Bekijk volle/desktop versie : Wie van jullie schrijft er een...?



Pagina's : [1] 2

05-04-2004, 14:33
Wie van jullie schrijft er een thriller verhaal? omdat ik bijna alle verhalen over liefde gaan heb ik zin om eens een thriller verhaal te lezen...wie kan me helpen?

thx

05-04-2004, 14:46



Citaat:
Origineel gepost door Hannan_90
Wie van jullie schrijft er een thriller verhaal? omdat ik bijna alle verhalen over liefde gaan heb ik zin om eens een thriller verhaal te lezen...wie kan me helpen?

thx
Hoi Hannan,
een thriller?? dat wordt leuk!
ik zou je graag willen helpen maar ik heb het op dit moment druk met mijn boek die ik schrijf.
ik denk wel dat je iemand vindt die je zal helpen zo niet dan zal ik kijken of ik mijn schrijfwerk even uitstellen om te helpen

groetjes My

05-04-2004, 14:49
schrijf je een boek??wat voor 1 miss?

05-04-2004, 14:56
ehh..:idee:...over tovernarij en magie

05-04-2004, 15:00


ow leuk ben wel benieuwd

05-04-2004, 15:03
als ik het af heb krijg jij de eer om het te beoordelen
lijkt je dat wat??
groetjes My

05-04-2004, 15:13

Citaat:
Origineel gepost door Hannan_90
Wie van jullie schrijft er een thriller verhaal? omdat ik bijna alle verhalen over liefde gaan heb ik zin om eens een thriller verhaal te lezen...wie kan me helpen?

thx
heeey ik ben op dit moment bezig met een thriller. Mijn verhaal heet Hij ging een trage en langzame dood tegemoet en hij is waargebeurd
Hope u like it

05-04-2004, 15:36
aight ik wiil ook wel een thriller lezen

05-04-2004, 16:19
me toooooooo!!!!ik ben trouwens egt iemand die g0ede thrillers kan verzinnen!!!!meshe ik ben bezug met een eigen verhaaltje: get used 2 tha 100% mocrogirl lifestyle!!! maar v0or tips kun je me altijd pm'en...

beslamaaaa

05-04-2004, 17:00
thriller creepppyy

05-04-2004, 17:54
ik ben bezig met een verhaal te schrijven , maar weet niet of die wel triller is
maar er worden mensen vermoord enzo...

en hij eindigd niet goed dus als je geinteresseert bent dan lees je 'em maar he

titel van het verhaal is :
OnS VeRLoReN ZuS, ABDeLMajiD & ABDeLMouSSa


thallah

Hakimp

05-04-2004, 18:16

Citaat:
Origineel gepost door missy_Sally
als ik het af heb krijg jij de eer om het te beoordelen
lijkt je dat wat??
groetjes My
meen je dat ?
leuk . With pleasure

05-04-2004, 18:20



Citaat:
Origineel gepost door RealMadridGirl
heeey ik ben op dit moment bezig met een thriller. Mijn verhaal heet Hij ging een trage en langzame dood tegemoet en hij is waargebeurd
Hope u like it

Citaat:
Origineel gepost door lalla_hoceima
me toooooooo!!!!ik ben trouwens egt iemand die g0ede thrillers kan verzinnen!!!!meshe ik ben bezug met een eigen verhaaltje: get used 2 tha 100% mocrogirl lifestyle!!! maar v0or tips kun je me altijd pm'en...

beslamaaaa

Citaat:
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
ik ben bezig met een verhaal te schrijven , maar weet niet of die wel triller is
maar er worden mensen vermoord enzo...

en hij eindigd niet goed dus als je geinteresseert bent dan lees je 'em maar he

titel van het verhaal is :
OnS VeRLoReN ZuS, ABDeLMajiD & ABDeLMouSSa


thallah

Hakimp
oké kheb al 3 verhalen om aan te beginnen

05-04-2004, 19:02

Citaat:
Origineel gepost door RealMadridGirl
heeey ik ben op dit moment bezig met een thriller. Mijn verhaal heet Hij ging een trage en langzame dood tegemoet en hij is waargebeurd
Hope u like it
waaaaaaaaaaaaaah wat heb jij een mooie avatar zeghh :verliefd:

06-04-2004, 16:21
IK KAN JE WEL HELPEN IK HEB NAMELIJK AL HEEL VEEL THRILLERS GESCHREVEN VOOR ME ZELF EN IEDEREEN DIE ZE LEEST VIND ZE KAPOT GOED EN NATUURLIJK ENG WANT DAAR DOEN WE HET TOCH VOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2