Bekijk volle/desktop versie : verschrikkelijke martelhel in Guantanamo!!!!



05-04-2004, 16:50
Mijn hel in Kamp X-ray...

bron: http://www.mirrir.co.uk

Friday, March 12, 2004
Source: Mirror


Een vrijgelaten Britse gevangene van de Guantanamo Bay gevangenis verteld vandaag aan de hele wereld zijn verhaal en verteld hoe prostituees naar het kamp werden gebracht om islamitische gevangenen te vernederen.



Jamal al Harith, 37, welke 3 dagen geleden thuis is gekomen na 2 jaar gevangenschap, is de eerste gedetineerde die een tipje van de sluier oplicht van het VS regime in de Cubaanse gevangenissen Camp X-Ray en Camp Delta. De vader van 3, uit Manchester, vertelde hoe hij was mishandeld met de vuist, voet en de knuppel nadat hij een mysterieuze injectie had geweigerd. Hij zei: de gedetineerden werden tot wel 15 uur achtereen in hand en voetboeien met metalen sluitingen geboeid, welke in de huid sneden. Hun cellen waren kooien, die onder stroom stonden met betonnen vloeren – ze stonden open voor de elementen, waardoor er geen privacy was of bescherming tegen de ratten, slangen en schorpioenen die vrij waren rond de Amerikaanse basis. Hij beweert dat er voor straf geweld werd gebruikt door de bewakers, welke bekend stonden onder de naam Extreme Reaction Force (ERF). They waded into inmates in full riot-gear, raining blows on them. (In rellenuniform, beukten ze op de gevangen in, klappen werden uitgedeeld?)

De gevangenen werden geconfronteerd met psychische marteling en gedachtespelletjes, opdat zij misdaden zouden bekennen, die zij nooit hebben gedaan. Zelfs het breken van bekrompen regels zorgden voor strenge straffen. Medische behandeling was schaars en was wreed, en amputaties van ledematen waren drastischer dan nodig, beweert Jamal. Het voedsel wat bestond uit vuil water en eten dat tot wel 10 jaar over datum was, zorgde ervoor dat de gevangenen ondervoed raakten.

Maar hetgeen Jamal het meest heeft geshockeerd is dat onzedelijke meisjes gebruikt werden om de meest religieus toegewijde gevangenen te kwellen. Gevangenen die nog nooit een "ontsluierde" vrouw hadden gezien, werden gedwongen te kijken naar de hoeren terwijl zij hun eigen naakte lichaam betastten. De mannen raakten hierdoor in de war. Één vertelde dat één van de meisjes menstruatiebloed over zijn gezicht smeerde met als doel hem te vernederen. Jamal zei: Van ongeveer 10 van deze gebeurtenissen ben ik op de hoogte. Het leken steeds de erg jonge of opvallend religieuze jongens te zijn die apart genomen werden. Ik maakte wel eens grappen met de andere jongens, "breng ze maar naar ons – wij zullen ze wel nemen". Daar konden we wel om lachen. Maar de Amerikanen wisten kennelijk, dat wij niet geshockeerd zouden raken door het zien van westerse vrouwen, dus zij namen de moeite hier niet voor. Het was een diepgaand zorgelijk experiment voor deze mannen. Ze weigerden te praten over hetgeen gebeurd was. Het duurde misschien wel 4 weken, voordat zij het tegen een vriend zouden vertellen - en wij zouden het dan uitroepen tegen het hele blok. Jamal voegde hieraan toe: Het hele doel van Guantanamo, was om ons psychisch te breken. Het geweld was nog lang niet zo erg als de psychologische marteling - blauwe plekken genezen na een week – maar al het andere blijft je altijd bij.

Ze haalden streken uit met de mensen, door hen dingen te onthouden – je zou wel eens de enige persoon kunnen zijn op jouw blok die geen brood krijgt. Ik hield me trots door hen nooit om iets te vragen. Ik zou niet smeken. Jamal zei, dat hen verteld werd dat zij geen rechten hadden. Er werd zelfs gezegd: – "Jullie hebben hier geen rechten". Na een tijdje, vroegen we niet meer naar de mensenrechten – we zouden al genoegen nemen met dierenrechten. Mijn kooi in Camp X-Ray zat gelijk naast een kennel, waar een Duitse Herder werd gehouden. Hij had een houten huisje met airconditioning en had gras waar hij oefeningen op kon doen. Ik zei tegen de bewakers; Ik wil zijn rechten, waarop zij antwoorden "Die hond is onderdeel van het leger van de VS." Je werd overal voor gestraft – voor het hebben van 6 pakken zout in je cel in plaats van 5, voor het naar buiten laten hangen van je handdoek als het niet nat was, en zelfs wanneer je, je lepel en dergelijke in de verkeerde volgorde had neergelegd.

Het gedwongen worden om een emmer te gebruiken als toilet in het zicht van andere gevangenen en de bewakers was erg gênant. Jamal zei: Ik kon er niet gewend aan raken – we hielden allemaal onze handdoeken en kleding om ons heen. "Maar de Militaire eenheid hoog in de toren, zag ons dan en schreeuwden naar elkaar. "In het begin mochten we maar één keer in de week douchen, en in de isoleergevangenis mochten we helemaal níet douchen. "Dit was best moeilijk, omdat je schoon hoort te zijn voor het gebed. Geleidelijk aan werd het aantal keren douchen per week vermeerderd naar 3 keer. Ze waren ook koud. Voordat je weg werd gebracht voor wat zij noemden "recreatie en douche", werd je terwijl je nog in je kooi was door 2 MPs aan de ketting gelegd. Soms kon je zien hoe de bewakers aan het knoeien waren met de doucheknoppen, zodat het water helemaal over de kleding van de gevangenen heen zou sproeien, als hij ze hoog had weggelegd, om zijn privacy te bewaren." Gevangenen werden geconfronteerd met "comfort producten"- bekend als Cls- zoals shampoo, handdoeken, een washandje en boxer shorts. Cls werden als straf aan de gevangen onthouden. In weerwil van de bewakers, weigerde Jamal "behandelingen", zoals het kijken naar een James Bond film in een kamer die door de gevangen de "liefde hut" werd genoemd. Hij voegde toe: sommige mensen werd pizza, ijs en McDonald’s aangeboden, maar dat werd niet aan mij aangeboden. Ik denk dat ze wisten, dat chantage bij de één wel zou werken en bij de ander niet.

Om de tijd te vullen, praatten de gevangenen met elkaar, baden met elkaar, lazen de koran en zongen islamitische liedjes. In Camp X-Ray, kregen ze Mills en Boon stijl romanboeken in het Arabisch, welke ze weigerden te lezen. De medische behandelingen beschrijvend, zei Jamal, dat hij van 11 personen wist van beenamputatie en 2 hadden tenen en vingers verloren. Hem werd verteld dat de Amerikanen veel meer weefsel hadden weggehaald dan nodig was. Hij voegde toe: de man in de cel naast mij, had bevriezing in 2 vingers en 2 tenen. Hij had dit ook in zijn grote teen, maar die behandelden ze pas na één jaar en tegen die tijd moesten ze veel meer weghalen dan nodig was. Alle mannen die ledematen kwijt waren, klaagden, dat zij van hooguit zouden snijden en niet de moeite namen om zoveel mogelijk te redden. Jamal voegt hier aan toe; dat hij in Guantanamo geen goede vrienden had. Hij zegt: Als ik de andere Britten tegenkwam, dan haalden we herinneringen op over thuis – specifiek het eten. We waren allemaal dol op "Scottisch Highland Shortbread"- wij wilden hier zo graag een beetje van. "Één van de Britten vertelde mij, dat hem gevraagd was waarom hij moslim was, want hij zou beter voor de Koningin moeten bidden." Jamal die gescheiden is met dochters in de leeftijd van 3 en 8 en een zoon van 5, is ervan overtuigd, dat doordat hij zich niet heeft overgegeven aan de gedachtespelletjes, hij de wil had om alles te doorstaan. Hij zei: "Soms was het erg, erg zwaar, maar ik probeerde aan niets anders te denken dan aan overleven. Ik probeerde zo weinig mogelijk aan thuis te denken, want anders zou het me gek maken. Na ongeveer een jaar te hebben vastgezeten, had ik een droom. Een stem zei: Je zal hier voor 2 jaar zijn". In mijn droom zei ik, twee jaar! Je maakt een grapje." Maar toen ik wakker werd, was ik kalmer, omdat het in ieder geval betekende dat ik op een dag vrijgelaten zou worden.

De ploeg was van het VS Defensie’s Extreme Force, een Unit die erop getraind was om geweld te gebruiken en bij de Guantanamo gevangenen bekend waren als de ERF. Jamal zei: Ik kon hun voeten op de grond horen stampen, wanneer ze dichter en dichter bij mijn cel kwamen. Ze hadden instructie gekregen over het feit dat ik injectie had geweigerd, toen hoorde ik hen zichzelf buiten voorbereiden. "Ik was doodsbenauwd over wat ze met me gingen doen. Ik had slachtoffers van de ERF tentoongesteld zien worden voor mijn cel. Ze waren mishandeld en gekneusd tot overgave. "Het was een afschuwelijk zicht en het was een frequent zicht." Jamal, was gewaarschuwd door de ondervragers, dat zij hem een drugsinjectie zouden toedienen als hij geen antwoord zou geven op hun vragen, ineengedoken in zijn cel, wachtend op het onvermijdelijke. Toen het kwam, werd het hele team van zwaar beschermde mannen met oproer uitrusting, met knuppels en schilden, tegen hem gebruikt. Hij zei: Ze waren echt enthousiast, opgewonden en agressief. Één van hen viel me echt heel hard aan, waardoor ik een diepe rode markering overhield van mijn ruggengraat tot onderaan mijn knie. Ik dacht dat ik bloedde, maar het was een heel erge kneuzing. Ik zei tegen mezelf: "Je had jezelf dit niet moeten aandoen", maar ik zei niets tegen de ERF’s.

Toen ze klaar waren, ging ik zitten, pakte de Koran op en begon te lezen. Toen zetten 2 bewakers me in nog meer kettingen en zeiden: "Zal je gehoorzamen?" Jamal werd naar de gevreesde Isoleer Units gebracht, hun bijnaam was ISO’s, waar diegenen die beschuldigd werden van wangedrag in isoleer gevangenis werden gehouden, met een mat en een handdoek. Een tandenborstel, tandenpasta en zeep, welke werden beschouwd als "Comfort producten" werden geweigerd. Jamal, geeft toe dat dit de eerste keer was dat hij huilde, maar hij liet de bewakers niet merken dat hij overstuur was. Hij voegt hieraan toe: Ik snikte een beetje, tweemaal. Alles was van me weggenomen. Alles wat ik nog had was mijn zelfrespect. Jamal vertelde over de psychologische mishandeling, die door de bewakers in de isoleer Units door bewakers die probeerden om hun vastberadenheid te breken...

05-04-2004, 16:54


Nou, oud nieuws, staat al een hele topic over, de meeste gevangenen zijn vast alweer thuis, om bij te komen van de schrik. Of hun slachtoffers in Afganistan uberhaupt nog kunnen bijkomen is de vraag.

05-04-2004, 16:55
Ze zeiden dan: Ben jij een terrorist? Dan zei ik "Nee, haal me hier weg." Over de Britse ondervragers gesproken, voegt Jamal toe: Ze waren een gemêleerd gezelschap.
Er was een jonge nerveuze jongen, hij leek ongeveer 21. Ik noemde hem Jeugd Training Schema M15. "Hij was niet zo professioneel en had niet eens mijn achtergrond bekeken. Één van hen zei dat ze mijn naam en gegevens door elke Interpol check hadden gedaan, maar konden niets vinden. Ik vertelde hen: dat komt doordat ik onschuldig ben. Er is niks tegen mij. Ik heb niet eens een parkeerbon. "De jonge vent, werd een beetje gefrustreerd door mij en zei: "Probeer jij me te vertellen hoe ik mijn werk moet doen?" Met één M15 vent wou ik gewoon niet praten." Hij bleef mij vragen stellen en ik zei dan, dat staat in mijn dossier. Aan het eind zei ik: "Ik praat niet meer." Hij antwoordde: Ik kom helemaal uit Engeland hierheen om je te spreken. "Ik heb hem maar voor 10 minuten gesproken. Hij had een erg rood hoofd en was erg boos." Jamal zei dat zijn VS ondervragers veel gemener waren in hun toenadering bij ondervraging. Één van hen zei, nadat hij niet de antwoorden kreeg die hij wilde horen: "We gaan jou injecteren met drugs". Jamal zei: "Ze probeerden alles wat ze konden, in poging om mij bang te maken. Ze hebben zelfs een onechte mishandeling in scène gezet in de kamer tegenover mij. Ze begonnen te schreeuwen en schoven een stoel heen en weer, maar ik wist dat er niemand was, want ik hoorde geen kettingen tegen de vloer aan klinken."

Het was een principekwestie, waarom ik op mijn strepen bleef staan. "De mentale marteling was veel erger dan welke fysieke straf dan ook.

De volgende keer dat ik een officier zag, zei hij, M15 heeft jou verhaal bevestigd. "Ze konden geen vat op mij krijgen en dat frustreerde hen. Aan het eind zei één van hen: Wie ben jij? En ik zei: "Ik ben hier nu ruim anderhalf jaar en je vraagt mij wie ik ben?"

Ik nam een houding tegen hen aan, want wat zij met mij deden was barbaars. Ik zou niet op mijn knieën gaan zodat de kettingen om mijn lichaam heen getrokken konden worden, want dat zou beneden mijn waardigheid zijn. Ongeveer 20% van ons werkte niet mee. Uiteindelijk hielden ze op en bleven wij staan, terwijl zij op hun knieën gingen om ons in de kettingen te zetten. "Dat was een kleine overwinning. Er waren er niet veel, maar ze zijn wel gedenkwaardig. Ik zal ze koesteren." Ondanks de horror, zei Jamal: er waren ook lichtere momenten. Één specifieke overhoortechniek amuseerde hem. Hij zei: Ze begonnen verschillende soorten muziek te spelen, om te zien hoe ik zou reageren. Ze begonnen met de Country zanger, Kris Kristofferson, waarvan ik zei, dat ik die wel redelijk leuk vond. Daarna een paar Fleetwood Mac liedjes.

Jamal werd op de dinsdag nadat hij van Cuba naar Northolt RAF, West London gevlogen werd, vrijgelaten. Hij arriveerde terug met 4 andere voormalige Guantanamo Bay Britten – Asif Iqbal en Ruhal Ahmed, Beide 22 en Shafiq Raul en Tarel beide 26. Ze waren vrijgelaten op woensdagnacht, nadat ze ondervraagt waren door de anti-terroristenpolitie in London.

Op de vraag of de mannen onschuldig waren antwoordde hij: "Ik kan geen antwoord geven op die vraag, niemand kan dat." Jamal’s ongelooflijke reis naar Guantanamo Bay begon in de achterbuurt van Manschester’s Moss Side. Hij werd geboren in een Jamaicaans gezin en heette Ronald Fiddler en groeide op met een vader en 2 zussen, nadat hun moeder hen verlaten had. Toen hij 23 was, begon hij meer te weten te komen over de islam en snel daarna bekeerde hij zich, hij nam toen de naam Jamal al Harith aan. "Ik vond het gewoon een mooie naam."

Naast zijn religieuze opleiding nam hij deel aan een computercursus en werd toen een website ontwerper. Hij bezocht verschillende Europese landen voordat hij besloot verder de diepte in te gaan, om meer te leren over de Moslims en hoe zij leefden. Hij begon de Koraan te bestuderen en leerde Arabisch tijdens een vakantie in Sudan.

De noodlottige vakantie naar Pakistan, oktober 2001, een paar weken naar 11 september, was zijn 2e vakantie en hij was van plan om daar 3 weken te blijven, om te leren over de moslimcultuur en om het heilige boek te bestuderen. Jamal die gescheiden is met dochters in de leeftijd van 3 en 8 en een zoon van 5, zei: Ja, ik reisde door Pakistan in oktober 2001, maar als dat mijn misdaad is, dan moet je hele vliegtuigen vol met mensen arresteren. Toen ik ondervraagd werd, vroegen de Amerikanen vaak: Hoe komt het dat je geen strafblad hebt? We hebben jouw naam en je foto door Interpol gehaald, maar we kunnen niets over jou vinden, zelfs geen boete voor te hard rijden. Ik zei tegen hen: Dat komt doordat ik nooit wat fouts heb gedaan in mijn leven. Jullie hebben nog steeds geen bewijzen tegen mij, en jullie zullen nog steeds geen bewijzen tegen mij hebben als ik hier wegga – en dat is precies wat er gebeurde.

Ik denk dat, dat de reden was waarom ze zo hard tegen me waren. Ze konden het niet verdragen om toe te geven dat ze een fout hadden gemaakt. Jamal was in Quetta, op de grens van Afghanistan en pas de 4e dag van zijn vakantie in Pakistan, toen de Amerikanen begonnen met het bombarderen van Taliban vestigingen. Hij besloot om naar Turkije te gaan en betaalde een lokale vrachtwagenchauffeur 4000 rupee – ongeveer 47 pond- om hem te brengen. Er werd hem verteld dat ze door Iran zouden moeten, maar hij had geen idee dat hij door Afghanistan heen zou moeten.

Na een paar dagen tijdens de reis, werd de vrachtwagen gestopt door een gewapende bende. Ze raakten opgewonden toen ze het Britse paspoort en andere bezittingen van Jamal zagen, zoals een radio met uurwerk. Ze beschuldigden hem ervan dat hij een spion zou zijn. Hij werd naar een vuile gevangenis gebracht, werd vastgehouden in een isoleergevangenis en werd geslagen en ondervraagd. Gedurende dit gevangenschap had hij ontkend een spion tegen de Taliban te zijn voor de Britten. Jamal vertelde de Amerikanen, hoe een man, waarvan hij verondersteld had, dat hij een VS agent was, overleden was, nadat hij extreem wreed was mishandeld. Hij zei: Ze probeerden te zeggen, dat de man niet Amerikaans was, maar ik wist dat hij dat wel was. Ik was er zeker van dat ik dezelfde behandeling zou krijgen, maar ik zorgde ervoor, dat elke keer als de bewakers mij zagen, ik aan het bidden was. "De Taliban, mocht mij wel, omdat ik altijd de Koran in mijn handen had. Ik was heel erg hard geslagen, maar lang niet zo erg als de meeste andere gevangenen. "Afghanistan werd uiteindelijk ten val gebracht, en ik werd in de gevangenis bezocht door Het Rode Kruis. "Er waren een paar Pakistanen in de gevangenis, die toestemming kregen om de grens over te gaan. "Het Rode Kruis vroeg me of ik met hen mee wou, maar ik had geen geld en geen mogelijkheid om terug te gaan naar Engeland, dus ik vroeg hen om mij in contact te brengen met de Britse Ambassade in Kabul." "Dat is voor mij nu ongelooflijk – Ik had op mijn eigen gelegenheid naar huis gekund."


Jamal bleef een week in Kandahar met Het Rode Kruis, tijdens telefoongesprekken met de Britse Ambassade, werd hij ervan verzekerd dat hij spoedig op een vlucht zou worden gezet naar Kabul en daarna terug naar Engeland. Maar 2 dagen later, kwamen de Amerikanen aan. Zij brachten hem naar een plaats, welke Jamal beschrijft als "een concentratie kamp", compleet met kijktorens en schrikdraad. Hij zei: Ik smeekte Het Rode Kruis om me daar weg te halen of in ieder geval mij in contact te brengen met de Britse Ambassade. Op 24 januari, werd ik naar een VS luchthaven gebracht en werd daar nog eens voor 3 weken gevangen gehouden. Toen vertelde mijn ondervrager mij, dat ik naar Cuba gebracht zou worden, maar dat, dit slechts een onderdeel was van de procedure.

Die avond, zongen alle gevangenen, islamitische liedjes voor me en wensten me het goede. "De volgende morgen, terwijl ik voor de laatste keer met kettingen langs hen liep, schreeuwden zij: "vergeet ons niet Jamal." Vertel het tegen de wereld, vertel het tegen de media, over wat er hier gebeurt. Jamal was de enige van de 5 die niet gearresteerd werd, nadat ze geland waren op RAF Northolt in West London. Terwijl Tarek Dergoul 26, Rahul Ahmed 22, Asif Iqbal 22, en Shafiq Rasul 26 weg werden gebracht naar het Paddington Green Politiebureau, werd Jamal ondervraagd door zijn advocaat. "Toen was het opeens allemaal voorbij, en ze vertelden mij dat ik kon gaan. Jamal had een gelofte afgelegd, dat hij Amerika aan zou klagen, ter compensatie voor zijn 2 verloren jaren. Hij zei: "Ze hebben mij van mijn vrijheid beroofd, me ondervraagd en me gemarteld en lieten me weer gaan zonder ook maar hun excuses aan te bieden. Hij is ook van plan om campagne te voeren voor de andere gevangenen om hen vrij te laten en hen mensenrechten te geven. Hij zei: na een lange tijd kan ik weer vrijuit spreken en de wereld laten weten wat er daar gebeurd is.

Ik werd gisteravond wakker, toen ik de sleutels hoorde van iemand die terugkwam naar zijn hotelkamer. Ik werd bang wakker, omdat ik bang was dat het een bewaker was die naar me toe kwam om me in de kettingen te leggen. "Toen realiseerde ik me, dat de lichten in de kamer aan stonden. Als je opgesloten was in je kooi, waren de lichten ook aan, en ik dacht bij mezelf: Je kunt nu weer in het donker slapen - en deed het licht uit. Jamal voegde toe: "Het enige goede aan Guantanamo, was dat het je aan het denken zette. De tijd ging eigenlijk erg snel. "Je was altijd in gedachten over iets of iemand." Ik drong nergens op aan. "Ik probeerde niet aan mijn familie te denken voor 2 jaar, want dat deed zo erg pijn. "Ik probeerde alles te bevatten. Het was heel moeilijk, maar ik overleefde – en ik overleefde het goed.

Mohe de Toorn van Allah op hen nederdalen...Amien

05-04-2004, 17:02

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, oud nieuws, staat al een hele topic over, de meeste gevangenen zijn vast alweer thuis, om bij te komen van de schrik. Of hun slachtoffers in Afganistan uberhaupt nog kunnen bijkomen is de vraag.
Ik hoop dat jij omkomt in een aanslag !


Ik gun het je van harte

En om je vriendje Wilders half te citeren

Ik zal er niet om rouwen, Een vreugdekreet zal je tot in Guantanamo bay horen

05-04-2004, 17:18



Citaat:
Origineel gepost door roebla
Ik hoop dat jij omkomt in een aanslag !


Ik gun het je van harte

En om je vriendje Wilders half te citeren

Ik zal er niet om rouwen, Een vreugdekreet zal je tot in Guantanamo bay horen
waarom zeg je dat?

05-04-2004, 20:01

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, oud nieuws, staat al een hele topic over, de meeste gevangenen zijn vast alweer thuis, om bij te komen van de schrik. Of hun slachtoffers in Afganistan uberhaupt nog kunnen bijkomen is de vraag.
zieke jood. jouw soort verdient niet mider dan de gaskamer. uitroeien is het enige middel tegen jouw soort.

05-04-2004, 21:47
Degenen die na het lezen van dit verhaal nog laconiek durven te reageren zijn echt walgelijk!! Ik kots van jullie soort "mensen"!!!!

Aan de hand van dit verhaal kun je al vaststellen dat er onschuldige mensen van hun vrijheid worden beroofd. Diezelfde vrijheid waar westerlingen zo op gefocust zijn. Altijd hameren westerse wereldleiders op het feit dat mensen in vrijheid moeten kunnen leven maar ondertussen......!!!!

Ik hoop Inchallah dat de daders gestraft worden en dat onze arme broeders in Cuba het zullen overleven!!! Nooit zullen wij buigen voor de Westerse wandaden!!!! NOOIT!!

06-04-2004, 09:56

Citaat:
Origineel gepost door Blond
In een marokkaanse gevangenis gaat het er erger aan toe. En wat die vrouwen betreft: als al die fundo's zo gefrustreerd zijn, zal het een vrolijke boel worden in het paradijs
Ik zie je gepukkelde face al voor me !


Tranen met tuiten net een kind van 12 zeggen dat het in Marokko er erger aan toe gaat !

Like you have been there !

en het is niet de Marokkaanse regering die zijn mond vol heeft van vrijheid, democratie en al dat andere geratel

Het is je zwijnenbroeder Bush uit Amerika en je Zwijnenvader Balkenende !

Moge jij en de rest van je zwijnenbroeders (a.k.a Scottie) omkomen bij een aanslag. mensen zoals jij verdienen het om de ledematen te verliezen

06-04-2004, 09:59
no response zieke zieke...mensen hier ...

06-04-2004, 10:03

Citaat:
Origineel gepost door minga
no response zieke zieke...mensen hier ...
Laat ik ff doen alsof jij het over mij hebt


Mensen die zo laconiek reageren als Scottie en Blond op een afschuwelijk bericht horen niks anders te verdienen

Er heerst bij hun een selectieve verontwaardiging
zolang het moslims zijn vinden zij het niks boeiends aan !

zodra er een Nederlander of andere westerling ergens omkomt
dan zijn de rapen gaar !

En mijn bericht is niet voor elke Nederlander bedoeld !

06-04-2004, 10:41
Nou, vreselijk zieke mensen hier. Natuurlijk wordt dat tuig op dat roteiland lelijk behandeld, en ik ben het daar ook niet mee eens. Een gevangene kun je, hoor je als een mens te behandelen.

Willen jullie brave boze brievenschrijvers wel bedenken dat die Taliban en die andere strijders de bevolking van Afghanistan wel erger behandeld hebben dan zij nu worden?

Deze rotschoften kunnen hun verblijf op Quantanamo nog navertellen, de verkrachte en gemartelde en vermoorde Afghanen niet. Het is bij vele moslimfanaten altijd de omgekeerde wereld; wel aandacht voor de dader en de slachtoffers moeten zich schamen dat ze de dader zo'n slechte naam hebben gegeven.

En Roebla, ik zelf wens mensen die het moslimgeloof aanhangen evenveel geluk als ieder ander. Maar zoals ik in mijn vorige alinea al zei, moslims lijden aan selectieve verontwaardiging. Als Palestijnse terroristen een bus vol Israeliers opblazen krijgen sommigen hier spontaan een orgasme van blijdschap, als Israelische soldaten een verdachte woning uitkammen gaan de hekken van de uitroeingskampen piepend open. Dan staar er geen kampbeul bij dat hek, maar een janjurk met een luizenbaard die z'n verstand heeft ingeleverd toen hij jihadie werd.

Bedenk goed, de wereld waar jij voor staat, staat jou niet toe op een internet site te schrijven en al helemaal niet om een man uit te schelden zoals jij mij en anderen doet.

Wat betekent a.k.a.?

06-04-2004, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, vreselijk zieke mensen hier. Natuurlijk wordt dat tuig op dat roteiland lelijk behandeld, en ik ben het daar ook niet mee eens. Een gevangene kun je, hoor je als een mens te behandelen.

Willen jullie brave boze brievenschrijvers wel bedenken dat die Taliban en die andere strijders de bevolking van Afghanistan wel erger behandeld hebben dan zij nu worden?

Deze rotschoften kunnen hun verblijf op Quantanamo nog navertellen, de verkrachte en gemartelde en vermoorde Afghanen niet. Het is bij vele moslimfanaten altijd de omgekeerde wereld; wel aandacht voor de dader en de slachtoffers moeten zich schamen dat ze de dader zo'n slechte naam hebben gegeven.
Hoe kunnen mensen die zijn "vrijgesproken" nog tuig zijn ?
en volgens mij ging deze topic over guantanamo bay en zijn geheimen
Dus ik weet niet wie hier in een omgekeerde wereld leeft !


Kortom ik blijf erbij ! ik hoop dat je je ledematen verliest

06-04-2004, 10:54


Nou, zeur, het was tuig toen ze die vrouwen in al die lappen in brand staken of verkrachten met hun geweer en het is tuig omdat die lijperd van een Jamal zit te tutten omdat ze hem een blote vrouw hebben laten zien. Als het waar is, maar dat die zak geen spijt betuigt van zijn wandaden, verricht tegen een machteloos volk. Als het een jood was geweest, nou dan had ik jou wel eens willen horen.

En als ik nog net zoveel ledematen had als verstand, dan schreef ik niet op deze topic.

08-04-2004, 01:28
Roebla; je gaat wel erg ver met je verwerpelijke wensen. Hoe kun je je medemens nou toewensen dat zij/hij omkomt bij een aanslag of ledematen verliest? Als het goed is ben je moslim en hoe erg de situatie ook is, we moeten onze moslimwaardigheid hoog houden. Weet dat onze grote Islamitische voorouders vele oorlogen hebben verslagen met behoud van respect voor hun vijand. Ten tijde van de overwinning in Jeruzalem werden de eigendommen van de vijand niet verwoest, raakten er geen onnodige slachtoffers en ga zo maar door. Dat waren de echte moslims. Tegenwoordig wensen moslims anderen de meest verwerpelijke dingen toe, iets wat in strijd is met het geloof....oe Allah oe a3lam.....

(Dit wil niet zeggen dat ik niet snap waar je woede vandaan komt maar probeer je aub te beheersen)

08-04-2004, 01:52

Citaat:
Origineel gepost door roebla
Ik zie je gepukkelde face al voor me !


Tranen met tuiten net een kind van 12 zeggen dat het in Marokko er erger aan toe gaat !

Like you have been there !

en het is niet de Marokkaanse regering die zijn mond vol heeft van vrijheid, democratie en al dat andere geratel

Het is je zwijnenbroeder Bush uit Amerika en je Zwijnenvader Balkenende !

Moge jij en de rest van je zwijnenbroeders (a.k.a Scottie) omkomen bij een aanslag. mensen zoals jij verdienen het om de ledematen te verliezen
Eh, niet dat ik ooit in een Marokkaanse gevangenis ben geweest.
Maar uit zeer betrouwbare bron (iemand die wel dat "genoegen" heeft gehad) heb ik vernomen dat het daar ook niet zo'n pretje is.
In ieder geval heeft hij het verhaal ontkracht dat Marokkanen geen homo zijn......