Bekijk volle/desktop versie : Wilde seks leidt vaker tot kinderen.....



23-03-2009, 16:00
Vergeet wijsheid uit boeken, speciale diëten en bepaalde tijden van de maand. Als je kinderen wilt is hevige, onbekommerde seks de beste remedie. "Hoe beter de seks, des te groter de kans op bevruchting," zeggen wetenschappers.
Als beide partners elkaar de tijd geven volop te genieten leidt dat vaker tot voortplanting, dan wanneer vanwege de kinderwens plichtmatig wordt gevreeën. "De seks zou zo wild en opwindend moeten zijn als toen ze elkaar net ontmoetten," zegt Dr Allan Pacey, van de Universiteit van Sheffield.
De verklaring zit in de hoeveelheid en de kwaliteit van het sperma. Mannen produceren gemiddeld 250 miljoen spermacellen. Maar bij opwindende seks is dat vijftig procent meer. En dat sperma is ook van hogere kwaliteit. "Wat de meeste mannen niet weten is dat, wanneer ze heel opgewonden zijn, hun sperma van achteruit hun testikels komt. En daar is de kwaliteit hoger."

Bron: [URL="http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/mar/22/fertility-problems-relationships"]The Guardian[/URL]

23-03-2009, 16:01


Hahaha, vandaar dat onze ouders zoveel kinderen hebben!

23-03-2009, 16:06
allemaal leugens ik kan er over praten want na 7 jaar hevige seks ben ik nog altijd kinderloos alles ligt in de handen van allah swt

23-03-2009, 16:12
hmmmmmmm, vandaar dat ik altijd meteen zwanger word

23-03-2009, 16:13



Citaat door rawaan:
allemaal leugens ik kan er over praten want na 7 jaar hevige seks ben ik nog altijd kinderloos alles ligt in de handen van allah swt



inschallah word je snel zwanger meid!

23-03-2009, 16:14
Pff, wat een onzin weer. Vast door een man bedacht die na 10 jaar huwelijk nog steeds spannende sex wil

23-03-2009, 16:16

Citaat door rawaan:
allemaal leugens ik kan er over praten want na 7 jaar hevige seks ben ik nog altijd kinderloos alles ligt in de handen van allah swt


Natuurlijk ligt het allemaal in de handen van Allah swt, insh'Allah wordt je gauw zwanger!

23-03-2009, 16:16

Citaat door marilynmonroe:
Hahaha, vandaar dat onze ouders zoveel kinderen hebben!


Zou het......

23-03-2009, 16:18

Citaat door Sienna-la:
Pff, wat een onzin weer. Vast door een man bedacht die na 10 jaar huwelijk nog steeds spannende sex wil




23-03-2009, 16:19
alweer een wetenschapper die met zeer interesant wetenschapelijk onderzoek bezig is geweest.


23-03-2009, 16:22

Citaat door Sienna-la:
Pff, wat een onzin weer. Vast door een man bedacht die na 10 jaar huwelijk nog steeds spannende sex wil


En wat is hier mis mee, houdt het na 10 jaar op dan?