Bekijk volle/desktop versie : ik snap niet waarom sommige kleine meisjes hoofddoeken dragen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

24-03-2009, 15:26
why.... WHY!!!

Soms zie ik meisjes van 6, 8 of weet ik veel met een hoofddoek..

zijn die ouders bang dat ze begluurd zullen worden door een geile dondersteentje van 8???

24-03-2009, 15:27


Ik vraag me dat ook weleens af, ik vind het wel heel schattig staan, maar why geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeee???

24-03-2009, 15:27
er zijn meisje die het gewoon voor de lol doen omdat ze bijv. hun moeder of zussen ermee zien lopen niets mis mee toch ?

24-03-2009, 15:27
Kindjes willen dat heel vaak zelf omdat mama er eentje draagt. Het is geen verplichting, maar wanneer je kindje er zelf om vraagt ga je toch geen nee zeggen? Perfecte manier om er van jongs af aan al aan te wennen (wanneer ze dit zelf willen natuurlijk, verplicht is het niet)

24-03-2009, 15:28


Meeste kleine meisjes die willen het zelf heel graag, en vinden het "leuk" waardoor ze het vanzelf gaan dragen. Naar mijn ervaringen in omgeving doen ze de hoofddoek na een tijdje weer af omdat ze het zat zijn, en ook willen wapperen met hun haartjes en die angst voor de hoofddoek dan groter wordt op latere leeftijd.

24-03-2009, 15:30
Nou, volgens mij worden de meeste gewoon gedwongen door hun pedofiele vaders!

24-03-2009, 15:35
dat die meiden het leuk vinden.. hmmm.. denk het niet.

Ziet er namelijk niet heel speels uit! Vaak zijn het van die normale hoofddoeken en niet knalroze of met leuke printjes

24-03-2009, 15:35

Citaat door freemale:
why.... WHY!!!

Soms zie ik meisjes van 6, 8 of weet ik veel met een hoofddoek..

zijn die ouders bang dat ze begluurd zullen worden door een geile dondersteentje van 8???



Ik herken mij hierin? Toen ik klein was, liep ik ook heel graag met een hoofddoekje rond, gewoon om het feit dat mijn moeder dat ook droeg .
Zelfs in marokko als het heel warm was, wou ik het niet af doen. Wanneer mijn mama zei: je bent nog klein, je hoeft het niet aan te doen dan antwoordde ik altijd: als jij het aandoet dan doe ik dat ook aan

24-03-2009, 15:36
mijn dochters kregen al een hoofddoekje toen ze net een paar maanden oud werden. stond zo schattig.

en vanaf dat ze 4 jaar zijn en lessen volgen in de moskee dragen ze ook in het weekend een hoofddoek.

en mijn dochters hebben ook meegekregen dat als ze klaar zijn met de basisschool dat ze een hoofddoek permanent gaan dragen.

en je ziet ook dat ze de hoofddoek dragen met plezier zonder dwang omdat ze weten dat je in de moskee gewoon een hoofddoek en langekleding aan moet.

ik vind het een beetje gek dat men als moslim kleine meisjes met hoofddoek afstotelijk vinden.

24-03-2009, 15:37

Citaat door Southwood:
Ik snap niet waarom jij constant van die nutteloze topics loopt te openen. We weten dat je hier bent, we kunnen zien dat je online bent. Safi baraka.

Ik ken wel een geile dondersteen die oud was en met jonge mannen seks had: Ataturk.




Je hebt zojuist miljoenen moslims beschuldigd van een zwaar misdrijf. Heb je ze geteld, spreek je uit ervaring of ben je op een andere manier tot deze opmerkelijke onderzoeksresultaten gekomen?

hmm... ik ga zo even in jouw profiel neuzen.. kijken of jij wel altijd nuttige topics opent..

24-03-2009, 15:39

Citaat door oumshaima:
mijn dochters kregen al een hoofddoekje toen ze net een paar maanden oud werden. stond zo schattig.

en vanaf dat ze 4 jaar zijn en lessen volgen in de moskee dragen ze ook in het weekend een hoofddoek.

en mijn dochters hebben ook meegekregen dat als ze klaar zijn met de basisschool dat ze een hoofddoek permanent gaan dragen.

en je ziet ook dat ze de hoofddoek dragen met plezier zonder dwang omdat ze weten dat je in de moskee gewoon een hoofddoek en langekleding aan moet.

ik vind het een beetje gek dat men als moslim kleine meisjes met hoofddoek afstotelijk vinden.



Wanneer ik langs de moskee stap en van die kleine schattige meisjes zie met hun hoofddoekje op dan smelt ik gewoon

24-03-2009, 15:40
Wij moesten hem dragen van de Imaam toen we naar de moskee gingen voor arabische les, maar niet van mijn ouders of zo.

24-03-2009, 15:40



Citaat door oumshaima:
mijn dochters kregen al een hoofddoekje toen ze net een paar maanden oud werden. stond zo schattig.

en vanaf dat ze 4 jaar zijn en lessen volgen in de moskee dragen ze ook in het weekend een hoofddoek.

en mijn dochters hebben ook meegekregen dat als ze klaar zijn met de basisschool dat ze een hoofddoek permanent gaan dragen.

en je ziet ook dat ze de hoofddoek dragen met plezier zonder dwang omdat ze weten dat je in de moskee gewoon een hoofddoek en langekleding aan moet.

ik vind het een beetje gek dat men als moslim kleine meisjes met hoofddoek afstotelijk vinden.





Weet jij wel wat het nut is van een hoofddoek?
Paar maanden? Mijn god. Dit vind ik echt ziek.

En je geeft aan dat ze de hoofddoek dragen met plezier en zonder dwang. Doe je nou alsof of zeg je dit alleen maar hier? Ik denk dat dit dan bij jouw dochters goed heeft uitgepakt, maar over het algemeen zou het anders echt niet goed hebben uitgepakt. Jouw dochters hebben vanaf hun geboorte al een doek op joh. En als je aangeeft dat je dochters na de basischool de hoofddoek permanent moeten gaan dragen dan vind ik dat dus wel dwang. Of ze dit nou willen of niet. Het is en blijft dwang. Best triest eigenlijk.

24-03-2009, 15:41
OMG, wat heeft ataturk hier mee te maken?
Was dat echt een pedofiel??? Ieuwwww....

24-03-2009, 15:41

Citaat door Southwood:
Be my guest. Jij hebt kweet ni hoeveel topics staan die totaal geen nut hebben of tegen de islam ingaan: waarom hoofddoek, waarom besnijdenis, wie betaalt op de eerste date, blablabla...

Wat is jouw bedoeling hiervan? Ben je moslima? Of ben je een Ataturk aanbidster?

dit is een marokkaanse site en geen islamitische

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15