Bekijk volle/desktop versie : Marokko 2010??? JA/NEE



Pagina's : 1 2 [3]

13-04-2004, 20:05

Citaat:
Origineel gepost door sihem_kistiebab
Nou ik hoop dat ze het krijgen omdat ik dan wil zien hoe ze dan op hun bek vallen!
Waar is de infrastructuur om al die honderd duizenden mensen te vervoeren.....hoe willen ze dat doen ....met de trein die 10 km per uur rijdt en waar je mag hopen dat er geen kudde schapen op de rails loopt?? De toeschouwers waar willen ze die dan laten.....overnachten in een van die 5 sterren hotels ze3ma....ach hou maar op!
Nou mensen ik ben een fanatiek voetbal fan maar ik ben bang dat Marokko het niet kan klaren....ze zijn hiervoor te amateuristich voor en als ze niet de hulp krijgen van Frankrijk bijv of Spanje ( dat betwijfel ik nu zeker ) dan wordt het een hopeloze WK want Marokko kan nog niet eens een simpele wedstrijd organiseren laat staan een groot WK.
Ik hou mijn hart vast als het zover is dan......en als het dan zover is dan wil ik ze alsnog veel succes wensen en hoop dan dat wat ik nu allemaal zeg niet uit komt en het een van de beste WK wordt met als winnaar natuurlijk MAROCCO !!!

Thalla mensen fi raskoum !
Marokko heeft gezegt dat het infrastructuur geen moeite is......ze hebben al bijna alle wegen af...dusss.....De problemen zitten hem dus niet daar, maar meer bij andere dingen...mijn vader had eerst een heel lijstje...ik zal wel even vragen waar de problemen zaten

14-04-2004, 11:56


Waarom zijn alle marokkanen hier in nederland zo negatief over hun land. Weet je wel wat voor moois marokko te bieden heeft. WEES EENS TROTS OP JE LAND EN JE ROOTS!!

14-04-2004, 11:56
Waarom zijn alle marokkanen hier in nederland zo negatief over hun land. Weet je wel wat voor moois marokko te bieden heeft. WEES EENS TROTS OP JE LAND EN JE ROOTS!!


wat betreft de kandiditatuur, van de organisatie wk 2010, zal het een nek-aan-nek race. En acht marokko lang niet kansloos. Sterker nog, aan de aanbod van marokko zal het niet liggen. Het zal meer een " vriendjes politiek" beslissing worden.

Maar hoe dan ook laten we hopen dat het marokko word. Want dat zal een groot overwinning voor ons zijn en ons land op alle opzichten alleen maar nog meer stimuleren.


ik zal in iedergeval op 15 mei geduimd achter de tv zitten, net of het een wk-finale tussen marokko en nederland

Pagina's : 1 2 [3]