Bekijk volle/desktop versie : hoofddoek?



Pagina's : [1] 2 3 4

22-03-2009, 18:16
Salam wa3likom.

Ik draag nu meer dan één jaar een hoofddoek.. Maar heb soms de neiging om die gewoon af te doen?

22-03-2009, 18:18



Citaat door Safatia:
Salam wa3likom.

Ik draag nu meer dan één jaar een hoofddoek.. Maar heb soms de neiging om die gewoon af te doen?

Weet je wat een hoofddoek betekent en inhoudt?
Voor wie heb je het aangedaan?

22-03-2009, 18:20
waarom heb je dat ding om je hoofd geknoopt anyway?
























daar ligt je antwoord

22-03-2009, 18:23

Citaat door Slaz:
Weet je wat een hoofddoek betekent en inhoudt?
Voor wie heb je het aangedaan?



Ja voor soetra.. Ik heb het gedragen voor MIJN EIGEN. Niemand heeft me gedwongen ik heb het uit eigen wil gedragen! En nu opeens soms heb ik de neiging om die af te doen?

22-03-2009, 18:24


Moet je niet doen lieve schat
Dat is alleen de shitan die je wil beinvloeden in het deraf halen.

22-03-2009, 18:24

Citaat door Safatia:
Ja voor soetra.. Ik heb het gedragen voor MIJN EIGEN. Niemand heeft me gedwongen ik heb het uit eigen wil gedragen! En nu opeens soms heb ik de neiging om die af te doen?

Wat is soetra dan? Je hebt het voor Allah swt. aangedaan.

22-03-2009, 18:25
Het praktiseren van je Dien en je standvastigheid daarin komt met/door een sterke imaan, een sterke imaan krijg je d.m.v het vergaren van kennis. Dus begin eerst daarmee, insha Allaah.

Moge Allaah ons standvastig maken, amien!

22-03-2009, 18:25
[QUOTE=_______________;62824616]waarom heb je dat ding om je hoofd geknoopt anyway?




22-03-2009, 18:26
Hou je bezig met islamitische kennis alleen dat kan je helpen. Doe du3a en ga met de juiste mensen om.

Je kan hem wel af doen en met je losse haren lopen, maar zal dat je echt geluk schenken?

22-03-2009, 18:26

Citaat door tanger_lover:
Moet je niet doen lieve schat
Dat is alleen de shitan die je wil beinvloeden in het deraf halen.



[COLOR="DarkOrchid"]Ik begrijp het gewoon niet meer? Ik droeg het zo graag met trots. En nu ? Echt niet meer? [/COLOR]

22-03-2009, 18:26
ik snap het niet...subhannallah hoeveel zusters de laatste tijd doen het na lange jaren weer af...en als ik ze vraag waarom is het meestal ja ´k voel me er niet lekekr bij ´of ´als ik het goed wil doen moet ik het glyk goed doen´ik snap dat niet..wollahi ik oordeel niemand en heb het recht niet maar waarom kiezen zij meestal voor de andere optie...als jij je niet lekker voelt DRAAG DAN JUIST WEL OP CORRECTE WIJZE...shytaan doet er alles aan om je wijs te maken om het af te doen...werk aan je imaan dan zal dat gevoel minder worden...dat is mijn tip aan jou...ma3asalaam

22-03-2009, 18:27

Citaat door GuccCi:
Hou je bezig met islamitische kennis alleen dat kan je helpen. Doe du3a en ga met de juiste mensen om.

Je kan hem wel af doen en met je losse haren lopen, maar zal dat je echt geluk schenken?


Ik begrijp het gewoon niet meer... Laatste tijd wil ik da gewoon afdoen

22-03-2009, 18:28



Citaat door sweetygurly:
ik snap het niet...subhannallah hoeveel zusters de laatste tijd doen het na lange jaren weer af...en als ik ze vraag waarom is het meestal ja ´k voel me er niet lekekr bij ´of ´als ik het goed wil doen moet ik het glyk goed doen´ik snap dat niet..wollahi ik oordeel niemand en heb het recht niet maar waarom kiezen zij meestal voor de andere optie...als jij je niet lekker voelt DRAAG DAN JUIST WEL OP CORRECTE WIJZE...shytaan doet er alles aan om je wijs te maken om het af te doen...werk aan je imaan dan zal dat gevoel minder worden...dat is mijn tip aan jou...ma3asalaam



Dankje...

22-03-2009, 18:28

Citaat door Safatia:
[COLOR="DarkOrchid"]Ik begrijp het gewoon niet meer? Ik droeg het zo graag met trots. En nu ? Echt niet meer? [/COLOR]

Ik heb dat ook gehad maar je moet er niet aantoegeven wollah dan komt alles goed na een tijdje voel je weer jezelf.
Bid en lees de koran dat heeft mij ook geholpen

22-03-2009, 18:28

Citaat door Slaz:
Wat is soetra dan? Je hebt het voor Allah swt. aangedaan.



Soms zeg ik WAAROM? klinkt gek

Pagina's : [1] 2 3 4