Bekijk volle/desktop versie : 'Incest moet kunnen in Roemenië'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

23-03-2009, 18:09

Citaat:
Hoe verrassend het ook mag klinken: incest is niet altijd een probleem in Europa. In Frankrijk, Spanje en Portugal mogen familieleden zelfs straffeloos aan elkaar prutsen, op voorwaarde dat ze volwassen zijn en de seks met wederzijdse instemming gebeurt. Roemenië overweegt nu dezelfde regels in te voeren.

De zaak-Fritzl heeft het debat weer nieuw leven ingeblazen. Tot nu toe werd elke vorm van incest in Roemenië bestraft met celstraffen tot zeven jaar, maar de minister van Justitie wil daar verandering in brengen. "Niet al wat onzedelijk is, moet illegaal zijn", vindt wetsexpert Valerian Cioclei. "We helpen deze mensen niet door hen te brandmerken als criminelen."

Serieuze tegenwind
De minister krijgt intussen serieuze tegenwind, zowel in de meerderheid als bij het gewone volk. "Ik betwijfel dat incest in mijn land ooit met wederzijdse toestemming gebeurt", meent de 22-jarige Anuta Popa uit Cluj. "Bijna altijd valt de man in dronken toestand zijn zus of moeder aan. Als het aan mij ligt, ik zou ze castreren."

Een 27-jarige taxichauffeur ziet er echter geen graten in. "Als broers en zussen plezier willen maken, waarom moeten ze dan de cel invliegen? Wat ik in mijn slaapkamer uitsteek, gaat niemand aan", aldus Ionut Breazu.
Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand-der-dingen/article/detail/788433/2009/03/23/Incest-moet-kunnen-in-Roemenie.dhtml

23-03-2009, 18:15



Citaat:
. "Als broers en zussen plezier willen maken, waarom moeten ze dan de cel invliegen? Wat ik in mijn slaapkamer uitsteek, gaat niemand aan", aldus Ionut Breazu.

23-03-2009, 18:16

Citaat door ria:
Incest is met kinderen sukkel.

Waarom meteen schelden sukkel? Incest is ook tussen broers en zussen sukkel.


Citaat:
 in·cest de; m geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten in nabije graad

23-03-2009, 18:20
in het westen komt het eeste voor

23-03-2009, 18:22



Citaat door pizatie:
in het westen komt het eeste voor

Ik herinner me een vrouw die zei 'Als ze het allebei graag willen, waarom niet?'

23-03-2009, 18:22

Citaat door ria:
dat is inteelt.


Nee
Incest of bloedschande is strikt genomen en van oudsher geslachtsgemeenschap tussen naaste bloedverwanten

Daarnaast is inteelt het daadwerkelijk kinderen krijgen tussen bloedverwanten.

23-03-2009, 18:39

Citaat door timioto:
Nee
Incest of bloedschande is strikt genomen en van oudsher geslachtsgemeenschap tussen naaste bloedverwanten

Daarnaast is inteelt het daadwerkelijk kinderen krijgen tussen bloedverwanten.

precies.

23-03-2009, 18:40

Citaat door pizatie:
in het westen komt het eeste voor

hey lekker ding!
waarom negeer je mij?
ik vind je leuk.

23-03-2009, 18:41

Citaat door Hamza_T:
Ik herinner me een vrouw die zei 'Als ze het allebei graag willen, waarom niet?'



klopt ze vinden het heel normaal. maar ja ieder ze ding

23-03-2009, 18:45

Citaat door ria:
In SA wachten ze nog altijd op ook maar enige vorm van straf.


als je het over SA wilt hebben, open daar een topic over gefrustreerde kip
Het is overduidelijk dat het westen zich massaal vergrijpt aan kinderen en dat legitiem wil maken, gatver!

23-03-2009, 18:48

Citaat door ria:
Incest is met kinderen sukkel.

Niet per definitie dwaas.

incest volgens de dikke van Dale

redneck incest grapje

23-03-2009, 18:48

Citaat door David:
Nope. Incest is seks tussen familieleden.

ook neef en nicht.
en hun kinderen zijn dan inteelt.

23-03-2009, 18:53


Nou...nou wat een artikel!

23-03-2009, 18:55

Citaat:
"Als broers en zussen plezier willen maken, waarom moeten ze dan de cel invliegen? Wat ik in mijn slaapkamer uitsteek, gaat niemand aan".
Oh my GOD !!!

23-03-2009, 18:56

Citaat door truebeauty:
Oh my GOD !!!


Inderdaad, Gatverdamme!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8