Bekijk volle/desktop versie : Woon jij in een koophuis of een huurhuis?



Pagina's : [1] 2

23-03-2009, 19:16

23-03-2009, 19:16


Ik woon in een recreatie woning.

23-03-2009, 19:17
Huurhuis.En ik zou niet willen kopen,omdat je toch niet weet of je in de toekomst de kosten wel kan betalen voor een koophuis en ivm RENTE.

23-03-2009, 19:22
Ik heb een koopwoning.

23-03-2009, 19:30



Citaat door Baby22:
Ik woon in een recreatie woning.

Een wat?

Citaat door JustBerbers:
Huurhuis.En ik zou niet willen kopen,omdat je toch niet weet of je in de toekomst de kosten wel kan betalen voor een koophuis en ivm RENTE.

Das een risico die je niet. Ook afhankelijk van de prijs van je woning.


Citaat door Mayas:
Ik heb een koopwoning.

Rente is/was geen obstakel voor jou?

23-03-2009, 19:37
wou eigenlijk deze kopen vorig jaar, maar ja je weet toch, kredietcrisis en hypotheek-aftrek-rente gedoe shit zooi.. belasting is niet te vertrouwen man !




dus tsjah, heb ik deze maar genomen, geen gezeur met belasting of rente gedoe of wat dan ook, plus je bent nooit te laat op je werk.. je parkeert em gewoon voor de deur en hoppa !!


23-03-2009, 19:42

Citaat door NuFFniet:
wou eigenlijk deze kopen vorig jaar, maar ja je weet toch, kredietcrisis en hypotheek-aftrek-rente gedoe shit zooi.. belasting is niet te vertrouwen man !




dus tsjah, heb ik deze maar genomen, geen gezeur met belasting of rente gedoe of wat dan ook, plus je bent nooit te laat op je werk.. je parkeert em gewoon voor de deur en hoppa !!




23-03-2009, 19:48
huurhuis(flat), hopelijk binnenkort een eengezinswoning(huurhuis), ivm rente geen koopwoning voor ons.

23-03-2009, 19:50
Elhamdolilah een mooie huurwoning.

23-03-2009, 19:52
ohw wacht kzal ook ff serieus reageren

huur

23-03-2009, 19:52

Citaat door NuFFniet:
wou eigenlijk deze kopen vorig jaar, maar ja je weet toch, kredietcrisis en hypotheek-aftrek-rente gedoe shit zooi.. belasting is niet te vertrouwen man !




dus tsjah, heb ik deze maar genomen, geen gezeur met belasting of rente gedoe of wat dan ook, plus je bent nooit te laat op je werk.. je parkeert em gewoon voor de deur en hoppa !!


Beter joh, als je naar Magreb wil gaan kan je je huis/auto voor het huis van je schoonouders parkeren. Shkoen b7akel. Stukje nl, stukje magreb.

23-03-2009, 19:55

Citaat door nietalleen:
Beter joh, als je naar Magreb wil gaan kan je je huis/auto voor het huis van je schoonouders parkeren. Shkoen b7akel. Stukje nl, stukje magreb.


eiwa zo is dat !
piendakaas en sjoekoepasta en hageshlag gaan gewoon mee

23-03-2009, 19:56



Citaat door meknesia_85:
koophuis


Citaat door radar:
koophuis


Citaat door alm20:
koopwoning

Rente geen obstakel?

23-03-2009, 19:57

Citaat door nietalleen:
Rente geen obstakel?


moet je dat nog vragen, blijkbaar niet toch.. anders hadden ze allang verkocht of bij voorbaat NIET gekocht

23-03-2009, 20:00

Citaat door NuFFniet:
eiwa zo is dat !
piendakaas en sjoekoepasta en hageshlag gaan gewoon mee


Allleeeeeeeees gaat mee. Als mensen een stukje van lgariej willen proeven dan loop ze gewoon lekker jouw huis in.
Liel oe nhar ie koenoe 3andak djaf.

Citaat door NuFFniet:
moet je dat nog vragen, blijkbaar niet toch.. anders hadden ze allang verkocht of bij voorbaat NIET gekocht

Ik kan me niet voorstellen dat men geen schuldgevoelens krijgt bij een koopwoning. De verleiding begrijp ik, maar om daadwerkelijk over te gaan tot aankoop, nupe.

Pagina's : [1] 2