Bekijk volle/desktop versie : waarom gunnen mensen hier elkaar het licht in de ogen niet?



23-03-2009, 18:32
Ik zie alleen elhachja del hadra en op elkaar letten.
Wie heeft wat en als je het goed heb gelooft niemand je.
Sommige zijn zo nieuwschierig dat ze om de haverklap vragen om fotos te plaatsen van alles en nog wat zo dat ze weten hoe je er uit ziet, zodat ze ook zo bij kunnen lopen, of ze zien er niet uit maar kraken andere af.

Ik kan echt niet tegen dat soort vrouwen hier.

23-03-2009, 18:37


dat zijn vrouwen die geen leven hebben.

23-03-2009, 18:49
wolahila yousra

23-03-2009, 18:55
Niets van aantrekken joh

23-03-2009, 19:14


ze hebben geen leven en zitten vol haat. Trieste mensen.

23-03-2009, 20:03

Citaat door soumayaa00:
Ik zie alleen elhachja del hadra en op elkaar letten.
Wie heeft wat en als je het goed heb gelooft niemand je.
Sommige zijn zo nieuwschierig dat ze om de haverklap vragen om fotos te plaatsen van alles en nog wat zo dat ze weten hoe je er uit ziet, zodat ze ook zo bij kunnen lopen, of ze zien er niet uit maar kraken andere af.

Ik kan echt niet tegen dat soort vrouwen hier.


waaaaat zeur je nou mens !

tuurlijk moeten we weten wat de ander heeft, hoe zij eruit ziet, hoe haar huis eruit ziet, hoe haar man eruit ziet, welke auto ze hebben, hoeveel ze verdienen, welke takchita ze aan heeft gehad en op welk feest ze is geweest, of ze een huishoudster heeft, welke gerechten ze gemaakt heeft, welke kleding ze draagt, wat voor schoenen ze aanheeft, welk merk babyluiers ze gebruikt voor haar kinderen en hoevaak ze de wc sopt !!

is belangrijke informatie jongeeeeeeeee, ben je gek ofzo dat je ons daarvan wilt weerhouden, we moeten alles vergelijken met elkaar en alles wat er gezegd wordt, dat moet opgeslagen worden in een bestandje zodat we het later weer tegen iemand kunnen gebruiken..

pfffffffffffff ga ga spelen hoor, als je het je te veel wordt

23-03-2009, 20:10
PPPfff meid, als je je hier druk om gaat maken....
Túúrlijk geloven ze je niet als je hier vertelt hoe goed je het hebt, dat kennen ze niet aan. Dan vallen ze met een dikke ass zo van hun stoeletje.
Ze moet problemen hebben dan komen ze je allemaal "helpen" en zehma "goed bedoelde" adviezen geven.

Nee maar even zonder gein, sommige zijn oke hier en oprecht. Tenminste dat geloof ik dan, je weet het natuurlijk nooit zeker. Maar ze zijn op 2 handen te tellen...

23-03-2009, 20:14
nuff en gypsie

23-03-2009, 20:17
Het is toch waar?? Ik ben altijd eerlijk

23-03-2009, 21:20

Citaat door Gypsymeid:
PPPfff meid, als je je hier druk om gaat maken....
Túúrlijk geloven ze je niet als je hier vertelt hoe goed je het hebt, dat kennen ze niet aan. Dan vallen ze met een dikke ass zo van hun stoeletje.
Ze moet problemen hebben dan komen ze je allemaal "helpen" en zehma "goed bedoelde" adviezen geven.

Nee maar even zonder gein, sommige zijn oke hier en oprecht. Tenminste dat geloof ik dan, je weet het natuurlijk nooit zeker. Maar ze zijn op 2 handen te tellen...




je hebt gelijk, dat sommige echt oprecht zij geloof ik echt, maar sommige zijn echt zo heksy en willen alles na doen, in het echte leven zien ze er niet uit en hebben ze geen eens tijd om hun haar te kammen.

en sommige doen alsof ze ze3ma heilig zijn en zo goed doen, maar als je leest wat voor scheld woorden ze gebruiken nou nou nou, hou je hart vast want dan komen de huisvrouwtjes met een grote b.ek. dan zijn ze effe niet heilig meer.

23-03-2009, 21:22

Citaat door NuFFniet:
waaaaat zeur je nou mens !

tuurlijk moeten we weten wat de ander heeft, hoe zij eruit ziet, hoe haar huis eruit ziet, hoe haar man eruit ziet, welke auto ze hebben, hoeveel ze verdienen, welke takchita ze aan heeft gehad en op welk feest ze is geweest, of ze een huishoudster heeft, welke gerechten ze gemaakt heeft, welke kleding ze draagt, wat voor schoenen ze aanheeft, welk merk babyluiers ze gebruikt voor haar kinderen en hoevaak ze de wc sopt !!

is belangrijke informatie jongeeeeeeeee, ben je gek ofzo dat je ons daarvan wilt weerhouden, we moeten alles vergelijken met elkaar en alles wat er gezegd wordt, dat moet opgeslagen worden in een bestandje zodat we het later weer tegen iemand kunnen gebruiken..

pfffffffffffff ga ga spelen hoor, als je het je te veel wordt


sorry meid ik wil het zeker niet voor je verpesten, leuke RE: ik moet er echt om lachen hoe je het hebt neer gezet.

hahah vooral die baby luiers en huishoudster hihihi,..

23-03-2009, 21:32
Tis toch juist leuk en interessant om te zien wat de marokkaanse bezig houdt..of het nou de nieuwste en laatste mode is, dagelijkse bezigheden, problemen, onzin, waarheid..who cares? zie het gewoon als entertainment..iets om je tijd mee door te komen als je je verveelt..tips en tricks channel enz enz..
De een heeft 10 persoonlijkheden en de ander is hier helemaal zichzelf..

1 ding neem ik wel heel serieus en dat zijn de kookkunsten van sommigen

Dat is een U waard..

Tip: neem het web niet zo serieus..scheelt een heleboel ergenis..lees wat je zelf wilt..reageer zoals je zelf wilt..wanneer je wilt en hoe je wilt..