Bekijk volle/desktop versie : Gerrard: 'Ik ben niet de beste voetballer ter wereld'



25-03-2009, 16:57
Steven Gerrard neemt de complimenten van Zinedine Zidane met een korreltje zout. Volgens de Franse oud-international krijgt de middenvelder en aanvoerder van Liverpool in vergelijking met Lionel Messi en Cristiano Ronaldo niet de aandacht die hij verdient. "Ik denk dat hij momenteel de beste is", vertelde Zizou.



"Ik denk dat hij gewoon de beste is. Niet alleen zijn passing en scorend vermogen zijn perfect, hij laat andere jongens om hem heen ook beter functioneren. Dat is een kwaliteit waar je niet op kunt trainen, dat is je aangeboren", aldus Zidane over de 28-jarige Engelsman, die aan zijn twaalfde seizoen bij The Reds bezig is.

"Ik ben gestreeld, maar neem zijn woorden wel met een korrel zout", reageerde Gerrard dinsdag aan BBC Sports. "Ik ben tevreden met mijn huidige vorm, maar ik geloof niet dat ik de beste ben. Totaal niet. Ik vind het moeilijk om te zeggen wie de beste is. Ik kijk graag naar spelers als Cristiano Ronaldo en Lionel Messi."

"We hebben gelukkig veel topspelers die een genot zijn om naar te kijken', vervolgt de aanvoerder van Liverpool. "Het is moeilijk om er één specifiek aan te wijzen. Nogmaals, ik voel me vereerd maar ik denk niet dat ik de beste van de wereld ben."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75744

Bescheidenheid altijd mooi om te zien !

25-03-2009, 17:03


Voor mij is hij indd de beste...

25-03-2009, 17:11
ROnaldo is idd De beste !

25-03-2009, 17:22
Utti_GS - Woensdag, 25 maart om 16:46
Gerrard is wel goed idd, Maarja er lopen nog een paar betere spelers rond (c.ronaldo Messi en casillas(casillas is goeie keeper , ik reken hem bij de spelers cato).
Btw ik heb een vraag waneer is Servet Cetin terug ? hij is momenteel geblesseerd..

yehh turken

25-03-2009, 17:32


als t c ronaldo was zou ie gelijk zegge ik ben de beste....

25-03-2009, 17:49
gerrard de beste speler ter wereld.

Bescheidenheid siert de mens

25-03-2009, 18:28
Gerrard is de beste voetballer die man is levensgevaarlijk..

25-03-2009, 20:42
Pracht van een speler.

25-03-2009, 20:59
WEl beste middenvelder
strijd
passie
agressie
en kracht
sleept het legioen en team naar zeges