Bekijk volle/desktop versie : Heb jij dat gevoel ook niet .....



22-03-2009, 18:00
dat je soms denk waaar ben ik allemaal mee bezig zo druk....elke dag maar studeren en werken etc...en je maa rwerken voor een diploma dat alleen hier maar tijdelijk geld...en diploma voor eeuwigheid maar niet kan behalen...(hiernamaals)

heb jij ook niet soms het gevoel dat je meer en meer en meer wilt verdiepen in de islaam maar de vervloekte shytaan je zo bezig houd en je maar tijd verspilt aan dingen wat vergaat maar niet je best doet om alleen maar voor 1 ding te gaan...


heb je niet het gevoel dat je soms na een lange dag op school of stage of werk je het liefst je gebed gewoon op straat zou willen verrichten en je het helemaal niks meer uitmaakt...omdat het niet mag binnen je stage werk of school...en als je thuis komt je SCHULDIG voelt dat je wel kan huilen tijdens je salaat omdat je niet heb gebeden en alles maar moet inhalen..


ik doe elke dag een dua en hoop dat mijn imaan sterker wordt en roep allah swt hulp om mij Op het rechte pad te leiden Inschallah, zoek toevlucht tot allah swt broeders en zusters...jullie ook nu het nog kan...


ik heb soms dat gevoel jij ook...

22-03-2009, 18:08



Citaat door sweetygurly:
dat je soms denk waaar ben ik allemaal mee bezig zo druk....elke dag maar studeren en werken etc...en je maa rwerken voor een diploma dat alleen hier maar tijdelijk geld...en diploma voor eeuwigheid maar niet kan behalen...(hiernamaals)

heb jij ook niet soms het gevoel dat je meer en meer en meer wilt verdiepen in de islaam maar de vervloekte shytaan je zo bezig houd en je maar tijd verspilt aan dingen wat vergaat maar niet je best doet om alleen maar voor 1 ding te gaan...


heb je niet het gevoel dat je soms na een lange dag op school of stage of werk je het liefst je gebed gewoon op straat zou willen verrichten en je het helemaal niks meer uitmaakt...omdat het niet mag binnen je stage werk of school...en als je thuis komt je SCHULDIG voelt dat je wel kan huilen tijdens je salaat omdat je niet heb gebeden en alles maar moet inhalen..


ik doe elke dag een dua en hoop dat mijn imaan sterker wordt en roep allah swt hulp om mij Op het rechte pad te leiden Inschallah, zoek toevlucht tot allah swt broeders en zusters...jullie ook nu het nog kan...


ik heb soms dat gevoel jij ook...



Toevallig had ik het er ook over zonet met mijn vriendin.
Het is echt zo.
Je bent eigelijk gewoon dagelijks bezig met van alles en nog wat maar op een gegeven moment wordt je wakker gemaakt van: He? ok? Waar is mijn imaan?

Serieus waar, een sleur is het. je staat op je gaat eten, naar school, werken en je gaat weer slapen. Every time the same story the same day just a different Shit.
shit dat groter wordt .. je rekeningen, je loopbaan, je toekomst bla bla bla bla bla

En Allaah?

juist.. nergens just by words and nothing else.


May Alllah forgive us!


Wa salaam

Kalthouma

22-03-2009, 18:13
Ik heb er pas geleden over nagedacht. Mijn gedachten zaten helemaal in de war. Dus heb ik het op papier neergezet. Wat wil ik bereiken in mijn leven? Wat heb ik al bereikt? En zo zie je maar waar je staat in het leven?
Dan pas besef je hoe hard je nog moet werken aan jezelf.

22-03-2009, 18:20
inderdaad zusters....die vragen die iedere keer maar dwarrelen in j hoofd...en je gewoon 100 proccent wilt geven voor de islaam ...maar stel je zelf de vraag WIE HOUD ONS TEGEN