Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : iemand vragen stellen?

...habibida...
01-11-2002, 22:16

essalamoalaykom, ik wens jullie prettig ramadan incha allah en voor al de moslims in de wereld. Het is ramadan en als iemand vragen heeft mogen jullie hen gerust stellen,ik eindig mijn bericht met beslama ;) :) :zwaai: :verliefd:

...habibida...
02-11-2002, 09:57
moet niemand iets vragen dan zijn jullie wel klaar voor ramadan

S.samira
03-11-2002, 23:10
ik wens jou ook een goed ramadan mijn broeder :zwaai:

ihsane
04-11-2002, 15:01
geen vragen hihih ramadan moubarek

rahmona
04-11-2002, 15:33

ja ik heb een vraag, telt de ramadan voor iemand die niet bid? zo nee waarom? ik en een turkse collega hebben hier een discussie over ik kan het alleen niet aangeven waarom het niet telt dus.... alvast bedankt

MoCrOcHiCa
04-11-2002, 20:46
ik heb ook een vraagje, heb een discussie gehad met een vriend van mij het ging over "zoenen" is dit toegestaan om te zoenen met je vriend/vriendin wel na maghreb dan hij d8 van niet , maar ik kon niet inzien waarom dat niet zo mogen weten jullie hier een antwoord op alvast thanx en een hele goede ramadan toegewenst brothars & sistahs xxxxmoi

...habibida...
04-11-2002, 21:49
werbberantwoord op^rahmoena. salaam, nee, innn ramadan moet je bidden . bv:om recht te kuneen staan heb je je rugge werbber nodig,ja met het bidden in ramadan is juist het zelfde,jed MOET bidden . dus bidden is de basis en(ruggewerbber)van de Islam. beslama

...habibida...
04-11-2002, 21:51
antwoord op MoCrOcHiCa . salaam, nee dat mag niet, het is trouwens HARAM in de islam. beslama

...habibida...
04-11-2002, 22:33
MoCrOcHiCa mag ik eens je email als het niet stoort.aub ik hoop op snelle antwoord

rahmona
05-11-2002, 09:56
Origineel gepost door ...habibi da... werbberantwoord op^rahmoena. salaam, nee, innn ramadan moet je bidden . bv:om recht te kuneen staan heb je je rugge werbber nodig,ja met het bidden in ramadan is juist het zelfde,jed MOET bidden . dus bidden is de basis en(ruggewerbber)van de Islam. beslama bedankt..... :zwaai: een prettige Ramadan toegewenst....

...habibida...
08-11-2002, 17:12
niemnd vragen ?

Oem_zackaria
08-11-2002, 23:53
Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb broeders en zusters. Als vrouw zijnde mag je je alleen mooi maken voor je man. Dus een getrouwde vrouw mag niet met make up buiten lopen zodat andere mannen haar zien. OF de ramadan telt voor een persoon die niet vast daar kan niemand uit spraak over doen want alleen allah weet dat. Want hij is degene de oordeelt. Het gaat om je intensie de reden waarom je vast dat is heel belangrijk. Bidden het is verplicht in de islam want het verschil tussen een gelovige en een ongelovige is het gebed. wa salaam aleikoem wr wb jullie zuster in de islam.

oujdia_s16
09-11-2002, 14:25

ten eerste alle moslims een gezegende ramdan en moge we door het goede geleid worden en van het slechte verlaten worden inshallah Ten tweede wil ik effe reageren op het gebed dat in de ramdan verricht moet worden, nou bidden moet een moslim altijd in de ramadan en buiten om als je je zelf een moslim noemt. In de maand ramdan is men er alleen meer bewust van. Maar in principe moet het altijd.

...habibida...
17-11-2002, 12:24
essalam, ramadan is de heiligste maand, in deze maand MOET MOET MOET je je islam en aqeeda en iman enz. goed behandele .uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuu.uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuu.uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuu.uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.uuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.uuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.u uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuu

...habibida...
17-11-2002, 12:26
mensen sorry voor de laatse bericht , mijn computer doet zo iets soms; raar hoor.