en na bv een jaar stopt ze ermee , en is ze bv 6 maanden bezig , en dan nog met allerlei speeltjes uit de etos etc (sneller zwanger worden of zoiets) ''ligt in allah's handen''
als ej die situaties vergelijkt is er wel iets wat niet klopt , en dan heb ik het niet over 1 vrouw maar over tientalle of honderden vrouwen

26-03-2009, 12:19

Citaat door Louwelieh:
mijn mening is dat de pil geen invloed kan hebben op je vruchtbaarheid ,

een prikpil weer wel



Ik denk dat zowel een pil, prikpil of wat dan ook geen invloed kan hebben op je vruchtbaarheid.

Echt alles ligt in de handen van Allah swt.
Hij hoeft alleen maar KOUN FAYAKOEN te zeggen en het gebeurt.
Of je nou 10 jaar de pil slikt of nooit iets....

Kijk maar naar mij en naar andere leden...nooit de pil gebruikt en toch nog niet zwanger..
het komt wanneer het geschreven staat..

En hoeveel vrouwen zijn er wel niet zwanger geworden, terwijl ze onvruchtbaar zijn verklaard.

Ik geloof daar niet in..


En allahoema amien op je dua khataarlijk.

26-03-2009, 12:21
Ik wil ook niet aan de pil.

Maar ik moet wel.

26-03-2009, 12:23

Citaat door Khataarlijk:
ik denk er toch zo over , ik neem de eerste generatie als voorbeeld : na het trouwen is de vrouw gelijk 9 maanden later bevallen van eerste kind , en daarna na 11 maanden bv een ander kind .

een vrouw nu gebruikt vanaf dag 1 de pil , en na bv een jaar stopt ze ermee , en is ze bv 6 maanden bezig , en dan nog met allerlei speeltjes uit de etos etc (sneller zwanger worden of zoiets) ''ligt in allah's handen''
als ej die situaties vergelijkt is er wel iets wat niet klopt , en dan heb ik het niet over 1 vrouw maar over tientalle of honderden vrouwen



Nee, ben ik niet mee eens.
Ik ken genoeg vrouwen van de eerste generatie die ook moeilijk zwanger konden worden....
Zij zeggen dat ze toen jong trouwden en nog niet volgroeid waren..lees: veel meiden trouwenden op jun 13e of 14e en kregen hun menstruatie niet eens..

Alles is uiteindelijk een test, dus zo een vergelijking maken...kan op zich wel, maar niet reeel. begrijp je wat ik bedoel?

26-03-2009, 12:26

Citaat door SamLes:
Ik wil ook niet aan de pil.

Maar ik moet wel.


Hoezoo moet je wel ? , als jij het niet wilt , dan zoeken jullie toch een alternatief ??
[/FONT]





[FONT="Georgia"]
om een beetje realistisch te blijven er schijnt nu ooke en mannenpil te zijn
de spermacellen zijn dan gewoon dood , en als de man ermee gestopt is hebben de onderzoeken bewezen dat een man dan tussen de 6 maanden a 2 jaar ONVRUCHTBAAR blijft , als zoiets voor de man bestaat ik durf erop te wedden dat het de zelfde methode hanteert als bij de vrouwen (alleen misschien zijn de periodes anders)

26-03-2009, 12:27

Citaat door Khataarlijk:
ik denk er toch zo over , ik neem de eerste generatie als voorbeeld : na het trouwen is de vrouw gelijk 9 maanden later bevallen van eerste kind , en daarna na 11 maanden bv een ander kind .

een vrouw nu gebruikt vanaf dag 1 de pil , en na bv een jaar stopt ze ermee , en is ze bv 6 maanden bezig , en dan nog met allerlei speeltjes uit de etos etc (sneller zwanger worden of zoiets) ''ligt in allah's handen''
als ej die situaties vergelijkt is er wel iets wat niet klopt , en dan heb ik het niet over 1 vrouw maar over tientalle of honderden vrouwen

is niet waar , reden da het nu in deze tijd moeilijker gaat zijn de invloeden van buiten eten roken en drinken stralingen enzv , dus als de man trage zaad heeft ligt het alsnog bij de vrouw?

het is bekend dat grootste gedeelte van onvruchtbaarheid ligt ana trage zaad van de man of geen levende zaadjes van de man? hoe verklaar je dit dan?

een prikpil is een hormoon dat ingespoten word om 1 of 2 of 3 jaar beschermd te worden voor een zwangerschap , vaak weet je niet precies waaneer zo ene prikpil uitwerkt en soms kan het langer duren voordat zo een pil uitwerkt , dus kan het zijn dat het moeilijker gaat als je een kinderwens hebt


een pil is een hormoon die je dagelijks moet innemen , na je menstruatie is t hormoon helemaal uit je lichaam

26-03-2009, 12:28

Citaat door Tafeltje:
Ik denk dat zowel een pil, prikpil of wat dan ook geen invloed kan hebben op je vruchtbaarheid.

Echt alles ligt in de handen van Allah swt.
Hij hoeft alleen maar KOUN FAYAKOEN te zeggen en het gebeurt.
Of je nou 10 jaar de pil slikt of nooit iets....

Kijk maar naar mij en naar andere leden...nooit de pil gebruikt en toch nog niet zwanger..
het komt wanneer het geschreven staat..

En hoeveel vrouwen zijn er wel niet zwanger geworden, terwijl ze onvruchtbaar zijn verklaard.

Ik geloof daar niet in..


En allahoema amien op je dua khataarlijk.
een prikpil kan langer of korter werken , je zal niet onvruchtbaar van raken maar het zal wel langer kunnen duren

26-03-2009, 12:29



Citaat door SamLes:
Ik wil ook niet aan de pil.

Maar ik moet wel.

er zijn andere alternatieven , voor het zingen de kerk uit misschien?

26-03-2009, 12:30
ik vind de pil, prikpil troep..

ik zelf kan er niet tegen en wordt er echt heel ziek van..

en ik denk ook dat je levens style over het algemeen meer invloed heeft op je vruchtbaarheid dan de pil.. (uitzonderingen daargelaten)

26-03-2009, 12:31

Citaat door Tafeltje:
Nee, ben ik niet mee eens.
Ik ken genoeg vrouwen van de eerste generatie die ook moeilijk zwanger konden worden....
Zij zeggen dat ze toen jong trouwden en nog niet volgroeid waren..lees: veel meiden trouwenden op jun 13e of 14e en kregen hun menstruatie niet eens..

Alles is uiteindelijk een test, dus zo een vergelijking maken...kan op zich wel, maar niet reeel. begrijp je wat ik bedoel?



hahahah , jij wilt nu appels en peren vergelijken . 13 , 14 jaar kom op zeg , we hebben het hier over DAMES , eerste generatie die dus op hun 17de , 18de zijn getrouwd EN dus menstrueren en geen kleine kinderen die nog geen kinderen kunnen krijgen , beetje realistisch blijven he

dus vergelijk dames die rond die leeftijd zijn van de eerste generatie en hoesnel ze kinderen kregen (jaren 70 en 80) en met de dames die nu al voordat ze trouwen met een maand of zo slikken om niet zwanger te worden , en nadat ze gestopt zijn hoelang het duurt .


PS : lees die topics hierzo

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6