Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : make-up in ramadan??????nee toch???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

saidaaatje
01-11-2002, 22:42

elloe peepzzz....... ik had t laatst met een vriendin over en zij zei tegen mij dat als je voor zonsopgang make-up opdoet en gel en al die troep in je haar doet je toch nog ramadan kan doen.....omdat de zon dan nog niet opgegaan is...maar ik zei dus dat niet mag want als de zon opgaat heb je make-up op je gezicht en betekent dus dat je geen ramandan hebt........ik denk dat ik gelijk heb....zij denkt dat zij gelijk heeft???somebody answers?????

Cyclop
01-11-2002, 22:48
voor een marokaans vrouw mag wel.......voor moslim vrouw geen idee

saidaaatje
01-11-2002, 23:14
hmmmmmmmmmmmmm tja wordt er ook nie wijzer van

Dida
01-11-2002, 23:24
he..khad je net in die mailtje die antwoord gegeven..kvind het echt een grappige en stupid vraag..:)

saidaaatje
01-11-2002, 23:27

i know trouwenssss leeg je box a kardacha

KI_kracht
02-11-2002, 01:22
als iets al in de normale leven al haram is hoe kan het dan zo zijn dat het in ramadan wel mag ???

MADAM_OUJDIA
02-11-2002, 15:19
MAKE-UP DRAGEN MAG EIGENLIJK NIET!! MAAR JA IK DENK ALS JE HET ZO NATUURLIJK MOGELIJK DOET DAT HET GEEN KWAAD KAN! MAAR JA WIE BEN IK?! MAAR MAKE-UP DRAGEN TIJDENS RAMDAN MAG NIET! WANT JE BENT AAN HET VASTEN OM ARME MENSEN TE HERDENKEN WAT ZIJ ALLEMAAL DAGELIJKS MEEMAKEN, MAKE-UP OPDOEN MAG NIET WEGENS OMDAT ARME MENSEN ZICHZELF OOK NIET MOOI KUNNEN MAKEN ALS ZE HONGER LIJDEN VANDAAR!!!! JE VAST MET JE HART EN ZIEL!! IK HOOP DAT RAMDAN VOOR IEDEREEN MAKBOEL IS!! :zwaai: ;)

Juf_Nora
02-11-2002, 15:21
ook geen gel???? maar als ik dat niet gebruik, gaan mijn haren helemaal overeind staan....:(

Juf_Nora
02-11-2002, 15:31
lach me maar weer uit, maar als je me zou zien zonder gel zal je niet lachen, maar schreeuwend weg rennen....:(:(:(:traan:

Lady_moi
02-11-2002, 16:05
weet je wat je moet doen een hele dag thuis een hoefdoekje dragen :D ik denk nie da ze dan gaan rechtstaan :rolleyes: of brushen kan ook

tetouania-girl
03-11-2002, 18:17
hey mensen we vasten niet omdat we moeten voelen hoe armen zich voelen dat is onzin!!! allah heeft gezegt we moeten vasten omdat mensen voor ons dat ook hebben gedaan. dus dat we vasten om te voelen hoe armen zich voelen nee dat is het niet en ga a.u.b daar niet in geloven want het is niet zo,vraag het anders aan je vader. groetjes tetouania Fijne RAMADAN!!!

Lady_moi
03-11-2002, 18:41
bewijs het...citeer ons iets uit de koran waarin da sta?

Marocilicious
03-11-2002, 18:45

Mij is verteld dat GEL wel mag maar make up liever niet.

rachidas
04-11-2002, 12:28
waarom make up???? voel je je kaal zonder make up ofzo... men kan toch wel effe een maand geen make up op doen.. ik vind make up alleen nodig als je een feestje hebt ofzo en niet voor de dagelijks leven.. mascara kan nog wel .. maar poeder?? als ik naar meiden kijk zie ik gewoon vlekken op hun gezicht... dan denk ik bij mezelf wat doe je met je gezicht ... je maakt van een natuurlijk gezicht een clown gezicht ... .. is toch niet nodig make up .... oke gel kan ik nog begrijpen ... maar make up .... als ik make up gebruik dan zie ik geen verschil omdat ik alleen mascara gebruik... ik heb een keer poeder en foundation gebruikt nou ik moet je eerlijk zeggen .. ik zag er nep uit.... je zag gewoon vlekken op mijn gezicht en een nep kleurtje.... iwa ja ieder is anders... maar in hoeverre zouden jullie in de ramadan dingen opgeven voor god... niet eten en drinken toch??? maar wat nog meer.. geen make up , gel, enz... doe het voor god!!

MoCrOcHiCa
04-11-2002, 20:32
mayby dat dit dom bij jullie overkomt maaar halllllooooooo net zoiets als: een boterham in je mond stoppen voor zonsopgang mag , en hem na zonsopgang eten sorry maar zo komt het bij mij over je mag zowiezo geen make up voor een ongetrouwd meisje, maar jah wie houd zich eraan anyway dus make up voor zonsgang opsmeren en er vervolgens de hele dag mee rondlopen mag niet sorrry sweety je moet je nie aangevalle voelen ofzo, over dit onderwerp worden namenlijk de meeste vragen gesteld van dat gel: daar ben ik ook nog steeds nie uit, ene zegt jah mag, andere zegt weeer nee mag niet don't get it xxxx moi

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6