Bekijk volle/desktop versie : leuke bedankjes



05-04-2004, 13:07
neem dan hier een kijkje http://www.beppie-truus.ismaf.nl

05-04-2004, 14:26


De kleren zijn wel mooi. MAAR SORRY, die bedankjes slaan echt nergens op!

05-04-2004, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door misstomatisch
De kleren zijn wel mooi. MAAR SORRY, die bedankjes slaan echt nergens op!
Dat mag je vinden smaken verschillen

05-04-2004, 15:00
ik vind de bedankjes wel mooi hoor beppie

05-04-2004, 15:25



Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
neem dan hier een kijkje http://www.beppie-truus.ismaf.nl
Kleding vind ik wat aan de stijve kant, maar het is wel een hele mooie kleur

Maar, die bedankjes vind ik niet zo erg mooi smaken verschillen idd

Beppie ga zo door en trek je niets aan van anderen, een prima start inshallah dat je straks je eigen winkeltje hebt!

06-04-2004, 13:36
salam beppie ik vind je bedankjes echt leuk vooral die eerste en je jurk is ook echt voor de henna

06-04-2004, 14:11
Hoi Beppie,


Je hebt er leuke bedankjes bij, ga zo door meid. Smaken verschillen dus er zullen altijd mensen zijn die iets niet mooi vinden maar dat wil nog niet zeggen dat je het dan uit je collectie moet halen. Op den duur gaat het allemaal lopen en voor je het weet heb je een grote klantekring opgebouwd. Heel veel succes met alles en ga vooral door.

Liefs Larisa

06-04-2004, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door Larisa
Hoi Beppie,


Je hebt er leuke bedankjes bij, ga zo door meid. Smaken verschillen dus er zullen altijd mensen zijn die iets niet mooi vinden maar dat wil nog niet zeggen dat je het dan uit je collectie moet halen. Op den duur gaat het allemaal lopen en voor je het weet heb je een grote klantekring opgebouwd. Heel veel succes met alles en ga vooral door.

Liefs Larisa
:blauwkus:
Thank you a hbiba
Inderdaad zoals je zei zoveel mensen zoveel smaken wat de een niet mooi vindt vind een ander geweldig.
Ik ga dus gewoon door met het verzamelen van bedankjes die ik mooi vind en waarvan ik weet dat er zat andere zijn die het ook mooi vinden

06-04-2004, 14:24
Hey Beppie,

Het is een ontzettende leuke site, hele leuke bedankjes. Jammer dat ik me bedankjes al heb anders had ik het wel geweten.

Hey maar vraagje die kleine bloemstukjes, worden die gebruikt als corsage's of is het juist te groot????

Als het wel zou kunnen wil ik er een aantal bestellen.

Groetjes
Meryam

06-04-2004, 14:26

Citaat:
Origineel gepost door Meryam20
Hey Beppie,

Het is een ontzettende leuke site, hele leuke bedankjes. Jammer dat ik me bedankjes al heb anders had ik het wel geweten.

Hey maar vraagje die kleine bloemstukjes, worden die gebruikt als corsage's of is het juist te groot????

Als het wel zou kunnen wil ik er een aantal bestellen.

Groetjes
Meryam
Salaam,

thank you :blauwkus:

die bloemstukjes zijn bedankjes en zijn net iets te groot voor corsage's die corsage's kan je ook best zelf maken van al die bloemen die je krijgt op de bruiloft

21-04-2004, 13:01
salaam aleykoem

oegtie ik heb je mailtje verzonden maar ik krijg niks terug!!!

22-04-2004, 11:09

Citaat:
Origineel gepost door oem_ismael
salaam aleykoem

oegtie ik heb je mailtje verzonden maar ik krijg niks terug!!!
nu wel

27-04-2004, 15:44


jahh klopt en ik vind het super!!