Bekijk volle/desktop versie : Barcelona



21-03-2009, 18:38
WIE,WAT,WAAR???

WIE is er welleens geweest, WAT kun je er zoal beleven (uitgaan,chillen, kortom relaxen) en WAAR moet je zijn voor de superKOOPJES!!!??

letMeKnowpleaseeeeee!!


kissesxxx

21-03-2009, 18:53


barcelona is zo een mooie stad, je kan er vanalles doen, was een reis om niet te vergeten!!

21-03-2009, 18:58
waar ben je zoal geweest?

21-03-2009, 19:59
Winkelcentrum Magnum nogwat, je kan er boven ook heeeeeeeeerlijk eten ligt aan de haven van barca, en daaronder heb je een soort aquarium heet dat kun je ff binnelopen is wel leuk, en de ramblas natuurlijk dat is zo een heel lang plein midden centrum met van alles kraampjes restaurantjes enzo egt gesellig. en overdag kun je zo een bus tour doen door barca kun je verschillende dingen zien, aanrader is zo een lift die door de lucht gaat brengt je van de ene kant naar de andere en nog zoveel meer was er, owja mijn man moest perse barca stadium zien my god ik haat voetbal dus als je met man gaat gegarandeert dat hij dat wil zien
het is een leuke stad met genoeg tedoen dus veel plezier

21-03-2009, 20:26



Citaat door xxMeissiexx:
Winkelcentrum Magnum nogwat, je kan er boven ook heeeeeeeeerlijk eten ligt aan de haven van barca, en daaronder heb je een soort aquarium heet dat kun je ff binnelopen is wel leuk, en de ramblas natuurlijk dat is zo een heel lang plein midden centrum met van alles kraampjes restaurantjes enzo egt gesellig. en overdag kun je zo een bus tour doen door barca kun je verschillende dingen zien, aanrader is zo een lift die door de lucht gaat brengt je van de ene kant naar de andere en nog zoveel meer was er, owja mijn man moest perse barca stadium zien my god ik haat voetbal dus als je met man gaat gegarandeert dat hij dat wil zien
het is een leuke stad met genoeg tedoen dus veel plezier


Daar zijn wij ook allemaal geweest!
La Ramblas, het aquarium, Neu Camp (de stadion). We hebben zelfs een foto met Ronaldhino gemaakt!
Barcelona is echt GEWELDIG! We hebben daar echt een super vakantie gehad en we zijn er nu helemaal verliefd op! Barca is echt een aanrader!

22-03-2009, 10:59
Park Güell van Gaudi was voor mij echt het mooiste van de stad!!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Park_G%C3%BCell

22-03-2009, 11:06
Ik ben jaloers op jullie

Alleen onderweg naar Marokko kan ik een beetje van barca zien, de wegen dan

22-03-2009, 12:34

Citaat door ImeneBella:
Daar zijn wij ook allemaal geweest!
La Ramblas, het aquarium, Neu Camp (de stadion). We hebben zelfs een foto met Ronaldhino gemaakt!
Barcelona is echt GEWELDIG! We hebben daar echt een super vakantie gehad en we zijn er nu helemaal verliefd op! Barca is echt een aanrader!


Wij zagen alleen van bronckhorst langs rijden in zn stoere waggie

22-03-2009, 12:35

Citaat door SimMatjuh_:
Ik ben jaloers op jullie

Alleen onderweg naar Marokko kan ik een beetje van barca zien, de wegen dan


Beter als niks toch

22-03-2009, 18:27

Citaat door xxMeissiexx:
Beter als niks toch


ja gelijk heb je en weet jij of iemand iets over het uitgaansleven, zijn er ook cabares ??

en graag zou ik willen weten hoe het zit met het shoppen daar? veel centjes meenemen??



22-03-2009, 22:14
Ik ben ook naar BarCa geweest, het was een reis om no0iit te vergeten :P

23-03-2009, 12:06

Citaat door thouriael:
ja gelijk heb je en weet jij of iemand iets over het uitgaansleven, zijn er ook cabares ??

en graag zou ik willen weten hoe het zit met het shoppen daar? veel centjes meenemen??




Uitgaansleven volop op de ramblas wejoow je zag van alles zelf prostituees gewoon openlijk zo achter de mannen aan, daar schrok ik wel van, je hebt daar zo een marokkaans achtig ingericht restaurant met cabares en buikdanseressen enzo maar weet niet meer hoe die heet was 3 jaar geleden

en wat shoppen betreft van merk tot gewoon zara echt totaal anders vond ik het en veel was het ook dus beter neem je ching ching mee

23-03-2009, 12:07


Owja taxi terug pakken naar het hotel is een ramp wejooow je moet daar perse op zo een plaats gaan staan voor taxi en in de rij nog wel je kan niet zomaar taxi aan houden dat mag daar namelijk niet