Bekijk volle/desktop versie : Wie maakte het mee



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

21-03-2009, 20:22
dat ie verlieft was op een lid?

21-03-2009, 20:29


Dan mankeert er iets aan je...

21-03-2009, 20:29

Citaat door Nador_Prinsesjj:
Dan mankeert er iets aan je...


21-03-2009, 20:32
Ik maar dat was snel voorbij

21-03-2009, 20:33



Citaat door fatimake:
Ik maar dat was snel voorbij

Ja ik had is keer ook maar bleek dat ze niks voelde voor mij
maar ja schijt

21-03-2009, 20:37

Citaat door marokkaan18:
Ja ik had is keer ook maar bleek dat ze niks voelde voor mij
maar ja schijt



ewa safe meisjes genoeg toch

ja wollah ik blijf dat zeggen" typen".. dat ik niet op m.nl kom om iemand te zoeken ofzo helemaal niet..

maar iemand leren kennen kan altijd.. of soms ben je met iemand bezig in een topic ofzo waarvan je denkt wow.. dat is nu eenmaal iets wat je niet kan veranderen.. mesha ik had dat eens.. want zie hoe lang ik lid ben.. maar dat gaat snel voorbij.. ik heb ook niks geprobeerd ofzo ..

21-03-2009, 20:41

Citaat door fatimake:
ewa safe meisjes genoeg toch

ja wollah ik blijf dat zeggen" typen".. dat ik niet op m.nl kom om iemand te zoeken ofzo helemaal niet..

maar iemand leren kennen kan altijd.. of soms ben je met iemand bezig in een topic ofzo waarvan je denkt wow.. dat is nu eenmaal iets wat je niet kan veranderen.. mesha ik had dat eens.. want zie hoe lang ik lid ben.. maar dat gaat snel voorbij.. ik heb ook niks geprobeerd ofzo ..

Ik wordt net snel gelijk verlieft op een vrouw hier maar wat je zei van je moet eerst elkaar beter leren kennen zoiets moet groeien en niet gelijk na een reactie van ik vind je leuk
dit heb ik zogenaamd
maar eigenlijk niet als ik dit zeg dan maak ik grapjes enzo
er is nog nooit echt iemand die mijn hart veroverde
naya een maar die is allang gewist uit me hoofd

21-03-2009, 20:43
Ikk was een tienerliefde
Was wel weer snel over sindien geloof ik daar niet meer in

21-03-2009, 20:47
ik denk ik..

21-03-2009, 20:50

Citaat door marokkaan18:
Ik wordt net snel gelijk verlieft op een vrouw hier maar wat je zei van je moet eerst elkaar beter leren kennen zoiets moet groeien en niet gelijk na een reactie van ik vind je leuk
dit heb ik zogenaamd
maar eigenlijk niet als ik dit zeg dan maak ik grapjes enzo
er is nog nooit echt iemand die mijn hart veroverde
naya een maar die is allang gewist uit me hoofd



dan hebben we iets gemeen.. ook is er nooit iemand die mijn hart echt veroverd heeft..

ik word snel verliefd... gewoon door al met iemand te praten.. maar dat kan al na een dag verandere.. soms zo erg dat ik walg van die persoon
dat noem ik meer "puber"liefde

21-03-2009, 20:50
Volgens mij bijna iedereen, bijna elke marokkaanse jongere is hier wel lid, alleen weten ze dat waarschijnlijk niet van elkaar of achteraf pas

21-03-2009, 20:50

Citaat door Maghrebia.2008:
ik denk ik..

oowjah ?

21-03-2009, 20:52



Citaat door marokkaan18:
oowjah ?

ja, komt een beetje neer op wat fatimake typte

21-03-2009, 20:55

Citaat door fatimake:
dan hebben we iets gemeen.. ook is er nooit iemand die mijn hart echt veroverd heeft..

ik word snel verliefd... gewoon door al met iemand te praten.. maar dat kan al na een dag verandere.. soms zo erg dat ik walg van die persoon
dat noem ik meer "puber"liefde

snel verlieft ja
dat je zo verlieft bent op die gene maar hij ziet je niet staan en daarom walg je van hem?
zoiets heb ik ook
ik kan er ook niet tegen als ik op iemand verlieft ben en die gene doet expres ofzo mij jaloers maken of die ander ziet me niet staan
dan ga ik kapot van binnen hoor
of die ander voelt niks voor jouw
maar jij wilt je leven delen met die persoon
dan is dat zwaar kutgevoel

21-03-2009, 20:55

Citaat door Maghrebia.2008:
ja, komt een beetje neer op wat fatimake typte

Ja ben je ook snel verlieft?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10