Bekijk volle/desktop versie : belangrijk: wie gaan er woensdag 21 april naar marocprofs

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7

11-04-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door hayete
http://www.marocprofs.nl Saidutrecht
Ja die bedoel ik...http://www.marocprofs.nl

11-04-2004, 18:44

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Ja die bedoel ik...http://www.marocprofs.nl [/B]
shoekran ladys

11-04-2004, 23:00

Citaat:
Origineel gepost door SaidUtrecht
shoekran ladys
Was geen moeite hoor

12-04-2004, 01:39

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Was geen moeite hoor [/B]
toch goed van jullie

13-04-2004, 00:29

Noureddine standaard aanwezig incha allah

13-04-2004, 14:45
Whahhahahahaha oke dan...we zien je daar

13-04-2004, 22:40
Hallo luitjes,

Ik wil jullie pret niet bederven maar Marocprofs gaan niet winnen. En waarom weet ik dit. Nou voordat Ajax ja heeft gezegd tegen deze wedstrijd hebben ze namelijk geeist dat Marocprofs niet mocht winnen. Dus of het wordt verlies of een gelijk spel.

Kon het nieuws niet voor me houden.

Groetjes en veel kijk plezier,

Hos

14-04-2004, 10:21
waar slaat dat nou weer op

14-04-2004, 11:28
Sorry ik heb het niet bedacht maar geef alleen maar door

14-04-2004, 13:07
het begint om 20.15 maar of het live uitgezonden wordt? Volgens mij niet. At-5 zal wel een repportage maken maar meer ook niet.

14-04-2004, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door Marmer
Hallo luitjes,

Ik wil jullie pret niet bederven maar Marocprofs gaan niet winnen. En waarom weet ik dit. Nou voordat Ajax ja heeft gezegd tegen deze wedstrijd hebben ze namelijk geeist dat Marocprofs niet mocht winnen. Dus of het wordt verlies of een gelijk spel.

Kon het nieuws niet voor me houden.

Groetjes en veel kijk plezier,

Hos
WHHAHHAHAHAHA ben je gek ofzo....denk je egtdat ajax zich zoooo slap voelt dat ze niet eens durven....wejowww je bent gek jij

14-04-2004, 16:40
Sorry meid,

Ik wou dat ik gek was, maar helaas is dat niet zo voor jullie. Ik ken een aantal spelers die meedoen en die hebben mij dat vertelt.

Daarom doen niet alle marokkaanse spelers mee, omdat het niet spannend voor ze is en omdat zij spelen om te winnen.

Het enige waar ik nog op hoop is de koppigheid die wij marokkanen bezitten en dat de daarom alsnog proberen een doelpunt te scoren.

Groetjes,

14-04-2004, 18:21

Citaat:
het begint om 20.15 maar of het live uitgezonden wordt? Volgens mij niet. At-5 zal wel een repportage maken maar meer ook niet.
Je weet niet eens waar je het over hebt...dus hou beter je mond dicht...ze3ma jij weet het wel allemaal......Het wordt live uitgezonden op sbs6 en Ik vind het belachelijk dat Ajax zoiets zegt...geloof ik dus niets van...Mensen het is en benefiet...het gaat hier niet om de wereldbeker...waarom zou ajax dan in hemels naam zeggen dat ze niet mogen winnne

Ik dnke juist dat ze marocprofs express laten winnen, om rellen re voorkomen

14-04-2004, 18:23

Citaat:
Sorry meid,

Ik wou dat ik gek was, maar helaas is dat niet zo voor jullie. Ik ken een aantal spelers die meedoen en die hebben mij dat vertelt.

Daarom doen niet alle marokkaanse spelers mee, omdat het niet spannend voor ze is en omdat zij spelen om te winnen.

Het enige waar ik nog op hoop is de koppigheid die wij marokkanen bezitten en dat de daarom alsnog proberen een doelpunt te scoren.

Groetjes,
En niet alle spelers doen mee.....omdat het een BENEFIET wedstrijd is...het is niet MArokko tegen ajax....maar marocPROFS.....
Niet iedereen heeft die dag tijd...sommige spelers moeten dan misschine gewoon voor hun eigen club spelen

14-04-2004, 19:07
ik ga ook...

Vak 120 rij 6....

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7