Bekijk volle/desktop versie : Pijn aan borst...



24-03-2009, 12:36
Ik heb al een paar jaar last van mijn rechterborst. De ene keer heftiger dan de andere maar de pijn is er wel en niet steeds op dezelfde plaats aan de onderkant soms rond de tepel maar meestal aan de zijkant bij mijn oksel.

Ik ben in het begin heel vaak de huisarts geweest en die heeft mij verschillende keren doorverwezen voor een echo, röntgenfoto's en MRI scans maar helemaal niets te zien. Op dat moment ben ik wel gerustgesteld maar de laatste tijd ben ik weer bang. Zeker sinds ik laatst gelezen heb dat Kxxxx Allahi7fed niet per se een knobbeltje hoeft te zijn maar ook bijv in onstekingsvorm(ik voel minstens elke dag of er niet iets is)

Heeft iemand hier ook last van(gehad) of heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

24-03-2009, 12:46


Meid wat jij voelt , heb ik al heel een tijdje,

hoeft je niet bang te zijn,

anders ga je weer memografie onderzoek doen,

24-03-2009, 12:49
en hebben de artsen bij jou nog iets gevonden of krijg je ook dat verhaaltje van onsteking aan spieren?

24-03-2009, 13:02

Citaat door Mysterious_X:
Ik heb al een paar jaar last van mijn rechterborst. De ene keer heftiger dan de andere maar de pijn is er wel en niet steeds op dezelfde plaats aan de onderkant soms rond de tepel maar meestal aan de zijkant bij mijn oksel.

Ik ben in het begin heel vaak de huisarts geweest en die heeft mij verschillende keren doorverwezen voor een echo, röntgenfoto's en MRI scans maar helemaal niets te zien. Op dat moment ben ik wel gerustgesteld maar de laatste tijd ben ik weer bang. Zeker sinds ik laatst gelezen heb dat Kxxxx Allahi7fed niet per se een knobbeltje hoeft te zijn maar ook bijv in onstekingsvorm(ik voel minstens elke dag of er niet iets is)

Heeft iemand hier ook last van(gehad) of heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?



Als ze niets kunnen vinden of zien hamdoulah dan ligt het misschien aan de hormonen. Laat een keer je hormoonspiegel eens onderzoeken. Geen enge dingen denken, dat is wouswas. Uit alle onderzoeken is gebleken dat er niets aan de hand is.

Moge ALLAH ons behoeden voor het slechte.

24-03-2009, 13:05



Citaat door m.enel:
Als ze niets kunnen vinden of zien hamdoulah dan ligt het misschien aan de hormonen. Laat een keer je hormoonspiegel eens onderzoeken. Geen enge dingen denken, dat is wouswas. Uit alle onderzoeken is gebleken dat er niets aan de hand is.

Moge ALLAH ons behoeden voor het slechte.



Aamien!
Het is idd denk ik ook wel een beetje elweswes. Maar aan de andere kant, de artsen maken ook fouten en kunnen iets over het hoofd gezien hebben.
Daarnaast is het ook alweer een tijdje geleden dat ik die onderzoeken gehad heb. Inshallah is er niets aan de hand maar ik hoopte dat iemand zou zeggen; he ja dat heb ik toevallig ook en dat is dit en dat dus wees gerust... snap je

24-03-2009, 13:21
onderzoek bij een andere dokter. ik zeg niet dat jou huisarts slecht is maar hij is ook maar een mens.. hij kan iets over het hoofd zien, misschien vind de andere arts wel wat.

24-03-2009, 13:21
insha allah heb je niks en verkeer je in gezonde staat.