Bekijk volle/desktop versie : de Ideale 11 tegen Gabon!!!



22-03-2009, 10:01

---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------zaza------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
---Hermach---------EL Karkouri-----------------------Ouddou------------Rbati----
---------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------EL Ahmadi------------------------Kharya-----------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
---Boussoufa-----------------------------------------------------------------Dirar------
---------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------Chamakh-------------------EL Hamdaoui---------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------




Reserve:
Rbati >>> EL Kaddouri
Dirar >>> Taraabt
Boussoufa >>> EL Zhar

Wrm Hermach Rechts en Rbati Links?
Omdat Hermach van oorsprong een verdediger is komt aub niet zometeen niet met dat die el airach ofso beter is dan hem Hermach is een F-ucking groot talent!!
En Rbati zou tog eigenlijk de aller beste oplossing kunnen worden op de linksback positie.
ELl kaddouri is aanvallend wel goed maar verdedigend gaat hij de duels niet hard in
EL akchaoui is ook niet zo denderent Rbati daarin tegen is Snel, gaat hard duels in, heeft prachtige linker ik hoop dat hij onze nieuwe linksback wordt!!!

22-03-2009, 10:04


Hermach is geen verdediger van oorsprong, is een pure middenvelder (verdedigende).

22-03-2009, 10:39
--------------------------------Chamakh-----------------------------
------------------------------El Hamdaoui----------------------------
-------N. Dirar----------------------------------------Boussoufa---
-----------------------Kharja---------El Ahmadi---------------------
----El Kadourri----------------------------------------El Araichi-----
-----------------------A. Rbate--------Ouadoo-----------------------
--------------------------------K. Zaza-------------------------------

22-03-2009, 10:50

Citaat door akhie_fiedien:


Wrm Hermach Rechts en Rbati Links?
Omdat Hermach van oorsprong een verdediger is komt aub niet zometeen niet met dat die el airach ofso beter is dan hem Hermach is een F-ucking groot talent!!
En Rbati zou tog eigenlijk de aller beste oplossing kunnen worden op de linksback positie.
ELl kaddouri is aanvallend wel goed maar verdedigend gaat hij de duels niet hard in
EL akchaoui is ook niet zo denderent Rbati daarin tegen is Snel, gaat hard duels in, heeft prachtige linker ik hoop dat hij onze nieuwe linksback wordt!!!


Erbate is een pure centre back. El Kaddouri is de enige Marokaanse speler die nog actief is in de Champions League (actief, Sektioui is niet geselecteerd).
Erbati kan wel centraal verdedigend op het middenveld spelen (speelde bij Raja Casa vaak in die positie) maar links heeft hij nog nooit gespeeld. Kadouri is met El Akchaoui de beste Marokkaanse linksback en omdat hij de enige van die 2 geselecteerd is, is de keus makkelijk gemaakt.

22-03-2009, 12:30


--------------------------------Chamakh-----------------------------
------------------------------El Hamdaoui----------------------------
-------N. Dirar----------------------------------------Boussoufa---
-----------------------Kharja---------Safri---------------------
----El Kadourri----------------------------------------El Araichi-----
-----------------------A. Rbate--------El Karkouri-----------------------
--------------------------------K. Zaza-------------------------------

ik zie ook liever elahmadi dan safri maar zo gaat ie worden safri speelt zoiezo

22-03-2009, 14:00
Safri is ervaren met die Afrikanen
En El Ahmadi niet

dus toch liever Safri

El Ahmadi kan je laten spelen tegen Angola

22-03-2009, 14:03
angola is ook niet europa ze zijn ook afrikaans..Dus dan kan elahmadi ook niet tegen hun spelen... Dat slaat dus nergens op !

22-03-2009, 15:21

Citaat door Freakyx:
angola is ook niet europa ze zijn ook afrikaans..Dus dan kan elahmadi ook niet tegen hun spelen... Dat slaat dus nergens op !

hij bedoelt de vriendschappelijke wedstrijd tegen Angola een paar dagen erna

22-03-2009, 15:26
Ow ik dacht een echte wedstrijd daarom dacht ik huh..Als je elahmadi niet tegen gabon laat spelen waarom tegen angola wel.

22-03-2009, 15:39
Gabon is voor wk kwalificatie, Angola s gwn vriendschappelijk, zo kun je al je spelers aan de bak zien

22-03-2009, 15:42

Citaat door Freakyx:
Ow ik dacht een echte wedstrijd daarom dacht ik huh..Als je elahmadi niet tegen gabon laat spelen waarom tegen angola wel.


El Ahmadi speelde een zo goede 2e helft als invaller tegen Tsjechië alsof het leek dat die jongen al jaren mee draait in het eerste elftal. Die jongen moet het vertrouwen krijgen om te spelen. Met Kharja en een verdediging die al jaren de vaste verdedeging vormt is er voldoende ervaring in het team.