Bekijk volle/desktop versie : Marokaans meisje misbruikt door vader (video)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-03-2009, 21:05
http://archief.netwerk.tv/player.php?id=10226&start=00:00:00&end=00:00:00

la hawla wa la quatta illa billah

Vanaf de negende minuut kijken.

22-03-2009, 21:07



Citaat door Fiedjoest:
http://archief.netwerk.tv/player.php?id=10226&start=00:00:00&end=00:00:00

la hawla wa la quatta illa billah

Vanaf de negende minuut kijken.



dat is echt erg ...

22-03-2009, 21:10
Echt walgelijk. Ophangen die schmetta!

22-03-2009, 21:10
Dit is helaas een bekend fenomeen bij de Marokkaanse gemeenschap.
Het gebeurt maar het wordt achter gesloten deuren gehouden.

Moga Allah Soubhana wa Taala de talloze slachtoffers van seksueel misbruik helpen en steun geven , amien.

22-03-2009, 21:12



Citaat door Al_houb:
Dit is helaas een bekend fenomeen bij de Marokkaanse gemeenschap.
Het gebeurt maar het wordt achter gesloten deuren gehouden.

Moga Allah Soubhana wa Taala de talloze slachtoffers van seksueel misbruik helpen en steun geven , amien.


Ik had geen enkel idee dat dit gebeurde onder marokkanen, althans niet zoveel.

amien

22-03-2009, 21:18

Citaat door Fiedjoest:
Ik had geen enkel idee dat dit gebeurde onder marokkanen, althans niet zoveel.

amien

Jawel Fiedjoest , ik heb contact met een maatschappelijk werkster van Marokkaanse komaf.
Als ik verhalen hoor dan verschiet ik echt , Marokkaanse ooms/vaders/opa's..die hun kleindochters en kleinzonen verkrachten.
Baby's die verkracht worden.
Het gebeurt , alleen hoor je er weinig over omdat vaders en opa's in de Marokkaanse gezinnen een hoge positie hebben , leden van de familie weten wel wat er gaande is maar ze willen het niet onder ogen zien.
In plaats om aan Allah Soubhana wa Taala te denken , denken ze aan hun eer.
Insha Allah heeft Allah Soubhana wa Taala een zware straf voor die fake moslims.

22-03-2009, 21:22
ik kan niks zien als ik het open

22-03-2009, 21:27

Citaat door Al_houb:
Dit is helaas een bekend fenomeen bij de Marokkaanse gemeenschap.
Het gebeurt maar het wordt achter gesloten deuren gehouden.

Moga Allah Soubhana wa Taala de talloze slachtoffers van seksueel misbruik helpen en steun geven , amien.



Je hoeft het niet te veralgemeniseren. Ik geloof er helemaal niks van. Marokkanen staan alleen bekend om mishandeling en niet om dat soort praktijken....anders was het allang op het nieuws geweest enzo. Ga maar ergens anders je leugens verkondigen.

22-03-2009, 21:28
oh ik heb het gezien meskiena wat zielig zeg, ze moeten ze aangeven man.. wat vreselijk

22-03-2009, 21:28
Echt zielig, het ergste was toen ze zei dat ondanks alles, haar familie haar wil gaan vermoorden.

22-03-2009, 21:30

Citaat door qompaq:
Je hoeft het niet te veralgemeniseren. Ik geloof er helemaal niks van. Marokkanen staan alleen bekend om mishandeling en niet om dat soort praktijken....anders was het allang op het nieuws geweest enzo. Ga maar ergens anders je leugens verkondigen.



Zulke reacties kon ik wel verwachten.
Marokkanen zijn niet heilig.

22-03-2009, 21:31

Citaat door qompaq:
Je hoeft het niet te veralgemeniseren. Ik geloof er helemaal niks van. Marokkanen staan alleen bekend om mishandeling en niet om dat soort praktijken....anders was het allang op het nieuws geweest enzo. Ga maar ergens anders je leugens verkondigen.

wat loop jij te praten !! het gebeurt wel vaak. ik ken ook een gezin waarvan de dochters en zelfs zoon zijn misbruikt door die klootzak van hun vader.. en ze hebben hem nooit aangegeven

du shet gebeurt wel!!!

22-03-2009, 21:31


Zulke mannen moeten op de brandstapel.
Cultuur de Bla!

& dan zichzelf hadj noemen
Igg tfu

Moge Allah hem en al de andere straffen met de zwaarste straf.

22-03-2009, 21:33
omg het ging zelfs verder na haar trouwen, en die man van haar laat haar na dat hij dr achterkwam ook nog eens hoogzwanger in de steek

22-03-2009, 21:33
tfoe zelfs nadat ze getrouwd was, 3adou Allah. mounafiq

Pagina's : [1] 2 3 4 5