Bekijk volle/desktop versie : Vieze Kuffar!!!!!!!



05-04-2004, 14:01



Die onschuldige jongetjes weten niet wat er op het bordje staat. Maar die vieze Kuffar krijgt zijn straf nog wel

05-04-2004, 17:13


Ja ze3hma irak bevrijden

05-04-2004, 18:02
tfoee moge allah ze straffe insallah

05-04-2004, 18:12
Ohhhhhhhhhh Wat zieligggggg

Tvoee Die Joden zullen nog wel hun straf Voelen Insha allah....

05-04-2004, 21:08


Lieve schat dat is vette onzin wat je daar laat zien

Die foto is van een site, waar je zelf kunt bedenken wat je op het karton schrijft.

Er zijn inderdaad slechte kuffars, maar dat is onzin

Dus gaarne deze topic zo snel mogelijk te verwijderen

05-04-2004, 23:01

Citaat:
Origineel gepost door najet002
Lieve schat dat is vette onzin wat je daar laat zien

Die foto is van een site, waar je zelf kunt bedenken wat je op het karton schrijft.

Er zijn inderdaad slechte kuffars, maar dat is onzin

Dus gaarne deze topic zo snel mogelijk te verwijderen
Ten eerste(ik heb het gepost dus voel me aangesproken) ben ik je lieve schat niet, ik ben alleen de "schat" van mijn moeder!!!!!

Tuurlijk zullen de Kuffars gaan beweren dat het nep is, maar wij Moslims weten toch beter. Er zijn genoeg beelden van wat ze in Irak hebben gedaan, genoeg bewijzen. En jij gelooft dat dit fake is.

Of geloof je echt dat de Amerikanen Irak kwamen bevrijden, want dan zijn we uitgepraat!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

05-04-2004, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door najet002
Lieve schat dat is vette onzin wat je daar laat zien

Die foto is van een site, waar je zelf kunt bedenken wat je op het karton schrijft.

Er zijn inderdaad slechte kuffars, maar dat is onzin

Dus gaarne deze topic zo snel mogelijk te verwijderen
Ten eerste(ik heb het gepost dus voel me aangesproken) ben ik je lieve schat niet, ik ben alleen de "schat" van mijn moeder!!!!!

Tuurlijk zullen de Kuffars gaan beweren dat het nep is, maar wij Moslims weten toch beter. Er zijn genoeg beelden van wat ze in Irak hebben gedaan, genoeg bewijzen. En jij gelooft dat dit fake is.

Of geloof je echt dat de Amerikanen Irak kwamen bevrijden, want dan zijn we uitgepraat!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

06-04-2004, 15:05
Salaam,

oh wat erg.
Beslama.

06-04-2004, 15:34
De kuffar krijgen insha allah hun verdiende loon, allah ziet tenslotte alles alhamdoulillah.

06-04-2004, 15:42
La 7awla owla qoewata illa billahi al3ali al3adeem



Al is het "nep" amerika moet irak verlaten.