Bekijk volle/desktop versie : Willen jullie deze enquete voor me invullen!!



24-03-2009, 13:20
ik heb nog 8 vrouwen 3 mannen nodig.
alvast dank voor de moeite. je kan terug pm als je klaar bent.

dank je wel.



Geachte heer/mevrouw,

Allereerst zal ik mij voorstellen. Mijn naam is…………, ik ben vierdejaars studente Maatschappelijke Werk en Dienstverlening aan de Haagse Hogeschool en dit jaar studeer ik af. Hiervoor doe ik een onderzoek naar het werven van vrijwilligers bij de stichting Jong Perspectief. De hoofdvraag die ik zal onderzoeken is:
‘Hoe kan Jong Perspectief erin slagen om meer evenwicht te creëren tussen de vraag van kinderen/jongeren en het aanbod van vrijwilligers, met name ten aanzien van jonge Marokkaanse, Turkse mannen en vrouwen en de Nederlandse jongemannen in de leeftijd van 20 tot 30 jaar ?’
Het gaat dus om de Marokkaanse en Turkse mannen en vrouwen tussen de 20 en 30 jaar. Tevens wil Jong Perspectief Nederlandse mannen tussen de 20 en 30 jaar als vrijwilliger. Met deze enquête probeer ik helderheid te scheppen, waarom het Jong Perspectief niet lukt om jullie als vrijwilliger te werven. Terwijl jullie hele belangrijke vrijwilligers zijn. Want Jong Perspectief heeft kinderen/jongeren op de wachtlijst die graag een maatje zoals u willen.
Vandaar dat hier nu een enquête over vrijwilligerswerk en Jong Perspectief voor u ligt.