Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Plz help dringend HENNA IN JE HAAR!



Pagina's : [1] 2 3 4

22-03-2009, 15:02
Ik wil henna in me haar doen vandaag, wat moet ik er bij toevoegen om een mooie gloed golf te krijgen van beetje bruin rood achtig.. k heb zelf licht bruin haar en van voor word het oranje heb het 1 x gedaan nooit meer! hahaha.. dus k dacht k doe het vandaa maar dan beetje gwn achter en niet van voor .. alle tips alles welkom! dus voor mooie gloedgolf .. en zacht haar..

22-03-2009, 15:29


ik hoor wel eens dat ze citroensap erbij doen(paar druppels) of thee...

22-03-2009, 15:30
Klopt jah, krijg je daar een mooie gloedgolf van? en hoelang moet ik het er in laten?

22-03-2009, 15:51
als je donker haar hebt wel! niet langer dan 6 uurtjes geloof ik... ben ook van plan om binnenkort weer henna in me haar te zetten. suc6!

22-03-2009, 15:52


ik heb het gedaan! ik heb me haar eerst helemaal nat gemaakt en toen uitgekamt en er mee geschud later.. en daarna henna er in gedaan mengsel van henna olijfolie en citroen .. hoelang moet ik het er nu in laten? k heb heel licht haar van voor k wou het er eigenlijk niet in doen van voor maar k dacht anders word het heel lelijk .. van onder een kleur en boven weer anders.. maar mijn vraag nu hoelang moet ik het er in laten? en hoe wassen jullie het er uit? en krijg je by the way geen droog haar van henna?

Thanx!

22-03-2009, 15:53

Citaat door mevrouwS:
als je donker haar hebt wel! niet langer dan 6 uurtjes geloof ik... ben ook van plan om binnenkort weer henna in me haar te zetten. suc6!



K heb licht bruin haar dus hoelang raads je het mij aan?

22-03-2009, 17:16

Citaat door HMverslaafd:
K heb licht bruin haar dus hoelang raads je het mij aan?


dan denk ik 2 a3 uurtjes. van henna krijg je juist gezond haar

ja dan komt het vieze gedeelte het eruit wassen!!

gwn in de wasbak vraag anders of iemand je wil helpe is beter hoef jij er niet aan te zitten was je haar minimaal 3 x want de kleur blijft er egt in !!

22-03-2009, 17:31
heb me haar net gewassen met shampoo en creme spoeling! het zit nu gewikkeld in een handdoek. Dus heb het zelf ook nog niet gezien ben echt benieuwd!

22-03-2009, 17:36

Citaat door mevrouwS:
als je donker haar hebt wel! niet langer dan 6 uurtjes geloof ik... ben ook van plan om binnenkort weer henna in me haar te zetten. suc6!


alatiefff 6 uur das wel ergg lang! ik heb gister nog mijn haar geverfd met henna uit de winkel (royal) dat kan je 20 minuten in je haar laten.. en dat uitspoelen..

ik had blonde higlightss , en in 20 minuten de tijd is het pikzwart geworden

22-03-2009, 17:38
ME HAAR IS ZOOOOOOOOOOO MOOI! ZO EEN MOOIE ROOIE GLOED ZIT ER DOOR HEEN! im so happy! en henna is hartstikke goed voor je haar dit ga ik 1 x per maand of 2 x doen ..

22-03-2009, 17:39

Citaat door HMverslaafd:
ME HAAR IS ZOOOOOOOOOOO MOOI! ZO EEN MOOIE ROOIE GLOED ZIT ER DOOR HEEN! im so happy! en henna is hartstikke goed voor je haar dit ga ik 1 x per maand of 2 x doen ..


je hebt me nieuwsgierig gemaakt!

22-03-2009, 17:42
Koffie met henna helpt ook wel.. heb het bewijs zelf gezien

Dus kzou zegge suc6

22-03-2009, 17:42


Wolah echt niet verwacht! ik heb licht bruin haar.. in de zon is het echt heel licht.. nu is het nog nat zit zo een mooie rode gloed door heen! me moeder zei laat staan in de zon en als het intrekt morgen dus.. ik zal binnenkort foto maken dan pm ik hem wel naar je .. ik zal et niet vergeten!

22-03-2009, 17:43

Citaat door zina_sami:
Koffie met henna helpt ook wel.. heb het bewijs zelf gezien

Dus kzou zegge suc6



Wat bedoel je met koffie? hoe doe je dat kan je uitleggen hoe je dat er in doet en hoe het resultaat dan zal zijn ? want dit helpt echt super olijfolie en citroen.

22-03-2009, 18:07
heb nu licht bruin haar,
en ik wil door henna rood/oranje kleur wat en hoe moet ik dat maken?

Pagina's : [1] 2 3 4